Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå november


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa sponser med det samme han sponsa eksen sin billett med, nå har vi kjøpt flunka ny flybillett til @Teserere og livet er straks litt lysere  . Da blir det Thailand i jula med bestevenn! Er så glad

Mobilen min ringte mens jeg satt med en pasient (hørte vibreringa så vidt) og da jeg kjente igjen nummeret hoppet hjertet over flere slag, det var fra drømmejobben! De vil ha meg på intervju! Jeg var

Hei sonen! Visste dere at...     ...at jeg har verdens søteste lille vofs?    

Posted Images

4 timer siden, Line skrev:

Takk som spør, vondt både her og der. Bevegeligheten i håndleddet er redusert, vondt i ytterste leddet av langfingeren, og søkke vondt i halebeinet. Etter å ha stått opp, kledd på meg, luftet jenter i hagen og gitt dem mat så svimlet det fælt for meg. Begynner å vurdere legevakt ja..

Auda... Legevakt høres ikke feil ut da nei. 

2 timer siden, Stine skrev:

Jeg gruer meg til OL når jeg får så høy puls av et verdenscup renn :lol:

Det blir så gøy!  :D

1 time siden, Debbie skrev:

PS: Prima har fått løpetid- hvis dere skal til dyrelegen med hund som har løpetid tar dere på truse da?

Jeg har ikke gjort det,  men nå har ikke noen av mine tisper blødd veldig mye. 

 

 

...ser jeg på terminlister for 2018 :ahappy:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa Lotta på rally i dag. Hun har mislikt hele rallysettingen sterkt etter et par «hendelser» som hun kobla med rallyskilt. (Hendelser med andre som tilfeldigvis skjedde idet vi stod ved rallyskilt). Nå har vi hatt lang treningspause, og kun deltatt i en eneste konkurranse i høst der jeg hadde som eneste mål å leke av henne denne negative koblinga. I dag var hun på nett igjen, supergira, halen logra og høy forventning ? og vi gikk til 193 poeng. Jeg er kjempeglad for at dyret mitt igjen logrer og har positive forventninger til rallybanen. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg bare grinete og har mest lyst til å fortsette å trø innpå med snop. Jeg hater, virkelig hater, denne følelsen jeg sitter med nå og jeg sliter med å finne tilbake til humøret mitt. :hmm: Jeg klarer ikke å se positivt på ting og føler ikke jeg har noe å se fram til. Det er så utrivelig og sårt...

Hundene har fått to timer med tur og jeg har fått trent meg selv så da får resten være for i dag. Det kommer en hel haug med kliss like dager fremover, så hvorfor stresse med noe som helst?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tonje, november stinx! Snart jul, og så går det jaggu mot vår etterpå. Tenker jeg.

Så en reklame for "weekend bag" på FB. Det er et sånt ord som setter igang drømmer. Hvor kan man dra på weekendtur? I romaner drar man til pensjonater i naturskjønne omgivelser, der man spiser i frokostsalen mens man planlegger dagens utflukt. Jeg vil på weekendtur! Kanskje jeg har lest for mange amerikanske romaner fra førtitallet i det siste.

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Strikk to masker, ta den bakerste over den første (nå har du bare en maske på pinnen), strikk en til, fortsett til det er bare en maske på pinnen, klipp av tråden og dra den gjennom den siste masken. Voila!

Takk for hjelpen, men det var dessverre ikke fellingen jeg slet med. Det er å fullføre siste bit. ***** vanskelig å forklare, siden jeg ikke helt forstår hva jeg skal gjøre. Men jeg tror jeg må ha en rundpinne. 

Nå har jeg vasket badet etter at slangen til vaskemaskinen løsnet og tømte seg utover gulvet. Hvor sluket ikke er badets laveste punkt.

En sjelden gang har jeg lyst til å sette fyr på hele huset og flytte inn på det gamle barnerommet mitt hos pappa. I dag er en slik dag.

Jeg vet jeg bare er sliten i dag, og når småting ikke funker blir det til store ting. Jeg har ikke en gang noe i hus som kan bli middag eller snop, og brødskive med hvitost er bare ikke trøsteogfurtemat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Tonje skrev:

Akkurat nå er jeg bare grinete og har mest lyst til å fortsette å trø innpå med snop. Jeg hater, virkelig hater, denne følelsen jeg sitter med nå og jeg sliter med å finne tilbake til humøret mitt. :hmm: Jeg klarer ikke å se positivt på ting og føler ikke jeg har noe å se fram til. Det er så utrivelig og sårt...

Hundene har fått to timer med tur og jeg har fått trent meg selv så da får resten være for i dag. Det kommer en hel haug med kliss like dager fremover, så hvorfor stresse med noe som helst?  

Høres ut som om vi har en like god dag. Men du har snop... Jeg rømmer inn i julemodus, og laget egen tråd, om det er en egnet flukt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Tonje skrev:

Akkurat nå er jeg bare grinete og har mest lyst til å fortsette å trø innpå med snop. Jeg hater, virkelig hater, denne følelsen jeg sitter med nå og jeg sliter med å finne tilbake til humøret mitt. :hmm: Jeg klarer ikke å se positivt på ting og føler ikke jeg har noe å se fram til. Det er så utrivelig og sårt...

Hundene har fått to timer med tur og jeg har fått trent meg selv så da får resten være for i dag. Det kommer en hel haug med kliss like dager fremover, så hvorfor stresse med noe som helst?  

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satte fram trimmebordet og la børster og annet utstyr pent og tilgjengelig på bordet ved siden av. Da gjensto bare å hente Symra og plassere henne på bordet. "NOPE!" sa Symra. "At du sa?" spurte jeg. Så løp vi noen runder rundt i huset, hun først og jeg etter. Opp og ned trapper og fra rom til rom. 

Jeg tror vi tar den børstinga i morgen, nå er vi nemlig slitne og jeg har ledd ganske mye. Dette har aldri skjedd før, og damen blir elleve til våren.

:lol:

 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

@Tonje :hug: 

Takk :) 

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

@Tonje, november stinx! Snart jul, og så går det jaggu mot vår etterpå. Tenker jeg.

Så en reklame for "weekend bag" på FB. Det er et sånt ord som setter igang drømmer. Hvor kan man dra på weekendtur? I romaner drar man til pensjonater i naturskjønne omgivelser, der man spiser i frokostsalen mens man planlegger dagens utflukt. Jeg vil på weekendtur! Kanskje jeg har lest for mange amerikanske romaner fra førtitallet i det siste.

Takk :) Jepp, jeg gleder meg til januar da, da er vi liksom på rett sida av året i det minste.

 

19 minutter siden, SFX skrev:

Høres ut som om vi har en like god dag. Men du har snop... Jeg rømmer inn i julemodus, og laget egen tråd, om det er en egnet flukt for deg?

Ser sånn ut. Håper det blir bedre for oss begge :hug:Jeg skal sjekke ut tråden din :) 

19 minutter siden, Snoffe skrev:

:hug:

Takk :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritthelg! Drittføre og dritt og møkk og balle... såh...

Mamma blir på sykehus til fredag - autoimmunreaksjon på viruset i sommer. Jeg klarte å kjøre på en annen bil på vei til sykehuset idag, så yey for egenandel og tap av bonus... hvit bil i snø og de kom med stor fart opp bakken, men jeg hadde vikeplikt så burde ha sett dem, gjorde det ikke, selv om jeg sjekket... jaja, ikke noe å gjøre med... men dritt og balle og jah...

Nå drikker jeg belgisk øl (de jeg kjørte på var fra belgia btw - men fikk ikke øl av dem nei :P ) og spiser popcorn som ikke ville poppe ordentlig så det ble for lite av det... muh... *muggsur*

Ja også hadde jeg kjøpt Kengenser til Idde på D4A, som ble for liten så jeg sendte søster for å bytte den på søndag, så har hun fått med seg feil fra de stakkars stressa mnskene, og dermed fått med Kevingenser istedet. Som da ikke passer *surmule videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med cutters? Skulle hatt en klipp før jul, men økonomien er ikke så veldig bra. Men én klipp til 300kr skal jeg nok få skvist inn i budsjettet. Varierer sikkert hvilken salong, da.. Kanskje noen bergensere har testet den på xhibition? Evt kan anbefale andre rimelige og flinke frisører i Bergen eller Nordhordland? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
Akkurat nå, laikamor skrev:

Noen her som har erfaring med cutters? Skulle hatt en klipp før jul, men økonomien er ikke så veldig bra. Men én klipp til 300kr skal jeg nok få skvist inn i budsjettet. Varierer sikkert hvilken salong, da.. Kanskje noen bergensere har testet den på xhibition? Evt kan anbefale andre rimelige og flinke frisører i Bergen eller Nordhordland? :)

 

Har prøvd cutters, ja. Det spørs vel hva slags frisyre du har. Mitt lange hår ble kuttet rett av med maskin, og det var det. Det er ingen vask, ingen styling, det ble ikke klippet opp, ingen tynning. Begrensa hva de rekker på 15 min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klematis skrev:

Har prøvd cutters, ja. Det spørs vel hva slags frisyre du har. Mitt lange hår ble kuttet rett av med maskin, og det var det. Det er ingen vask, ingen styling, det ble ikke klippet opp, ingen tynning. Begrensa hva de rekker på 15 min:-)

Klippet meg kort for en liten stund siden. Er litt redd for å få "guttesveis", så jeg kjenner jeg er litt skeptisk til å gå til noen jeg ikke stoler helt på. Kjipt å bli misfornøyd med klippen nå rett før jul. Litt redd for det med cutters, at de ikke har tid til å gjøre det ordentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cutters har jeg aldri hørt om før, nå har jeg lest om det og jeg har trua! Jeg har alltid irritert meg over at man må betale for så mye dilldall når man skal klippe håret. Jeg kan vaske det selv før klipping, jeg har balsam selv hjemme tusen takk, styling kan dere bare droppe siden jeg alltid ser ut som en gammel dame som skal på syforening etter sånn frisørsalongstyling.

Takk for tipset!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Da er C på besøk hos julenissen! :D Satser på at han forteller at jeg har vært supersnill i år! :sleep:

i-told-santa-what-i-wanted-for-christmas-he-washed-9907823.png.ba460ab4bab44dca1b37546b5461070f.png

:lol:  

Så langt har dagen bare bestått i korte turer mellom de verste haglbygene, litt enkelt husarbeid, og avslapping foran TV. 
Det er ingenting som tilsier at resten av dagen kommer til å endre seg i nevneverdig grad :aww: 

Eller... jeg har gjort mer enn bare det da! Jeg har sett på hotell til neste D4A. Joda så... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...