Gå til innhold
Hundesonen.no
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Lykke har bikka 3 mnd og straks 8 kg, stor jente nå! Begynner å se ut som en hund og ikke bare en svart klump  Hun har fått 12 ukers vaksine og markkur, og alt er i orden. Litt på den slanke siden men nå forer jeg som bare fy så håper hun får litt mer å gå på framover. I hverdagen er hun en utrolig enkel hund å ha med å gjøre. Har henne med nesten overalt og hun er veldig miljøsterk og trygg. Har jo hest og liker å kombinere hund og hest i en travel hverdag, så hun er mye med i stallen. Ellers går vi turer i skogen, er i "sentrum" og ser på alt mulig og på hundeklubben. Har ikke krevd stort annet enn kontakt med henne enda, og vært på valpetreff, men håper å få trent litt mer konstruktivt framover.  Her i huset er det ingen som tigger vel  Venninna mi har verdens snilleste cocker som funker som onkel og oppdrager for Lykke
    • Ehem - skilpadder er absolutt et reptil, kjære deg.   Ser ut som du har et fint skilpaddeoppsett! Får du plantene til å gro og vokse der, eller må du ut og plukke nytt når det blir spist opp?
    • Jeg er sterkt imot frittgående utekatter av mange grunner - jeg syns det er direkte uansvarlig å bare slippe kjæledyr løs mtp faunaen de ødelegger og terroriserer, samt respektløst ovenfor naboer som ikke har lyst til å få tomta si full av kattedritt og piss (jeg bor i et nabolag med gudene vet hvor mange katter, jeg blir helt sprø av å måke FULLE BØTTER av dritt hvert år!), for å ikke nevne ansvarsløshet ovenfor de farene som kattene potensielt kan møte på i form av trafikk, sette seg fast, rovdyr, osv.    Skjønner ikke hvorfor det er greit for katta å drepe smådyr når det er strengt forbudt å bruke hund til å ta livet av smådyr. Hva er forskjellen, bortsett fra det faktum at bikkjer er flinkere på å gjøre kort prosess på smådyr enn hva katta gjør? Hvorfor er dette helt lov og tillatt:
          Når dette er strengt forbudt?

• *Gjeesp*. Jeg er kveldstrøtt til vanlig, men nå som det blir tidlig mørkt på kveldene er jeg omtrent klar for senga kl.19  Hundene hjelper heller ikke til, der de snorker i hver sin sofakrok. 
    • Han er så søt! Fine bilder!  
  • Nylig opprettede emner