Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå november


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • mushi pinned this emne
  • Svar 3.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pappa sponser med det samme han sponsa eksen sin billett med, nå har vi kjøpt flunka ny flybillett til @Teserere og livet er straks litt lysere  . Da blir det Thailand i jula med bestevenn! Er så glad

Mobilen min ringte mens jeg satt med en pasient (hørte vibreringa så vidt) og da jeg kjente igjen nummeret hoppet hjertet over flere slag, det var fra drømmejobben! De vil ha meg på intervju! Jeg var

Hei sonen! Visste dere at...     ...at jeg har verdens søteste lille vofs?    

Posted Images

11 hours ago, Krutsi said:

Eksamene mine i år kommer til å være sånn :lol: 

Du har min fulle medfølelse :aww::lol: 

11 hours ago, Siri said:

Det så veldig kjent ut... :aww: 

Godt det ikke bare er meg :P 

8 hours ago, Kaisen said:

:whistle::lol:

Screenshot_20171031-221414.png

:lol: Ja! Sånn! :D 

8 hours ago, Symra&Pippin said:

Du verden så fort mus løper. Prrrrrr sier det oppi taket. :aww: 

Sånn høres det ut når Monster løper og. Bare at hun løper på gulvet da :teehe: 

--

For ett år siden var natt til i dag den vondeste natta jeg har hatt i hele mitt liv, da sprakk tynntarmen. Jeg er litt usikker på om det er et jubileum jeg vil feire :P Mest fordi at det var starten på nesten 2 mnd med sykehusopphold. Det frister ikke til gjentagelse..

Ironisk nok skal jeg på Ahus i dag da, men det er bare for kontroll :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli en slitsom dag, 6 timer med lemping og stabling av høyballer. God trening da :) Måtte le litt da jeg fortalte det til bestemor, hun ble helt satt ut og mente det var fullstendig uhørt at jeg skulle gjøre det, slikt arbeid burde jo mannfolka ta seg av :lol: Kjenner jeg er glad samfunnet ikke er helt sånn lenger, faktisk :) 

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

God morgen november! :) 

Jeg ble plutselig lys våken i går når vi skulle legge oss, og jeg fikk jo selvfølgelig ikke sove før klokka var nesten 2.. 
I dag våknet jeg med høy puls til og med. 
Men jeg skal gjøre det beste ut av det. Det skal bli en veldig god dag på jobb, og jeg skal klare meg bedre i kveld. Så det så :aww: 

Vi fikk ikke besøk her i går. Tidligere har vi hatt unger på døra hvert år, men her kommer det ingen tydeligvis. Jeg var faktisk litt skuffet. Men så innså jeg at da kan jeg spise godteriet selv, så da ble det en positiv ting i stedet :icon_redface: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet til november med forkjølelse, det er alltid dårlig timet. Kurs og hundetrening i kveld, organisert trening med annen gruppe i morgen, stevne i helga. Jeg har virkelig ikke tid til forkjølelse - syting over :faceless:

På en annen side, vi trente i går også, og jeg må si meg fornøyd med denne ruta!

 

 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God november! 

Håper denne mnd blir uten så hals, og uten is på grusveier + at bremsen på vogna blir fikset. De stakars hundene har nærmest blitt trent i sprint med kickbike i det siste pga manglende brems og min såre hals (les: mannen har trimmet de på kickbike) 

Men først noen timer på praksis :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Nathalie98 skrev:

Jeg våknet til november med forkjølelse, det er alltid dårlig timet. Kurs og hundetrening i kveld, organisert trening med annen gruppe i morgen, stevne i helga. Jeg har virkelig ikke tid til forkjølelse - syting over :faceless:

På en annen side, vi trente i går også, og jeg må si meg fornøyd med denne ruta!

 https://inkphy.com/media/Ba7XwW3gl1S 

 

Liker ikke forkjølelsen altså.. God bedring!

Men den hunden din er kul! Bare se den halen når hun stopper opp. Som hun koser seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, QUEST skrev:

God morgen igjen..:P Jeg må dessverre starte dagen med en påpakning til både @Siri og @Lene_S.. FYYY...har vi ikke snakket om dette tidligere?! Sånn gjør man bare ikke altså! :thumbsdown:

Nå har jeg skrollet langt bakover, også i oktobertråden, for å finne ut hva de har gjort for noe galt, uten å finne det ut. Betyr det at jeg burde sette igang med dagens arbeid i stedet tro? :lol:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polfarer skrev:

Liker ikke forkjølelsen altså.. God bedring!

Men den hunden din er kul! Bare se den halen når hun stopper opp. Som hun koser seg :D

Takk, ja hun koser seg virkelig! Mammaen kan derimot ikke kaste ball, men farten skal ikke si noe på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MarieR said:

Dette kommer til å bli en slitsom dag, 6 timer med lemping og stabling av høyballer. God trening da :) Måtte le litt da jeg fortalte det til bestemor, hun ble helt satt ut og mente det var fullstendig uhørt at jeg skulle gjøre det, slikt arbeid burde jo mannfolka ta seg av :lol: Kjenner jeg er glad samfunnet ikke er helt sånn lenger, faktisk :) 

Akkurat lemping av høyballer hadde jeg lett overlatt til andre, irrelevant om det var mannfolk eller kvinnfolk :P 

Just now, Symra&Pippin said:

Nå har jeg skrollet langt bakover, også i oktobertråden, for å finne ut hva de har gjort for noe galt, uten å finne det ut. Betyr det at jeg burde sette igang med dagens arbeid i stedet tro? :lol:

 

De har sikkert byttet profilbilde :P 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Nå har jeg skrollet langt bakover, også i oktobertråden, for å finne ut hva de har gjort for noe galt, uten å finne det ut. Betyr det at jeg burde sette igang med dagens arbeid i stedet tro? :lol:

 

Utilgivelig er det de hr gjort! Den slags finnes det ikke unnskyldninger for..:sleep: Men for at du skal slippe å sitte å nilese her altså..De har byttet profilbilde!! Sånt skaper fullstendig kaos for enkelte altså..! :gaah: :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, 2ne skrev:

Sånn høres det ut når Monster løper og. Bare at hun løper på gulvet da :teehe: 

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får sånne tarantella-assosiasjoner når jeg ser henne løpe :lol: 

1 time siden, 2ne skrev:

For ett år siden var natt til i dag den vondeste natta jeg har hatt i hele mitt liv, da sprakk tynntarmen. Jeg er litt usikker på om det er et jubileum jeg vil feire :P Mest fordi at det var starten på nesten 2 mnd med sykehusopphold. Det frister ikke til gjentagelse..

Ironisk nok skal jeg på Ahus i dag da, men det er bare for kontroll :teehe: 

Vi er egentlig veldig glade for at du kan feire ettårsjubileum da - alternativet hadde vært mye verre :D 

1 time siden, QUEST skrev:

God morgen igjen..:P Jeg må dessverre starte dagen med en påpakning til både @Siri og @Lene_S.. FYYY...har vi ikke snakket om dette tidligere?! Sånn gjør man bare ikke altså! :thumbsdown:

Jeg lever etter mottoet: gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør :devilbanana:

Akkurat nå, QUEST skrev:

Utilgivelig er det de hr gjort! Den slags finnes det ikke unnskyldninger for..:sleep: Men for at du skal slippe å sitte å nilese her altså..De har byttet profilbilde!! Sånt skaper fullstendig kaos for enkelte altså..! :gaah: :aww:

Du trenger litt mentale utfordringer vet du :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt noe, og fikk nettopp melding om at jeg kan hente pakken på et postkontor i Oslo :P når jeg går inn å sjekker detaljene så står det at den skal sendes til min adresse, likevel så har jeg fått hentemelding på pakken i Oslo :P

Hva gjør man med sånt?

Fikk ny melding om at den var feilsendt :P

Endret av Snoffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Raksha

Her er jeg! :lol: mange sider senere... grattis med eksplodert rute da, skikkelig artig... :P Min eksploderte vel sånn 4-5 ganger. Betalte egenandel på 2000 en gang. Første gangen ble den fikset via en bekjent så jeg fikk gratis, andre gangen betalte jeg, og de resterende gangene fikk jeg gratis fordi det kunne være produksjonsfeil. Flaks.

Uansett... vi fant aldri ut av det, men i etterkant har jeg hørt at den årsmodellen (toyota avensis, 2001) har hatt problemer med dette, noe med feil spenning i bakluka. Men synes jo det er rart at toyota ikke fant ut av det selv da, når jeg var og hørte. Så et veldig stort problem kan det ikke ha vært.

Men når det først har skjedd sånn, ut av det blå, er iallefall MIN erfaring at det fort kan skje igjen :lol: så ikke ha hundene i bagasjerommet på en stund kanskje, eller iallefall ha et teppe over burene. Men håper det blir med denne gangen for deg! Det blir det nok og, jeg var jo virkelig maks uheldig med min bil... Kjørte nesten mer med plastikkpose som bakvindu enn faktisk bakvindu :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...