• ×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg er ferdig med den kliniske delen av veterinærstudiet nå (hesteeksamen på onsdag og fordypningen i akva igjen), og jeg har sydd igjen en katt etter kastrering, sydd litt i en død gris, og i et jur som var fjernet fra en ku.  I tillegg har jeg fått sy litt på jobb men det er jo ekstrajobben min utenom studiet. Men vil kanskje heller tippe at det er fordi det er mange flere kvinnelige veterinærer, som derfor syr penere, mens kirurger i humanmedisin i stor hovedvekt er menn? Kanskje?  Forøvrig, god bedring til gubben! 
    • Smeller er en definert sport m spesifikke øvelser innen nesearbeid. Se smeller.no for klasser og øvelser. Spesialsøk handler om at hunden skal skille en gitt lukt fra andre og finne kilden/objektet som avgir lukten. Feks finne kantareller, sprengstoff eller annet hunden trenes på.  Id- søk handler om å skille ulike mennesker fra hverandre på lukt, siden vi alle lukter litt ulikt. Vi har hver vår id-lukt (fingeravtrykk i luktverdenen, så og si).så id-søk er en spesiell form for spesialsøk. Smeller klasse 2 har øvelser innenfor det sim kan defineres som id- søk. 
    • No kidding!      ....er det på tide med en power nap før jobb. 3 vakter til julefri            
    • Er alle disse (ID søk, spesialsøk og smeller) det samme med ulike navn, eller er det tre forskjellige aktiviteter? Og hvis det er forskjellige aktiviteter, hva er forskjellen mellom dem? Hvis det ikke er forskjell på dem, hvorfor å mange navn på en ting?
    • Joo, men dyrlegen går man ikke helt "frivillig" til på en måte dyrebutikken 5 dager i uka for å kjøpe godteri, 100 leker og 10 hundesenger = gal hundedame
  • Nylig opprettede emner