Gå til innhold
Hundesonen.no
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle sammen! Dette er min vakre lille Miro! Han har bodd hos meg i 5 uker nå og han er 11 måneder gammel. Han har fått patellaluksasjon i bakbenet sitt stakkar, og han må ha operasjon. Matmor Synne er syk med ME, fibromyalgi og en alvorlig hudsykdom, så jeg går på arbeidsavklaringspenger og har ikke råd til operasjonen. Og får dessverre ikke lån heller. Så jeg har startet en spleis!! For å kunne få operert lille engelen min så han slipper smerter! Og den har gått over stokk og stein!  Er helt utrolig rørende hvor mange venner og ikke minst fremmede som gjerne vil hjelpe Miro! Hurra! Det varmer hjertet til en fattig matmor <3 Her er linken til spleisen dersom du også har lyst til å hjepe     https://www.spleis.no/project/44788
    • Jepp! Hun påpeker det selv også:

" Progress has been made in raising awareness of the health deficits associated with particular breeds, but the popularity of some of our most deformed and disabled breeds - Bulldogs, Pugs, French Bulldogs - has soared. The Frenchie is now the UK's most popular KC-registered dog - knocking the far more sensible (and more sound) Labrador off the top-spot it has held for decades."
    • Pappa har kjørt noen turer med yorkien sin på innsiden av jakka. Fester båndet i klærne sine. Hunden hans elsker det, i følge han, iallfall
    • jeg har mistet troen jeg. Folk jeg anser som relativt oppegående skjønner ikke at det de har i andre enden av båndet faktisk sliter med å puste, klarer ikke gå ordentlig eller har konstant hodepine. De ser bare en søt hund. Er ikke fransk bulldog den mest populære hunderasen i UK?     
    • Vi blir å teste bergans snøtind i år, fant den på salg i vår   ellers var jeg spent på barnehage igjen etter 4 uker ferie og 7-8 uker uten de voksne han kjente best, men det har de to dagene i dag vært null stress, gjensynsgleden med kompisen i går var rett og slett nydelig  Også så stor lille gutten min ble når avdelinga plutselig var full av søte ettåringer som stabbet rundt  
  • Nylig opprettede emner