Gå til innhold
Hundesonen.no

Hund i gigastørrelse eller microstørrelse?


QUEST
 Share

Recommended Posts

Jeg er litt som Ole Brum: Ja takk, begge deler... 
Ideelle hunden er fra ca 50 cm i mankehøyde til ca 65 cm i mankehøyde. Men dachs og mellompuddel er helt innafor det også... og min Secret pleasure er 41 - 45 cam i høyde...

VELDIG STOR (større enn 70 - 75 i mankehøyde) ser jeg ikke noe fornuftig med...de tar plass - VELDIG mye plass. og de spiser sikkert dertil mye.
Veldig små - micro, mindre enn 5 kg, føler jeg kun angst ved å skulle ha i huset...noen kom sikkert til å tråkke på den... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns min hannhund er maks størrelse på hva jeg ville ha hatt.  Det kan jo faktisk bli ganske upraktisk etter hvert jo større de er! :)  Det jeg derimot kunne tenkt meg, var en liten hund uten dvergpreg eller at de SER små ut, hvis dere skjønner. Altså en stor hund sitt utseende og anatomi, krympet ned til type 5 kg :P  At man kan se på et bilde og ikke se om dette er en liten hund, den ser stor ut, men i virkeligheten kan man bære den på armen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden TS spør, slik jeg tolker det, om megagigahund av typen som ikke eksisterer eller knøtteknottehund - også av typen som ikke eksisterer. Så tror jeg at jeg går for gigavarianten. En med et mildt vesen som var født dønn lydig og som ikke måtte bli med i bilen (for det er det ikke plass til). 
Med andre ord litt som Clifford
clifford-den-store-r%C3%B8de-hund-netfli

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...