Gå til innhold
Hundesonen.no

Fiskeolje

Recommended Posts

Noen som har tips til hvilken olje man kan kjøpe til hund som ikke koster skjorta? Vil helst kjøpe minimum 3L av gangen. Seloljen er ikke å få tak i, gikk over til Fish for dogs sin olje men nå selger de ikke større kvanta enn 0,5L.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

12 timer siden, Avani skrev:

Noen som har tips til hvilken olje man kan kjøpe til hund som ikke koster skjorta? Vil helst kjøpe minimum 3L av gangen. Seloljen er ikke å få tak i, gikk over til Fish for dogs sin olje men nå selger de ikke større kvanta enn 0,5L.  

De selger 3 liter lakseolje på fish4dogs.no som bag in box til 684 kr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå inn på Polargodt og bestill selolje der. Der kan du bestille til hest for det blir billigere da frakta koster det samme. Jeg tapper over på flasker og fryser ned.Da kommer 0,5 liter på 180kr

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Hos Morene produkter får du kjøpt 5L. Oljen er en av de ferskeste man får tak i og er av nøyaktig samme kvalitet som man får til mennesker (noe som er veldig uvanlig på oljer til hund/hest). 
http://butikk.morene.no/index.php/nettbutikk/brilliant-lakseolje/brilliant-lakseolje/lakseolje-brilliant-5-l-storbruker.html 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hehe, nja det koster jo litt det og, må pusse hver dag og den er ikke billig den tannkremen  Men det som virkelig tømmer kontoen her er HD. Min har grad D og var veldig plaget en periode, men vi har nå funnet rehab som holder henne symptomfri. Det innebærer svømming en gang i uka, massasje/laser hver 3-5. uke, cartrophen-injeksjoner, kosttilskudd og olje. Jeg orker ikke  tenke på hva det koster engang... Så kommer selvsagt mat og forsikring i tillegg, og har vi tilfeldigvis en periode med god økonomi kan du være bra sikker på at hun pådrar seg en øyebetennelse eller noe sånt    
    • Nei tenker det bør gå greit mat-messig 😆 Men må nok forhøre meg litt om tannhelsa da jeg snakket med ei venninne idag som advarte sterkt mot miniatyrhunder pga tennene. De har 3 chihuahuaer hjemme og hun mente de sikkert var oppe i 100k i utgifter på tanntrekk osv ettersom sånt ikke dekkes av forsikring, og at tennene var like dårlige på rasen jeg vil ha.  Jeg studerer til veterinær, mye obligatorisk skole her og men mye hundene kan være med på heldigvis  Og Budapest er utrolig hundevennlig så de får være med på "alt" av sosiale greier hvertfall (kafé/restaurant/parker/besøk osv) Jeg er heldig og bor dritbillig, mat er heller ikke dyrt så sånn sett er det veldig greit! I tillegg er det absolutt ikke nødvendig med bil her i storbyen, så sparer vel en god del på sånne ting. Hahha! Hva går det i der da? Ikke si tenner 🙈 Nei, og tenker at det skal jeg klare! Flybilletter blir vel svindyrt da men har bare rundt to år igjen her nede nå så skal klare det tenker jeg. Får heller bare reise hjem litt sjeldnere eller i kortere perioder sånn at de kan være på pass hos noen de gangene. Han jeg har fra før er 16 kg og neste blir vel kanskje 3-4-5 kg som voksen, så regner vel egentlig ikke med å se så mye forskjell i matutgifter 😅Forsikring er en annen sak, det må sjekkes opp. Men utenom det så kommer jeg ikke på så mange løpende utgifter som du sier. Tenker jeg får sette opp et skikkelig budsjett dette semesteret da og spare opp litt mer buffer dersom det skulle skje noe, og så være flink til å spare det jeg tjener i sommer.
    • Nå er det ikke så lenge siden jeg var på 12 ukers med valpen her, fikk beskjed om ormekur den dagen og ikke noe mer jeg 
    • Takk for det!  Hm ja synes det hørtes veldig rart ut, så tror jeg skal ringe til en annen dyrlege for å høre.. 
    • Har iallefall fått meg en trekkhund nå, stakkars valpen er vell omtrent den eneste som jobber når vi er på tur uten andre folk og hunder iallefall  Til gjengjeld er hun veldig flink da, og utrolig sterk og utholdene og flink til å fordele energien og jobbe jevnt og effektivt. Og hun liker det godt virker det som.  Bitteliten snutt fra vår første sparktur, blir nok mange flere håper jeg, men må fikse skikkelig bremse   
  • Nylig opprettede emner