1 days won??

28 innlegg i emnet

Var inne og kikket på min egen profil og der står det; 1 days won. Har sett sånt på andre profiler også. Hva betyr det? :) Hva har jeg vunnet? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flest likerklikk på en dag, er det ikke slik? :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, maysofie skrev:

Flest likerklikk på en dag, er det ikke slik? :lol: 

Aner ikke! :icon_confused: Hadde håpet det var noe mer håndfast enn 'heder og ære' :D Kanskje en av mod'ene kan gi oss svar? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, QUEST skrev:

@Marie? :) 

Aner ikke :lol:

@RAH

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Akkurat nå, Marie skrev:

Aner ikke :lol:

@RAH

Aha. Dette var jo spennende, får håpe vi får svar! :D

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et annet forum jeg er med i er det slik at Days won er antall dager du har fått flest likerklikk. Litt usikker om det er antall likerklikk per dag, eller den dagen du postet innlegget som har fått flest likerklikk...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

@QUEST forumet regner ut dine "ryktepoeng" hver dag og logger de som hadde flest "ryktepoeng" denne dagen. Jeg er ikke sikker på formelen men den teller definitivt likes. Jeg vil også anta at visninger er med i beregningen også.

Vi har en egen leaderboard med offentlig statistikk, denne får du tilgang til fra menyen:
http://hundesonen.no/leaderboard/

InvisionPower (forumleverandør) hevder at tanken bak dette er at det skal bli mer givende å skrive kvalitetsinnlegg, som bidrar ti let bedre forum-samfunn :)

Grattis med seier! 🎉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
9 minutter siden, RAH skrev:

@QUEST forumet regner ut dine "ryktepoeng" hver dag og logger de som hadde flest "ryktepoeng" denne dagen. Jeg er ikke sikker på formelen men den teller definitivt likes. Jeg vil også anta at visninger er med i beregningen også.

Vi har en egen leaderboard med offentlig statistikk, denne får du tilgang til fra menyen:
http://hundesonen.no/leaderboard/

InvisionPower (forumleverandør) hevder at tanken bak dette er at det skal bli mer givende å skrive kvalitetsinnlegg, som bidrar ti let bedre forum-samfunn :)

Grattis med seier! 🎉

Takk og takk for svar :) 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har visst vunnet tre dager! :D WOHO for meg! :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

16 days won står det på meg, overraskende. Jeg hadde jo selv tippa 0 :P 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
40 minutter siden, JeanetteH skrev:

106 :blink:

53 her! Noe jeg egentlig ikke skjønner, siden jeg føler jeg er her lite i forhold til tidligere :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Perfect Image skrev:

53 her! Noe jeg egentlig ikke skjønner, siden jeg føler jeg er her lite i forhold til tidligere :P

Da er vi to :lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Perfect Image said:

Personlig teori, du poster kanskje ikke "sä ofte", men allikevel de fä gangene du poster sä er det mer feelgood/like-typiske poster som innlegg om barn, barnebilder, innlegg om valper, valpebilder.

4 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

188 :o Jeg må få meg et liv.... (håper det er totalt siden mitt liv startet her på Sonen... :aww:). 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 hours ago, Siri said:

188 :o Jeg må få meg et liv... (håper det er totalt siden mitt liv startet her på Sonen... :aww:). 

Dette er nok et tegn på at du trenger en ny hund! :D

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Tuvane skrev:

Dette er nok et tegn på at du trenger en ny hund! :D

Egentlig er det nok et tegn på at jeg er uhyre populær og sier veldig mye lurt... :aww: 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, Siri said:

Egentlig er det nok et tegn på at jeg er uhyre populær og sier veldig mye lurt... :aww: 

:teehe:Du kan jo leve i håpet i alle fall! :innocent::D:P

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Siri skrev:

Tro på seg selv er bra! :thumbsup:

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
28 minutter siden, Tuvane skrev:

:teehe:Du kan jo leve i håpet i alle fall! :innocent::D:P

Jeg lever egentlig ikke i håpet - jeg VET :aww: 

28 minutter siden, QUEST skrev:

Tro på seg selv er bra! :thumbsup:

*Strutter av selvtillit*

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 her. Vet ikke hvor den kommer fra :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• I dag våknet jeg med vondt i hodet og hele kroppen. Så jeg sovnet igjen og våknet for kanskje 45 minutter siden.  Hodet er fortsatt vondt, kroppen stiv og støl, og jeg fryser.  Nå får jeg vel få bestilt en ny forsyning mat til Sjef. Satser på at jeg får hentet det på fredag.
      Og så satser jeg på at jeg får kommet meg ut på tur i dag, og hentet pakke på posten uten større problemer. Snøen er på vei til å smelte. Det er 3 grader her nå, og det kommer regn i løpet av dagen... 
    • Den forstår jeg veldig godt! Hjelper på morroa når man klarer å utføre en oppgave uten å vri seg i smerter eller ha problemer med å i det heletatt gjøre oppgaven Tenkte jeg skal kjøpe kondomdresstoff neste gang jeg er på stoffbutikken, og sy dress til mini med det Fleecen var litt tager hva man haver Men merker godt at ikke fleecen er god på puddelpels, den gjør at pelsen blir veldig rar   Jeg krysser bare fingrene for at oppdretteren har rett om pelsen til Melvin  ikke ta fra meg håpet        
    • Jepp.  Jeg ville vært forsiktig med å sette avlssperre på 6-8 uker gamle valper jeg da, men det er meg. Man kan godt være politisk korrekt og mene at man kan se det når de er så små at de ikke vil egne seg i avl, men for det første - det kan man ikke vite, og for det andre - det kan skje ting senere som tilsier at disse hundene bør brukes i avl, og da er det skrekkelig tåpelig å ha gjort noe som i følge NKK ikke kan reverseres.  Nå er - uheldigvis - ikke avl som furrypaws (et spill med avl og konkurranser med hund), der man har full DNA-profil og derfor oversikt over alle syke gener som finnes. Det er heller ikke sånn som i furrypaws at gener aldri muterer. Da ville avl vært enkelt - jeg (ja, jeg spiller.. En liten pause nå, men jeg spiller) har f.eks på 5 generasjoner gått fra hunder med flere sykdomsgener, til hunder som ikke har en eneste sykdom. Alle er friske. Jeg innavler over en lav sko, og ingen blir syke.  Så ja, som oppdretter og valpekjøper skulle jeg gjerne hatt en genetisk gjennomfrisk hund, men de bor dessverre sammen med enhjørninger i eventyrland, så det får jeg ikke fått. Så da gjør jeg det beste ut av det, jeg leiter i timesvis etter hannhunder, info om søsken og foreldre og foreldres søsken, prøver å finne ut alt det er verdt å vite noe om og har ingen som helst illusjoner om at det ikke kan komme en overraskelse eller tre - fordi vi snakker om levende vesner.  Dere som ønsker dere "friske hunder", hvor flinke er dere til å screene for sykdommer selv? Sjekking av mentalitet? Oppgir dere sykdom til oppdretter? For alle ønsker seg friske hunder, men det er få som skjønner sammenhengen med helsesjekking o.l. og avl, selv når avl ikke gjøres på det individet.  Soniser er ikke valpekjøpere jeg ønsker meg, særlig ikke etter tråder som denne, og jeg anser meg som svært seriøs og kunnskapsrik. Noen ganger fremstår dere som urealistisk kravstore. 
    • Jepp, i alle lommer rundt omkring..og i vaskemaskinen..  For de som ikke allerede vet det, så kan jeg opplyse om at vanlige svarte bæsjeposer, tåler vask helt utmerket..
    • Øverste skuffen i kommoden i gangen - og alle lommer mm... Jeg er sikkert miljøsvin, men orker ikke bioposer - de er så tynne at jeg er redd de skal gå istykker hele tiden. Og jeg kan si at jeg var sabla glad jeg hadde tykke poser her i forrige uke hvor jeg tryna så lang jeg var med bæsjepose i hånda. Moste knyttneven ned i bæsjeposen... heldigvis holdt den  
  • Nylig opprettede emner