Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeeier trakk kniv etter rottweiler-angrep på Lillestrøm


Tuvane
 Share

Recommended Posts

https://www.aftenposten.no/norge/i/odE37/Hundeeier-trakk-kniv-etter-rottweiler-angrep-pa-Lillestrom

Det er på Lillestrøm det skjer...

En hundeeier skal ha trukket kniv da det oppsto et bikkjeslagsmål på Lillestrøm søndag. Både en valp og en rottweiler er sendt til veterinær.

Politiet på Romerike ble oppringt klokka 12.36 av en eier av en valp som fortalte at hunden var angrepet av en rottweiler, skriver Romerikes Blad.

Kort tid etter ringte eieren av rottweileren til politiet og fortalte en annen versjon.

– Hun forteller at valpen hadde vært løs og løp rett på rottweileren. Etter at valpen ble bitt, skal valpeeieren ha gått til angrep på rottweileren med kniv. Han skal ha lagt seg oppå hunden og stukket den flere ganger med kniv, sier operasjonsleder Ronny Årstein i Øst politidistrikt til avisen.

Begge hundene er sendt til veterinær. Politiet har beslaglagt en kniv. Begge parter skal avhøres av politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser man artikkelien i Romerikes blad, så ser man at valpeeieren er anmeldt for vold mot dyr, og en kniv er beslaglagt. Ergo er det naturlig å tro at det er hold i påstanden om knivstikking. Altså, hadde en annen hund bitt Ayla, så hadde jeg selvfølgelig gjort alt i min makt for å få den vekk, selv om det var "hennes" skyld. Forskjellen ligger i at jeg ikke ville brukt kniv, for det går jeg ikke rundt med. Vanlig, fredelige folk bærer jo normalt ikke kniv på hundetur. Så når valpeeier faktisk har hatt kniv, så tenker jeg fort det kan være mer snusk med vedkommende, kynisk og fordomsfull som jeg er.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...