"Ridejakke" parkas i refleks til eier

6 innlegg i emnet

Jeg trenger en varm og god jakke til kaldere dager, og har sett for meg en type parkas som jeg så ei jente på en hest brukte i vår :P Jeg har lett og lett men finner ikke "dameparkas" (stramming i livet for en feminin passform), bare slike svære som asfalt-arbeiderne bruker - uten foring... Så fant jeg nettopp en type "Jacson jakke med refleks Travis" på Hundepoter, men de hadde så klart bare strl XXL igjen. Jeg har googlet jakken, men finner stort sett bare danske og svenske sider, og noen lugubre sider... Veldig synd, for det var liksom akkurat dét jeg var ute etter. 

Noen som har tips til en jakke som kan bestilles fra en sikker og gjerne norsk nettside til lettere lufteturer med hunden? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, kanskje man skulle se gjennom forumet før man spør. Ser at det ligger nesten et identisk innlegg under her, så dette kan bare slettes :innocent:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er forøvrig kortere enn den ser ut på bildet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra innom hooks. Der har de litt forskjellige parkaser for rytter. Forøvrig har vell alle en slik åpning på rumpa (så man ikke skal sitte på jakka i salen). 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Aner ikke om de har dameparkaser i reflex, men vil du ha god kvalitet sjekk ut Jkk arbeidsklær og Ålesund oljehyre. 😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Black Friday Salg til Hund