Gå til innhold
Hundesonen.no

Sherpa bag str L i kabinen?


Recommended Posts

Noen som vet om sherpa bag str L passer under setet på Widerøe fly? Den er jo litt større enn målene som er oppgitt på sida deres men mener jeg har lest at de ikke måler bag og er litt fleksible hvis man får de under setet. Men hva hvis man ikke får den helt under setet?

Flydde med pumivalp i sherpa str M og syntes han hadde det veldig trangt, ny valp er større rase (border collie) så jeg kan ikke tenke meg til at den får plass i M baggen?

Og jeg husker ikke om det var vanskelig å få plass til baggen i str M under setet på flyet men misstenker at det kanskje var det? :P 

Evt om noen har tips om andre merker enn Sherpa som kanskje er et like godt (og billigere :P ) alternativ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, roxie88 skrev:

I bag i str M? :) 

Jeg aner ikke hvilken størrelse bagen hadde, men den var da liten nok til å gå under setet å flyet - med valp oppi. De måler vel strengt tatt ikke bag'en - de veier hund og bag. Er det innafor vektgrensa er det greit, er det ikke, får man ikke ha med valpen inn på flyet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Siri said:

Jeg aner ikke hvilken størrelse bagen hadde, men den var da liten nok til å gå under setet å flyet - med valp oppi. De måler vel strengt tatt ikke bag'en - de veier hund og bag. Er det innafor vektgrensa er det greit, er det ikke, får man ikke ha med valpen inn på flyet. 

Jeg har aldri opplevd at de har veid, kun at de har spurt om vekta på hunden. Det sagt så kan man jo treffe på de som veier også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Line skrev:

Jeg har aldri opplevd at de har veid, kun at de har spurt om vekta på hunden. Det sagt så kan man jo treffe på de som veier også :) 

Jeg skal ikke skryte på meg å ha flydd så mange ganger med hund, da, men mine empiriske data sier at hund og veske blir veid 100% av gangene :lol: Ja, ok... jeg har flydd EN gang liksom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Siri said:

Jeg skal ikke skryte på meg å ha flydd så mange ganger med hund, da, men mine empiriske data sier at hund og veske blir veid 100% av gangene :lol: Ja, ok... jeg har flydd EN gang liksom :P 

Jeg skal ikke skryte på meg veldig høy frekvens jeg heller, men det er i alle fall tosifret ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...