Gå til innhold
Hundesonen.no

Spøkelsealder


SaraSL
 Share

Recommended Posts

Når begynner spøkelsesalderen?

Valpen er nå 5 mnd og har blitt redd for ting hun aldri har brydd seg om. Hun har også plutselig blitt redd for folk og vogner+ ting som pinner i skogen [emoji848]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle" snakker om spøkelsesalderen, men jeg har foreløpig til gode å merke det på noen av hundene jeg har hatt. De har vært like trygge hele veien. Men synes gjerne at folk klager over spøkelsesalderen når hundene er rundt året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Artemis skrev:

Men synes gjerne at folk klager over spøkelsesalderen når hundene er rundt året. 

Jeg har heller ikke merket meg noe særlig av noen spøkelsesaldre på mine, men jeg har jo lagt merke til at en del identifiserer spøkelsesalder på sine hunder både når det er 6 mnd, 1 år, 2 år og 3 år :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om min hadde noe spøkelsesalder siden hun er veldig usikker fra før av. Men rundt 4-5 mnd tok det seg veldig opp en periode. Var på valpekurs da, og en av instruktørene hadde satt fra seg en liten colaflaske på bakken. Hun reagerte veldig på den og instruktøren ropte ut SPØKELSESALDEREN!:lol: da reagerte hun også på plastposer, søppelspann og store steiner som lå midt i veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Mira2.0

Spøkelsesalder hadde jeg aldri hørt om før i det siste. Aldri lagt merke til noe sånt hos mine tidligere, ei heller med den jeg har nå (7 mnd). Uten at det betyr at det ikke finnes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fantes ikke skeptisk før han ble 5-6 måneder, da var plutselig alt skummelt og mystisk - men dette var også på våren da sykkel, rulleski, veiarbeid og dyr plutselig dukket opp igjen fra vinterdvale, noe han aldri hadde sett før. Nå har han akkurat rundet året og begynt med en liten spøkelsesalder til, og alt fra folk til biler og postkasser skal bjeffes på igjen. Her om dagen reagerte han på en stubbe i skogen, som i mine øyne ikke kunne være så forskjellig fra alle de andre trærne, men hva vet vel jeg :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...