Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstillings trening..?


Harleyinthehouse
 Share

Recommended Posts

Jeg skal stille ut hunden min, men har ingen erfaring what so ever! Har begynt sånn smått å trene på stå, han er vandt med å bli tatt på og gå pent ved siden av (trener dette ifb med tur bl.a). Men jeg kunne tenkt meg å trent med flere, trenger nødvendigvis ikke instruktør, men at flere møtes å øver sammen :) jeg trenger veiledning vartfall ?? noen som vil være med på dette..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, lijenta skrev:

Nærmeste hundeklubb bruker å ha utstillingstrening. Ellers så må hunden din på bord vise tenner gå fint ved sidenav deg i rett fart

Okei, jeg har googlet litt, og det nærmeste var faktisk et lite stykke unna ? Og de hadde uten instruktør, at mange møttes å øvde sammen, og det kan man jo arrangere selv nesten ? 

Ja, det er noe vi kunne gjort på rundgang alle sammen ? Sjekket tenner på hverandres hunder og "lekt" dommere da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, Harleyinthehouse skrev:

Okei, jeg har googlet litt, og det nærmeste var faktisk et lite stykke unna ? Og de hadde uten instruktør, at mange møttes å øvde sammen, og det kan man jo arrangere selv nesten ? 

Ja, det er noe vi kunne gjort på rundgang alle sammen ? Sjekket tenner på hverandres hunder og "lekt" dommere da. 

Sjekk også FB om det er ei hundegruppe i kommunen du bor i. Det er flere uformelle der også. 

Sjekk denne linken for hundeklubber som er tilknyttet nkkhttp://web2.nkk.no/no/arrangor+_frivillig/klubb_og_administrasjon/finn_rase-_+lokalklubb/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...