Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

16 minutes ago, Ozzy said:

Hun kan ligges inntil men hun er en mark :lol:

Kan evt sende med budbil, orker ikke kjøre dritten. :P

Det har han bare godt av, regner med han ikke tør kjefte på henne :lol: 

Deal! :lol:  Jeg vil ha! NÅ! 

 

Jeg irriterer meg sjelden over reklame på tv. Men den nye reklamen fra gilde syns jeg er så absurd dustete. Hvis jeg ikke vet hva jeg har lyst på, så har jeg garantert IKKE lyst på pølser - ÆSJ!  :mad: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

Akkurat nå, Raksha skrev:

Det har han bare godt av, regner med han ikke tør kjefte på henne :lol: 

Deal! :lol:  Jeg vil ha! NÅ! 

 

Jeg irriterer meg sjelden over reklame på tv. Men den nye reklamen fra gilde syns jeg er så absurd dustete. Hvis jeg ikke vet hva jeg har lyst på, så har jeg garantert IKKE lyst på pølser - ÆSJ!  :mad: 

 

 

Sender i morgen. Må finne noen som sender levende pakker på 50kg først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, 2ne said:

Åpenbart :lol: Men jeg syns jo egentlig at stahet er en positivt, bare ikke når den motarbeider meg :P  

Er enig der forsåvidt. 
Har vel mer enn en gang blitt sammenlignet med esel selv, og ikke alltid så positivt ment :P 
 

1 hour ago, Tonje said:

Noen skyter opp raketter. Folk ass! :huh:

Sånt skjer tydeligvis året rundt her med ujevne mellomrom. 
Glad ingen av hundene bryr seg. 
Men en uting er det jo likevel. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
På 22.10.2017 at 10:38 PM, 2ne skrev:

Jaaaa :ahappy: Men det har vært massiv lobbyvirksomhet, og vips, jeg fikk et Monster :heart: 

22728661_1517436691639076_88276707878594

22554760_1517436724972406_82673001294961

Det er hele 800 gram rein sjarm, det der :ahappy: 

Gratulere med lille Monsteret, og gratulere med overstått :D 

6 timer siden, Mirai skrev:

Når samboeren din etter fire år plutselig ikke vil være samboeren din mer. :cry: Mye som mister kraft og mening for øyeblikket. 

Det høres brått og brutalt ut :(  :console: 

3 timer siden, Piglet skrev:

Hei forresten! 

Hei! :wave: 

1 time siden, enna skrev:

Hjemme igjen etter å ha kjørt tur-retur 75,5 mil. Var helt svimmel da jeg gikk ut av bilen i kveld.Veldig fornøyd med helgen, det jeg har sett av kullet til Nova så langt (og enda mer fornøyd med Nova ;) )
Og så oppdaget" jeg i helgen den store fordelen med å ha en kveggjeter som er veldig opptatt av å tekkes mor: Når Lotta ikke vil komme inn med ballen, sier jeg til Nova "Hent Lotta". Og det gjør hun!  :D   Ha ha Lotta har ikke en tjangs til å slippe unna! 

Så moro å ha mulighet til å oppleve resten av kullets utvikling på nært hold :) Det er en av ulempene med å importere over større avstand enn nabolandet. :hmm: 

Og fordelene med kroppsgjeter kjenner jeg igjen ja! 
Når Aragon glemte seg ut i marka og ble stående og snuse var det ikke alltid han hørte etter når jeg ropte på ham. Når jeg ropte for andre gang og han fortsatt ikke kom løp Sjef etter og dyttet i ham med nesa :P 
Aragon ble jo gretten og måtte si sin mening, men han kom i hvert fall :aww: 

Sjef gjorde det samme med mannen når jeg prøvde å ta ham med på tur ut i marka. Jeg fikk tilnavnet geita, og Sjef fikk gjetet ham litt også :lol: 

1 time siden, Kristiin skrev:

Noen her som vet om det er vanskelig å avregistrere seg fra flink bisk abonnoment? :lol: Vurderer å ta en slik gratispakke..

Edit: "gratis" ala 99,- i frakt :lol:

 

Det er ingen problem faktisk. Jeg har prøvd et par pakker fra dem, og når jeg ville si opp sendte jeg melding til dem på FB og sa at jeg ville avslutte abonnementet. Det var ingen problem, og de svarte med en gang de åpnet. 


Sånn ellers er jeg litt trøtt og lei og har mest lyst på en hel helg fri. Jeg trøster meg med at det bare er 2 helger til med demoer fordelt over 3 uker nå så har jeg ingen av dem på ubestemt tid. Desember til februar pleier å være totalt uten jobb her i området, så jeg gleder meg faktisk til det :P 

Og apropos å jobbe eller ikke jobbe; I starten er det helt fantastisk å ha mye tid for seg selv. Men etter hvert som økonomien blir trang, og man har gjort alt man har klart å fantasere seg frem til at man vil gjøre, så blir det mindre gøy. Slik var det i hvert fall for min del, og jeg ble veldig rastløs og alt var kjedelig til slutt. 

Nå har jeg det problemet at jeg vil ha mindre jobb fordi jeg vil ha mer tid til alt jeg har lyst til å gjøre på ettermiddag og i helgene :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IMG_20171023_180550.thumb.jpg.de7bfc3e556a6dd288c4f3eec6305a3e.jpg

Bare fordi jeg er litt fornøyd med støverdyret i dag. Ikke hennes mest fantastiske prestasjon, men det holdt til en god 1pr. Åp, og siden.det er nr 2 av slaget (på tre starter) så kan hun nå starte på eliteprøver (2 dagers prøver) og gå for championat.

  • Like 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var syk i helgen, men følte meg helt bra i går (mandag), sett bort i fra et rennende og hovent øye. Dro på nattevakt. Plutselig ble jeg ekstremt svimmel, kjennes ut som om jeg skal besvime x flere, fikk feberfølelse etc. Kollegaene mine begynte å stresse fordi jeg var kritthvit, og ba meg om å komme meg hjem så fort jeg var i bra nok form til det. Ble ikke bedre uansett hva jeg gjorde der, men med litt frisk luft ble jeg i hvert fall litt mindre kvalm... Nå har jeg feber og er fortsatt like svimmel og kvalm. Høyt blodsukker har jeg også. 

Utrolig ekkelt å egentlig føle seg helt fin, for så å omtrent gå i bakken på få sekunder. Spesielt når den følelsen ikke vil gi seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kaisen skrev:

Ferdig med alle sesongene av game of thrones :( klarer ikke å vente såå lenge på sesong 8...Fikk lokket samboer til å begynne se the vampire diaries. Han er foreløpig ikke imponert:teehe:

Prøv the originals isteden :) 

AN venter jeg på at billettsalget til Michael Mcintyre i trondheim spektrum 2019 skal åpne :D 

Twist skal røntges senere i dag, og presterte å gå seg inn i et kratt på morgenluftingen, så nå er han full av både tistler og frø. Synd for han at han ikke liker pelsstell, for han må se mer presentabel ut når vi skal til veterinæren. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med alle sesongene av game of thrones [emoji20] klarer ikke å vente såå lenge på sesong 8...Fikk lokket samboer til å begynne se the vampire diaries. Han er foreløpig ikke imponert:teehe:
Hold deg unna the originals. Veldig dårlig i forhold til vampire diaries. MEN likte dere got kan dere prøve vikings, westworld eller breaking bad (og så better call Saul). Vampire diaries er mer en jenteserie du ser når kjæresten ikke er hjemme. Skjønner at han synes den et kjedelig!

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinner er litt for Australsk tror jeg, han syns det er drit kaldt alt :lol: 

På travbanen i Drammen i går, med bobledekken liggende på to lag tepper hvor det ene var forsvarets ullteppe så frøs han :rolleyes:

Nå har han vært ute lekt i minus 3 grader og har tint alle kroppsdeler på vedovnen :lol: Hva skjer om vi får en -30 vinter? Må kle han som en nakenhund da :P 

22791893_10159500840620072_8883381363688

22770634_10159500847435072_7587098398667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Snøfrost said:

Er enig der forsåvidt. 
Har vel mer enn en gang blitt sammenlignet med esel selv, og ikke alltid så positivt ment :P 

Åh, jeg har lært at det er positive sider ved å være sta også, det har gjort det lettere å komme seg gjennom ting for min del, i hvert fall :ahappy: Og apropos esler: 

22405892_1872062332834460_31708420872674

:teehe: 

8 hours ago, *Kat84* said:

Gratulere med lille Monsteret, og gratulere med overstått :D 

Takk og takk :ahappy: 

6 minutes ago, JeanetteH said:

Sinner er litt for Australsk tror jeg, han syns det er drit kaldt alt :lol: 

På travbanen i Drammen i går, med bobledekken liggende på to lag tepper hvor det ene var forsvarets ullteppe så frøs han :rolleyes:

Nå har han vært ute lekt i minus 3 grader og har tint alle kroppsdeler på vedovnen :lol: Hva skjer om vi får en -30 vinter? Må kle han som en nakenhund da :P 

22791893_10159500840620072_8883381363688

22770634_10159500847435072_7587098398667

Jeg skjønner han godt jeg! 

Den er ikke akkurat bygget for fukt og kulde, denne Monster-saken heller. Hun leker og løper (og det er veldig morsomt å se på, lille hybelkaninen), så hun bryr seg tydeligvis ikke stort, men når vi går inn så skjelver hun og er kald, stakkars. Hun har fått genser da, men en ullgenser hjelper ikke veldig om det er bløtt, og for en som så vidt rekker over gresstustene er det jo alltid bløtt :P 

Jeg måtte låne bort bilen min i dag, siden min fikk vinterdekk på seg i går, og datterbarnets fortsatt har sommersko på seg. Er typisk mamma som får noia over at hun skal kjøre med sommerdekk, og særlig fordi det var en dødsulykke under en mil herfra med ei jente på hennes alder i går, så da fikk hun ta bilen min. Jeg tenkte ikke på at jeg og hadde planer i dag :rolleyes: Så da er spørsmålet da, blir det vær til å kjøre hennes bil med sommerdekk på i løpet av 2 timer? Og har jeg egentlig lyst til å dra ut i dag, dette er ikke vær for revmatikere på en måte.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
24 minutes ago, 2ne said:

Åh, jeg har lært at det er positive sider ved å være sta også, det har gjort det lettere å komme seg gjennom ting for min del, i hvert fall :ahappy: Og apropos esler: 

22405892_1872062332834460_31708420872674

:teehe: 

Takk og takk :ahappy: 

Jeg skjønner han godt jeg! 

Den er ikke akkurat bygget for fukt og kulde, denne Monster-saken heller. Hun leker og løper (og det er veldig morsomt å se på, lille hybelkaninen), så hun bryr seg tydeligvis ikke stort, men når vi går inn så skjelver hun og er kald, stakkars. Hun har fått genser da, men en ullgenser hjelper ikke veldig om det er bløtt, og for en som så vidt rekker over gresstustene er det jo alltid bløtt :P 

Jeg måtte låne bort bilen min i dag, siden min fikk vinterdekk på seg i går, og datterbarnets fortsatt har sommersko på seg. Er typisk mamma som får noia over at hun skal kjøre med sommerdekk, og særlig fordi det var en dødsulykke under en mil herfra med ei jente på hennes alder i går, så da fikk hun ta bilen min. Jeg tenkte ikke på at jeg og hadde planer i dag :rolleyes: Så da er spørsmålet da, blir det vær til å kjøre hennes bil med sommerdekk på i løpet av 2 timer? Og har jeg egentlig lyst til å dra ut i dag, dette er ikke vær for revmatikere på en måte.. 

Er det snø hos deg?
Hvis ikke, så er det vel strengt tatt ikke nødvendig med vinterdekk riktig enda.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om alle de siberians som er "produsert" i år faktisk får gode hjem med eiere som skjønner hva det vil si å ha en siberian eller flere. Eller om man ser et lass siberians til omplassering neste år. "Alle" skal ha kull i år... og det dukker opp stadig flere Ghost, Nymeria, Sansa og Arya. ikke at jeg tror GOT har hele skylda altså. De kullene som har vært er av ymse kvalitet. sukk

 

 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meg skrev:

lurer på om alle de siberians som er "produsert" i år faktisk får gode hjem med eiere som skjønner hva det vil si å ha en siberian eller flere. Eller om man ser et lass siberians til omplassering neste år. "Alle" skal ha kull i år... og det dukker opp stadig flere Ghost, Nymeria, Sansa og Arya på facebook... ikke at jeg tror GOT har hele skylda altså. De kullene som har vært er av ymse kvalitet. sukk

 

 

Bare slapp heelt av .. Alle hunder er like egentlig , så det er bare sosialisering /trening som skal til, så går det så greit atte.. :sleep:

Jepp, jeg tror din bekymring er velbegrunnet.. I tillegg så må du regne med at en hel del vil avle på hunden sin, da gjerne med diverse andre raser, så det kommer nok ganske sikkert en del 'AH' eller kanskje noe mer kreative navn på markedet etter la oss si 2 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Belgerpia said:

Er det snø hos deg?
Hvis ikke, så er det vel strengt tatt ikke nødvendig med vinterdekk riktig enda.

Nei, det er ikke snø, men det er rått, og rått og ned mot null kan bety underkjølt regn, og på underkjølt regn er det bedre med vinterdekk enn sommerdekk, skulle en tro. Når det er nødvendig å skifte kommer an på hvem du spør det, Vegvesenet sier så fort som mulig, NAF sier vent så lenge du kan og Dekkimportørene anbefaler sånn ca rundt nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Just now, 2ne said:

Nei, det er ikke snø, men det er rått, og rått og ned mot null kan bety underkjølt regn, og på underkjølt regn er det bedre med vinterdekk enn sommerdekk, skulle en tro. Når det er nødvendig å skifte kommer an på hvem du spør det, Vegvesenet sier så fort som mulig, NAF sier vent så lenge du kan og Dekkimportørene anbefaler sånn ca rundt nå. 

Tja... det kunne vært en mulighet om bakken hadde vært kald nok - men det ikke vært kaldt nok til at det kan bli underkjølt regn, foreløpig er bakken litt for varm tror jeg. Og på underkjølt regn funker forøvrig ikke vinterdekk heller særlig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Belgerpia said:

Tja... det kunne vært en mulighet om bakken hadde vært kald nok - men det ikke vært kaldt nok til at det kan bli underkjølt regn, foreløpig er bakken litt for varm tror jeg. Og på underkjølt regn funker forøvrig ikke vinterdekk heller særlig bra :)

Vel, du må gjerne kjøre rundt med sommerdekk til jul om du ønsker det du, men jeg vil ikke kjøre en bil som står registrert på eksmannen min med sommerdekk på et føre som brått kan være glatt. Det er ikke noe å diskutere, egentlig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JeanetteH skrev:

Sinner er litt for Australsk tror jeg, han syns det er drit kaldt alt :lol: 

På travbanen i Drammen i går, med bobledekken liggende på to lag tepper hvor det ene var forsvarets ullteppe så frøs han :rolleyes:

Nå har han vært ute lekt i minus 3 grader og har tint alle kroppsdeler på vedovnen :lol: Hva skjer om vi får en -30 vinter? Må kle han som en nakenhund da :P 

22791893_10159500840620072_8883381363688

22770634_10159500847435072_7587098398667

Du har fått deg en whippet i fåre(hund)klær :aww: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...