Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

1 hour ago, Siri said:

:hug:

Hjemme fra MR på sykehuset... og vanen tro MÅTTE det jo bare begynne å klø i ansiktet mens jeg lå inni trommelen. Det slår aldri feil altså :lol: Men jeg overlevde 45 min denne gangen også - selv med kløe. Verre var det at de brått hadde fått ei dame i øreklokkene som sa fra hver gang det startet en ny "runde" med bilder... kunne hun ikke holdt kjeft sånn at jeg ikke bråvåkna hver gang hun skulle si noe da? *himle*. 

hm skal ta MR jeg også. Tar det 45 minutter???  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Snøfrost said:

6 år :o har svartkrølla blitt så gammel allerede? Tiden går tydeligvis altfor fort, hilsen gamla :aww: 

Ja, hun blir 6 år i februar :o 

Og sånn apropos det, så er hun til tross for sin "høye" alder, den som er mest uvillig til å bli barbert :rolleyes: Vi samtaler om det, jeg sier "Du er snart 6 år, bolle! Du må snart ha lært at du ikke slipper unna det her?", og blikket hennes sier; "det har gått 5 år, 2ne, du må snart ha lært at jeg ikke vil det her?" :lol: 

Just now, Meg said:

hm skal ta MR jeg også. Tar det 45 minutter???  

Det kommer an på hva du skal ta MR av. Jeg tror jeg ligger i 25 minutter, eller noe sånt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.10.2017 at 11:15 AM, Line said:

Da står Smulemor på trimmebordet og blir nappet ned. Deilig å slippe unna innimellom altså :D

I går kveld, når jeg luftet jentene for natta, så observerte jeg at borti der er det en løs hund (hunden hadde led-halsbånd og eier sto langt unna). Da går vi her istedenfor tenkte jeg, og gikk opp til venstre istedenfor rett frem. Så måtte Yumi bajse, og mens jeg står og plukker opp så kom da denne frallen dundrende inn i gjengen. Eier klarer da ikke å kalle ham inn, så jeg må stå og vente med tre som ikke var sånn kjempeimponerte. Lite lyd da. Ok, så går vi videre og rundt kvartalet. Da vi nærmet oss vårt eget hushjørne så kommer frallen dundrende inn i gjengen igjen. Kall inn bikkja og sett bånd på den sier jeg høyt til eier. Hun kommer da rundt hjørnet og tar hunden , men idet vi runder svingen så slipper hun jo bikkja igjen, så han kom jo etter da. Og jeg må vente, for han hører jo ikke på eier. Så prøver jeg igjen å gå, og da står eier igjen med halsbåndet i hånden og bikkja igjen oppi mine. Da tillot jeg meg faktisk å si "jeg foreslår at du begynner å bruke det båndet jeg"...

Tålmodig sjel du! Jeg hadde klikka andre gang tror jeg. Eller så hadde det ikke blitt noen andre gang, fordi mine bråker og eieren hadde kanskje blitt skremt :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Bananen skrev:

Men har bildene dine vist noen forandring?

Nei, etter at jeg begynte på Tysabri har det ikke vært noen forandringer :) 

Akkurat nå, Meg skrev:

hm skal ta MR jeg også. Tar det 45 minutter???  

Jeg tok av hodet og nakken - det går i to sekvenser i hvert fall :) 

Akkurat nå, laikamor skrev:

Hvor lang tid det tar spørs helt på hva man tar bilde av, hvilke sekvenser de kjører, kontrast osv. Noen undersøkelser tar 15min, andre tar nærmere en time. 

Jeg tenkte på deg i dag da jeg lå der :ahappy: "Sånn skal kanskje laikamor drive med når hun er ferdig" liksom :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutes ago, Ozzy said:

Hun er en dust :lol: Hun er jo egentlig veldig søt, men akuratt idag er hun  veldig irriterende og tester litt grenser. Noe som ikke alltid er like morsomt :lol:

gleden med unghunder :P 

 

Just now, 2ne said:

Ja, hun blir 6 år i februar :o 

Og sånn apropos det, så er hun til tross for sin "høye" alder, den som er mest uvillig til å bli barbert :rolleyes: Vi samtaler om det, jeg sier "Du er snart 6 år, bolle! Du må snart ha lært at du ikke slipper unna det her?", og blikket hennes sier; "det har gått 5 år, 2ne, du må snart ha lært at jeg ikke vil det her?" :lol: 

Dere er like sta og tunglærte begge to med andre ord :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Snøfrost said:

Dere er like sta og tunglærte begge to med andre ord :P 

Åpenbart :lol: Men jeg syns jo egentlig at stahet er en positivt, bare ikke når den motarbeider meg :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen etter å ha kjørt tur-retur 75,5 mil. Var helt svimmel da jeg gikk ut av bilen i kveld.Veldig fornøyd med helgen, det jeg har sett av kullet til Nova så langt (og enda mer fornøyd med Nova ;) )
Og så oppdaget" jeg i helgen den store fordelen med å ha en kveggjeter som er veldig opptatt av å tekkes mor: Når Lotta ikke vil komme inn med ballen, sier jeg til Nova "Hent Lotta". Og det gjør hun!  :D   Ha ha Lotta har ikke en tjangs til å slippe unna! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble det mye å gjøre i morgen... må innom NAV på nytt kontor og si fra at jeg flytter dit + levere søknad om etableringstilskudd, gå på jobbintervju for en stilling som ekstrahjelp i julerushet, og skrive husleiekontrakt for ny leilighet. Jeg kan begynne å flytte inn 1.november og mangler fortsatt omtrent alt, har ikke seng en gang. Det får jeg jo ikke kjøpt før jeg har fått tildelt tilskudd, jeg kan ikke søke om tilskudd der jeg er bruker nå fordi det blir feil kommune etter at jeg flytter, og jeg kan ikke søke om tilskudd der jeg skal bo fordi jeg ikke bor der ennå. Så nå håper jeg de ser problemet i sine egne regler og lar meg levere søknad i det minste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Raksha skrev:

Hun må desverre levers, jeg kjører ikke bil :(  Kasko lurer på om hun kan ligges inntil. Han f-f-f-f-fryyyyyyyyyser... 

Hun kan ligges inntil men hun er en mark :lol:

Kan evt sende med budbil, orker ikke kjøre dritten. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...