Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

1 hour ago, Krutsi said:

Jeg har gått på kurs med en nakenhund og en slik en kunne jeg fint ha tenkt meg. Råartig hund å trene og veldig på. Stødig og sosial var den også! 

Og den er ikke et unikum for jeg har møtt flere som har gått rundt med den største selvtillit. 

Ja, de kule er kule, men jeg må åpenbart opp i ditt område og se etter nakenhund, for jeg syns ikke de jeg ser ser ut som at de har den største selvtilliten. Jeg hører mange si det om nakenhundene sine, men så møter jeg dem og tenker at jeg ikke definerer selvtillit på samme måte som de gjør :P 

--

AN har jeg vært hos mamma og pappa og spist middag :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

29 minutes ago, MarieR said:

Tikket inn resultat på blodprøvene jeg tok forrige uke nå, alt innenfor normalen. Det hadde jeg ikke trodd, faktisk.  Da er det enten jeg som overdriver (og det tror jeg ikke, egentlig) eller så er det psykisk. Så mye enklere det hadde vært om de blodprøvene kunne gitt utslag da ... 

Men hva ble det tatt blodprøve av da? Kan hende du skulle fått sjekket flere faktorer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur gått. Etterpå dro Symra og jeg til byen for å se på sånn derre trådløs støvsugergreie. Det er et must have, sa Sara. Ledninger og tunge støvsugere som må bæres i trappa var visst ut. Jeg bidro til renholdet av teppet på Elkjøp, men ble ikke overbevist. Synes den var tung å holde.

Har dere sånne folkens? Denne mente Sara at jeg måtte kjøpe:

Heidi Steine sitt bilde.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Symra&Pippin said:

Tur gått. Etterpå dro Symra og jeg til byen for å se på sånn derre trådløs støvsugergreie. Det er et must have, sa Sara. Ledninger og tunge støvsugere som må bæres i trappa var visst ut. Jeg bidro til renholdet av teppet på Elkjøp, men ble ikke overbevist. Synes den var tung å holde.

Har dere sånne folkens? Denne mente Sara at jeg måtte kjøpe:

Jeg har sånn (uten frontlys da, det var snasent! :lol: ) og bruker nå bare den store med ledning til skikkelig storrengjøring. Til vanlig klarer jeg med den og en mopp :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur gått. Etterpå dro Symra og jeg til byen for å se på sånn derre trådløs støvsugergreie. Det er et must have, sa Sara. Ledninger og tunge støvsugere som må bæres i trappa var visst ut. Jeg bidro til renholdet av teppet på Elkjøp, men ble ikke overbevist. Synes den var tung å holde.
Har dere sånne folkens? Denne mente Sara at jeg måtte kjøpe:
ZB3225POW?%24digital220x220%24

Gå for robot. Min sånn trådløse egner seg best til smuler og har liten plass i støvtanken sin
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Sona skrev:

Sjekk ut MiMo Hundsockar (?) på Facebookemoji4.png De ser ganske brukbare ut!

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk
 

Var kjapt innom, de så veldig gode ut! Skal se nærmere på de ila kvelden! Hva skulle man gjort uten sonen?! 

Men fikk litt hakeslipp når jeg så alle stedene man skulle måle + jeg skjønner ikke så godt svensk:lol: muntlig er en ting, men skriftlig sliter jeg med.

google translate kanskje:icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Men hva ble det tatt blodprøve av da? Kan hende du skulle fått sjekket flere faktorer. 

Jern, stoffskifte og vitamin D i alle fall. Litt usikker på hva de andre kryssene på skjemaet var for noe, men fikk inntrykk av at hun sjekket ganske bredt ut fra de litt diffuse symptomene "føler meg sliten, nedfor, uopplagt + hodepine". 

Det ble en kort tur på jordene så Twist fikk løpt litt, bikkjekaldt ute i kveld jo! Jeg var ikke godt nok kledd kan man si :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Tur gått. Etterpå dro Symra og jeg til byen for å se på sånn derre trådløs støvsugergreie. Det er et must have, sa Sara. Ledninger og tunge støvsugere som må bæres i trappa var visst ut. Jeg bidro til renholdet av teppet på Elkjøp, men ble ikke overbevist. Synes den var tung å holde.

Har dere sånne folkens? Denne mente Sara at jeg måtte kjøpe:

Heidi Steine sitt bilde.

Kjøpte en middels dyr (ca 1200,-?) slik for er par år siden. Veldig dårlig sugeevne. Den hang framme en stund, men ofte ble det til at jeg måtte hente den skikkelige støvsugeren til slutt uansett. Så nå bruker jeg bare den gode, gamle og vet ikke helt hvor jeg har den der ...

Nå kan det tenkes at de virkelig dyre modellene fungerer greit, men glem budsjettmodellene i alle fall. Elkjøp har vel 30 dagers returett så da kan man jo teste.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tillien skrev:

Kjøpte en middels dyr (ca 1200,-?) slik for er par år siden. Veldig dårlig sugeevne. Den hang framme en stund, men ofte ble det til at jeg måtte hente den skikkelige støvsugeren til slutt uansett. Så nå bruker jeg bare den gode, gamle og vet ikke helt hvor jeg har den der ...

Nå kan det tenkes at de virkelig dyre modellene fungerer greit, men glem budsjettmodellene i alle fall. Elkjøp har vel 30 dagers returett så da kan man jo teste.

Det er akkurat noe sånt jeg ser for meg som kommer til å skje. Hvem har ikke kjøpt ting på Elkjøp som bare ble stående i skapet. Den på bildet er en sånn best i test-greie, men uansett. Dessuten så er jeg tilhenger av å ikke kjøpe alt man tenker at man kanskje helt sikkert ikke kan leve lykkelig uten. :aww:  

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, MarieR said:

Jern, stoffskifte og vitamin D i alle fall. Litt usikker på hva de andre kryssene på skjemaet var for noe, men fikk inntrykk av at hun sjekket ganske bredt ut fra de litt diffuse symptomene "føler meg sliten, nedfor, uopplagt + hodepine". 

Det er lurt å be om utskrift av prøveresultatene slik at man kan gå gjennom det litt selv også. Det hender at man er i grenseland, og da vil jo legen si at ting er fint. F eks så haddeprøveverdi på B12 på 171 jeg for noen år siden, og referanseområdet er fra 170 til 650 - legen mente det var greit siden jeg var innenfor referanseområdet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

Det er lurt å be om utskrift av prøveresultatene slik at man kan gå gjennom det litt selv også. Det hender at man er i grenseland, og da vil jo legen si at ting er fint. F eks så haddeprøveverdi på B12 på 171 jeg for noen år siden, og referanseområdet er fra 170 til 650 - legen mente det var greit siden jeg var innenfor referanseområdet. 

Det var lurt, takk for tipset! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Tur gått. Etterpå dro Symra og jeg til byen for å se på sånn derre trådløs støvsugergreie. Det er et must have, sa Sara. Ledninger og tunge støvsugere som må bæres i trappa var visst ut. Jeg bidro til renholdet av teppet på Elkjøp, men ble ikke overbevist. Synes den var tung å holde.

Har dere sånne folkens? Denne mente Sara at jeg måtte kjøpe:

Heidi Steine sitt bilde.

Vi har den der! Og den som er hakket billigere uten lys :lol:

Veldig fornøyd og skjønner ikke at vi klarte oss uten med to hunder, en katt og en baby. Blir brukt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, MarieR said:

Det var lurt, takk for tipset! :) 

Spesielt stoffskifte er en slik sak hvor det "er helt fint" om man er innenfor referanseområdene, i tillegg til en del vitaminverdier. Jeg hadde ikke hatt den hverdagen jeg har nå uten tipset om å sjekke selv og presse på for løsninger.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Symra&Pippin said:

Tur gått. Etterpå dro Symra og jeg til byen for å se på sånn derre trådløs støvsugergreie. Det er et must have, sa Sara. Ledninger og tunge støvsugere som må bæres i trappa var visst ut. Jeg bidro til renholdet av teppet på Elkjøp, men ble ikke overbevist. Synes den var tung å holde.

Har dere sånne folkens? Denne mente Sara at jeg måtte kjøpe:

Heidi Steine sitt bilde.

Jeg har en fra Bosch som jeg bruker til å bare ta over gulvene, også har jeg en stor klump for grovere rengjøring. Synes det fungerer greit. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Saint vært hjemme full arbeidsdag for første gang i sitt liv (5 mnd). Er vel ingen hunder jeg har hatt før som har hatt den luksusen av å bare være en time eller to alene hjemme eller værtmed samboer på tur. Men det har gått bra med alle før henne uten at det har gått så lenge før full arbeidsdag. Lukses Og bortskjemt denne :P

...sitter jeg hos frisøren og frisøren tok litt av når jeg gav frie tøyler. Spent på slutt resultatet kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vise frem fine Bonden min og barnet vårt. Bonden hadde bursdag på lørdag, og ble feiret både lørdag og søndag. Og måtte selvsagt få krone :aww::lol: 

Jeg klippet og ordnet, barnet og tanten hennes pyntet. 

22281585_10159573841290171_8962523698375

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Wilhelmina skrev:

Hvordan regnes et forsikringsår? Kalenderår, forfall til forfall eller i tid? Frøkna hadde forsikringssak i november i fjor, er vi fortsatt innenfor samme periode når vi har hovedforfall i juni?

*tror* det er hovedforfall til hovedforfall.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...