Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå oktober


Symra&Pippin
 Share

Recommended Posts

27 minutter siden, Teserere skrev:

Hm, lese fag eller ordne spalten til terrierbladet?? 

Vet hva jeg hadde valgt. :D

 

Akkurat nå, Debbie skrev:

Og Prima kom som ei kule på innkalling...etter at ho begynte å jakte på ei høne:P

nå fikk jeg lyst på hønsefrikasse

 

Hvorfor kalte du henne inn da...? :P

Liker veloppdragne unger. Det kom noen forbi i Halloween-kostymer og når de nærmer seg hagen vår der jeg og hunden er ute, sier den ene: "Ikke skrik! Her må vi gå rolig forbi." 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det var jeg som har vært snill i år Fikk tilbakebetalt for ungufør for alle årene jeg har vært på aap. Julaften kom tidlig i år, for dette var ikke forventet overhodet! Jeg er i sjokk for å si de

Nå syns jeg mannfolka trenger litt positiv omtale her! Min ødelegger aldri noe i sinne, nekter meg aldri å låne noe han betaler for av streamingtjenester - (WTF??) er verdens snilleste med både meg, b

Jeg smelter. Valpelyder  twiggy er naturtalent.  Da gikk ihvertfall tiden  

Posted Images

28 minutter siden, Debbie skrev:

Eh seriøst... liksom atte hæ?? Ikke ekte prinsesse. Matmor kaller seg dronninga, da er jo jeg så klart en prinsesse:D

Matmor lyver... Du er IKKE en ekte prinsesse for tenk :argue:

28 minutter siden, Debbie skrev:

Men du er nok kanskje en sånn Prinsessevilikke:P:innocent:

Prinsessevikikke er en ekte prinsesse... Jeg kjenner til og med erten under madrassen :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Siri skrev:

. I dag kjempet jeg forresten en kamp for å ivareta fulldyrka mark. Jeg ble visst litt engasjert :aww: 

Dyrka og dyrkbar jord burde prises så høyt at ingen hadde råd til å bygge på den. Hilsen meg og Rasmus Hansson.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Endelig mulig å sitte i ro litt i dag. Fikk purring fra biblioteket så måtte hive meg i bilen og komme meg dit før de stengte. Så kom jeg på at det begynner å bli litt uttynnet i kjøkkenskapene, så da måtte jeg kjøpe inn noe smågreier til middag i kveld. 

På veien hjem fra jobb fikk jeg bestilt time til røntgen til Sjef. Så på fredag går han inn i helga noe fyllesyk :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Siri skrev:

Matmor lyver... Du er IKKE en ekte prinsesse for tenk :argue:

Prinsessevikikke er en ekte prinsesse... Jeg kjenner til og med erten under madrassen :aww: 

:gaah:Mamma sier at jeg er prinsesse, og mamma VET ALT:sint_01:

10622919_10155272676950464_8074442099289!!

Og jeg har flere madrasser enn deg!!!!!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg slår av utelyset, jeg. Ikke at det har dukket opp noen på Halloween før om årene, men for sikkerhets skyld.

Tror ikke Bizi hadde hatt spesielt sansen for spøkelser eller hekser som står på trappa her i mørket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slått av utelysene jeg også. Trodde jeg hadde en egen bryter til lysene på uthuset, men den har liksom bare forsvunnet. Måtte slå av sikringen i stedet. 

Jeg har så lyst til å bikke over på sofaen, men da sovner jeg, og det er dumt. :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloween blir "ringe på døra"-trening her! Synes det er skikkelig koselig med alle de søte barna som gleder seg sånn! Alba og Hvit har fått knask selv, og det er litt morsomt å se hvordan de har sååå lyst til å løpe på døra, men vet at de ikke kan tilfelle den andre tar detEllers avtok interessen deres for å løpe mot døra betraktelig etter ørten ring på døra:teehe:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var sambo hjemme med Nico på Halloween og var så klar for å trene! Men det kom ikke et eneste monster :no:

Vi er ferdig med runden. 7 av gutta fra klassen løp sammen og vi foreldre gikk bak. Og Toddy selvfølgelig.  

Det ble en morsom og koselig kveld. Vi voksne hadde mange gode ideer , som feks å innføre vipps eller knep. 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Nå bruker jeg faktisk varmluftfunksjonen på komfyren, det er noen år siden sist. Jeg måtte faktisk slå opp i manualen for å finne ut hvilket symbol som betyr varmluft.

What? :lol:

Jeg bruker aldri noe annet! 

 

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Ingen som finner veien hit for å ringe på døra :D Tror datteren synes det er litt teit, så hun har kjøpt godteri og rir rundt med svart kappe, for å dele ut godis til barna...

Samme her! Deilig! 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var matte for meg: 

22852160_1726880917620702_84793122390568

:aww: 

Kommer neppe noen halloweenere her i dag heller, jeg skrudde av lysa i år og jeg, og det ser ut til å funke denne gangen også :P 

Har hatt besøk av Kompis og eier da, Kompis er broren til Ali, han som het Glenn før han ble Kompis :ahappy: Artig "liten" fyr, kjempehyggelig å se både han og matmor igjen, og morsomt å høre hvor innmari fornøyd hun er med han :heart: 

AN ser jeg på Escape to Chimp Eden, syns det er er morsomt program :ahappy: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Sånn var matte for meg: 

22852160_1726880917620702_84793122390568

:aww: 

Kommer neppe noen halloweenere her i dag heller, jeg skrudde av lysa i år og jeg, og det ser ut til å funke denne gangen også :P 

Har hatt besøk av Kompis og eier da, Kompis er broren til Ali, han som het Glenn før han ble Kompis :ahappy: Artig "liten" fyr, kjempehyggelig å se både han og matmor igjen, og morsomt å høre hvor innmari fornøyd hun er med han :heart: 

AN ser jeg på Escape to Chimp Eden, syns det er er morsomt program :ahappy: 

 

Eksamene mine i år kommer til å være sånn :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Teserere skrev:

What? :lol:

Jeg bruker aldri noe annet! 

Jeg bruker bare vanlig stekeovn jeg. Den varmluftgreia bråker! 

Det kom jaggu en gjeng spøkelser og hekser hit selv om alle utelys var slått av. Så da forklarte jeg dem hva avslåtte lys betyr. Det sto sikkert en forelder bortpå plena som syntes jeg var sær (så små barn går vel ikke helt alene i mørket?), men jeg er ikke med på feiringa jeg. :aww:

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

Dyrka og dyrkbar jord burde prises så høyt at ingen hadde råd til å bygge på den. Hilsen meg og Rasmus Hansson.

Jepp, den burde det. Jeg satt faktisk og tenkte på det på møtet... og det var vel det eneste jeg hevet stemmen litt for i dag :D 

1 time siden, Debbie skrev:

:gaah:Mamma sier at jeg er prinsesse, og mamma VET ALT:sint_01:

10622919_10155272676950464_8074442099289!!

Og jeg har flere madrasser enn deg!!!!!

Mamma'n din er DUM!!!! Og jeg trenger ikke madrasser - jeg sover i SENGA til mamma'n min!!! Ædda bædda!!!! 

21 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg orket ikke å kjøpe godis til ungene, så slo bare av utelysene :) har ikke kommet noen i år heldigvis, mens i fjor når vi hadde kjøpt inn litt godis så kom 20-30 unger :o

Til ungene? :aww: 
Jeg har en diger bøtte med godis... den er IKKE til unger, for å si det sånn :aww: 

Akkurat nå, 2ne skrev:

Sånn var matte for meg: 

22852160_1726880917620702_84793122390568

:aww: 

Det så veldig kjent ut... :aww: 

Vi er hjemme igjen etter en deilig tur i skogen. Ingen dramatikk, ingen hekser eller troll, ingen unger og ingen varulver... men hundene kosa seg i det minste :D 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Pringlen skrev:

Ingen som finner veien hit for å ringe på døra :D Tror datteren synes det er litt teit, så hun har kjøpt godteri og rir rundt med svart kappe, for å dele ut godis til barna...

Så herlig :D 

Her har huseier satt ut en skål med småsjokolader på trappa, egentlig ingen dum løsning det heller. :) Tror ikke det har vært så mange her da, sikkert fordi alle lysene er avslått i hovedetasjen. 

Nå har jeg vært på sykkeltur uten hund :o Det føltes litt meningsløst, spesielt fordi det viste seg at jeg ikke hadde trengt å ta den turen allikevel. Hesten jeg dro til stallen for å ta inn var allerede inne han. Kjenner jeg egentlig er skikkelig irritert over å ikke ha blitt informert om at jeg ikke trengte å tenke på han i dag, ettersom han tross alt er mitt ansvar på tirsdager. Det er omtrent 3,5 km hver vei til stallen og det pissregnet. Jaja, får se på det som god trening i og med at det er rimelig mye oppoverbakker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboern dro på jobb før jeg kom hjem i dag og han hadde lagd middag som sto klar på komfyren, kjøpt jordbær, juicen jeg liker så godt og en sekk ved som sto klar ved vedovnen. Han der ass :wub:. Det var deilig etter en god skogtur i trivelig selskap med en BC-mix og eiern hans. 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...