Gå til innhold
Hundesonen.no

Tredemølle til hund


olga
 Share

Recommended Posts

På ‎05‎.‎10‎.‎2017 at 11:04 AM, QUEST skrev:

Dessverre har jeg nok ikke den samme trua.. Basert på mange års 'studier', mao hva man ser rundt omkring.:hmm:

Og det var nettopp pga slike pisskommentaterer at jeg allerede i åpningsinnlegget skrev dette:

"Dette er da kun et supplement til turer og annen aktivitet.  Det blir ikke mindre tur selv om man har mølle i tillegg :) "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.9.2017 at 10:49 PM, tonjek skrev:


Får de beveget seg fritt og ledig? Hvor lang er løpebanen?

Ja, de fikk bevege seg fritt. Jeg husker ikke helt hvor lang løpebanen er, kan sjekke neste gang jeg er på lageret. 

På 3.10.2017 at 10:36 AM, olga skrev:

Hva slags type, og hvor har du kjøpt den?  Pris?

Den er noen år gammel, jeg fikk den brukt av en nabo. Skal sjekke når jeg kommer på lageret, for jeg satte den der da jeg flyttet. Nå har jeg en mindre her hjemme pga plassen.
--

Synes mølle er supert som supplement til daglig mosjon. Den jeg har i bruk her hjemme har super fjæring. Den har vært veldig grei å bruke for hunder som trenger trene seg opp etter skade eller operasjon (gjort i samråd med veterinær). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2017 at 10:34 AM, QUEST skrev:

Ja, det er akkurat det jeg tenker på.. For meg er det helt fjernt at man skal 'mosjonere' en hund på tredemølle. Jeg frykter at det vil bli brukt som middel til 'mosjon' istedenfor ordentlig tur. Poenget med å gå tur med hundene er jo ikke bare mosjonen i seg selv men i aller høyeste grad opplevelsen for hundene. Ille nok at hundene tilbringer størstedelen av døgnet innendørs om de også skal bli frarøvet det avbrekket det er å komme seg ut. 

Vet du hvor gørrkjedelig det er å sitte og se på en hund gå på mølle? Omtrent som å se maling tørke, dog bedre enn å se fotball...

Jeg har noen som elsker å gå på mølla, og står og maser når jeg selv bruker den. Så de får lov til å gå litt, men så kjedelig som det er, blir det ikke lange økter, og kun litt hygge for dem utenom annen mosjon...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...