Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Hei!

Nå har jeg snoket her så lenge at jeg tror jeg  (kanskje) tør å presentere meg :ahappy:

Jeg har drevet med katt i 8 år og vært aktiv i dyrebeskyttelsen, da mest med å sosialisere redde katter for omplassering. Nå har jeg en katt som heter Kokos og min første egne hund, Mila som er en kleinspitztispe på ett år. 

Jeg har lært så mye av å lese her inne og syns det er morsomt å se hvor mye forskjellig man kan gjøre med hund! Vi trener ingenting spesielt, men vurderer å prøve litt agility hvis jeg får mer tid og overskudd :)

20170925_111113.png

20170925_111055.png

IMG_20170825_081252_475.jpg

• Like 11

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei på deg, og velkommen :) Artig mønster på den pusen din, er moro å se svart-hvite som skiller seg litt fra det vanlige mønsteret. Også morsomt å se andre som går tur med både bikkje og katt, og omtrent på samme størrelse :D Jeg er også katteelsker, har 9 egne, og for tiden tre små fostertroll. En av mine voksne blir gjerne med på tur med chi'en, og vi får mange overraska kommentarer om det :P 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :)

@Lene_S Takk, ja hun er lett å kjenne igjen ihvertfall :) Hun er en sær gammel dame så jeg var opptatt at valpen ikke skulle være for stor og overkjøre henne helt, men hadde aldri trodd de skulle bli så gode venner! Føler meg litt sær med begge på tur, spesielt siden katten ikke er vant til å gå langs veien og går seg konstant vill inn i hager og bak gjerder... så da går jeg der med hunden og roper gjennom hekken :whistle: satser på at det går seg til :) Savner å ha kattunger i fosterhjem altså, men prøver å minne meg på hvor mye jobb det var...

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive