Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid, går på do hele tiden


Anooni
 Share

Recommended Posts

Hei!

Noor har løpetid, og er nå på dag 10. De 2 - 3 siste dagene har hun et voldsomt behov for å gå på do. Type hvert 10 - 15 minutt hvis vi er inne, og ca hvert 30 sekund når vi er ute/på tur. Holder seg heller ikke hele natten igjennom. Jeg tror ikke det kommer noe hver gang hun setter seg ned, egentlig.

Ellers er hun kvikk og fin. Litt dårligere matlyst, men det har gått seg til. Vært litt småkvalm med oppkast en gang.

Jeg har video, men er så noob, at jeg ikke vet hvordan man laster opp :lol:

Lurer egentlig bare på om noen andre har noen lignende erfaringer, som kan fortelle meg om jeg bør se etter noe annet, eller bare slå meg til ro med at det er løpetiden som gjør det? Ikke vært slik de to andre gangene hun har hatt løpetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anooni skrev:

Noen gode råd til å fått tatt urinprøve? Ei som løfter på rumpa med en gang man kommer nær :lol:

Det er en kunst :lol: 
Jeg har brukt å ta med ei ause som jeg kjapt stikker under straks hunden setter seg (eller - hunden må ha fått satt seg skikkelig til først - da løfter de ikke så fort rumpa) og får oftest fanget tilstrekkelig til at det kan tas med for analyse :lol: 

Bilderesultat for Ause

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har hun vært ferdig med kuren i en uke, og i dag tok vi kontroll. Vi sjekka just for fun på legekontoret, og den viste null utslag. Litt på blod,men det var litt forventet mtp løpetid. Leverte inn til dyreklinikken, og får melding om at prøven fremdeles ikke er fin, at de ønsker en steril prøve rett fra blæra og ny kur. :icon_confused:  Hunden er nå i super form med null symptomer. 

Dette er ikke klinikken jeg vanligvis bruker, men den er nærme (5 min ). Jeg går vanligvis til en klinikk en liten times kjøretur unna. Hva ville dere gjort? Jeg trodde jo dette var en simpel sak og valgte derfor å spare meg den kjøreturen. Skal jeg bare gå med på dette, eller ta turen innover til den andre klinikken og få analysert? Ble så innmari usikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...