Gå til innhold
Hundesonen.no

Småbruk til salgs på Gran/Hadeland


Stine
 Share

Recommended Posts

Det er kun 5 min å gå til treningshallen til den lokale hundeklubben og det går skiløype rett forbi som går til lysløypa til idrettsforeningen :D 15 min å kjøre til skianlegget som hadde NM på langrenn i år, der er det også klæss nytt rulleski anlegg for de som driver med slikt :lol: Uante turmuligheter i området og kort vei til Randsfjorden :D 10 min å kjøre til Gran sentrum som har alt, 15 min å gå til barnehage og man kan velge mellom 2 barneskoler som begge ligger ca 7 min med bil unna. Fint område med andre ord :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, simira skrev:

Oh, oppi der ja. Litt langt oppi gokk for oss som begge jobber sentralt i Oslo og gjerne vil ha offkom. Men fint da. Og hundeklubben anbefales på det sterkeste, utrolig godt miljø der!

Det er det virkelig, den klubben gjør utrolig mye! Det er jo bare 10 min til togstasjonen da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MarieR skrev:

Min første tanke var hvorfor i all verden vil dere flytte derfra?! :lol: ser ut som et flott sted i alle fall, lykke til med salget! :)

Vi vil flytte nærmere familien :) Jeg jobber annenhver helg nå og har hytte så det blir altfor liten tid til familie og venner! Ellers har vi trivdes vannvittig godt oppi her i 8,5 år :D

Takk skal du ha! :D Tror det blir solgt fort, de første har allerede vist interesse! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Vi vil flytte nærmere familien :) Jeg jobber annenhver helg nå og har hytte så det blir altfor liten tid til familie og venner! Ellers har vi trivdes vannvittig godt oppi her i 8,5 år :D

Takk skal du ha! :D Tror det blir solgt fort, de første har allerede vist interesse! :D

Vil tro det er lettsolgt ja! Rimelig også, i denne regionen tror jeg prisen lett kunne blitt det dobbelte, om ikke mer... 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarieR skrev:

Vil tro det er lettsolgt ja! Rimelig også, i denne regionen tror jeg prisen lett kunne blitt det dobbelte, om ikke mer... 

Fortsatt ganske billig på denne kanten ja :) Hadde det liggi 30 min lenger sør så hadde det fort blitt endel dyrere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...