Gå til innhold
Hundesonen.no

Slikker opp etter veggen


Pysa
 Share

Recommended Posts

Hei!

Frøkna på snart 2.5 år har de siste par ukene begynt å slikke opp etter veggen. Hun er jo en "vaskeglad" hund på mennesker, men det er først i det siste jeg har sett henne slikke opp etter veggen. 

Det skjer som regel sent på kvelden, og har skjedd 1x midt på natten. Hun stiller seg opp på en av sidene av sengen. Det er ca 6-7 uker siden tredje løpetid var ferdig. Har ellers ikke skjedd noen særlige forandringer i livet hennes. Når jeg sier navnet hennes reagerer hun veldig fort bestandig, og virker nesten som om jeg tar henne i å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

De siste dagene etter jeg skrev innlegget begynte hun også å miste matlysten. Fra å kaste seg over maten til å bare gå å snuse, derretter gå vekk uten å spise noe som helst. Var relativt slapp i tillegg så tok henne med til veterinæren hvor hun inn til videre har fått innbilt svangerskap som diagnose. Hun var mega rastløs i kveld og etter å ha gått tur i 150m bare satt og la hun seg ned. Så det ble til at vi bare dro hjem igjen som hun virket mer fornøyd med. 

Skulle så gjerne fattet hva som skjer i det hodet der for tiden...

* Har dekket og stengt av for der hun har slikket tidligere, men har nå funnet andre steder. Gjør det forsåvidt sjeldnere men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...