Gå til innhold
Hundesonen.no

Hovent område mellom rumpa og testiklene


Tonje
 Share

Recommended Posts

2 minutter siden, simira skrev:

Jeg antar du har erfaring nok til å vite om det er analkjertlene?

Nei i grunn ikke, aldri hatt problemer med det på noen av hundene mine. Det var min første tanke da, men etter å ha googla det så stemmer ikke symptomene. Analkjertlene ligger dessuten mer på sida av endetarmsåpningen, men her er hele området fra testiklene og opp hovent. Skal så klart til veten på mandag, men er nysgjerrig på hva det kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutes ago, Tonje said:

Nei i grunn ikke, aldri hatt problemer med det på noen av hundene mine. Det var min første tanke da, men etter å ha googla det så stemmer ikke symptomene. Analkjertlene ligger dessuten mer på sida av endetarmsåpningen, men her er hele området fra testiklene og opp hovent. Skal så klart til veten på mandag, men er nysgjerrig på hva det kan være. 

Det kan jo være relatert. Men om det har kommet plutselig og han ikke har hatt problemer med det før så er det jo verdt å få sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Turb skrev:

Prostataforstørrelse?

Ja kanskje det. Det ligner mer i hvert fall.

2 timer siden, simira skrev:

Det kan jo være relatert. Men om det har kommet plutselig og han ikke har hatt problemer med det før så er det jo verdt å få sjekket.

Ja, det blir tur til vet på mandag, blir bekymra av det her :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...