Gå til innhold
Hundesonen.no

Unghund 9 mnd, biter på veggen, hva kan grunnen være..?


Harleyinthehouse
 Share

Recommended Posts

Før, da han var baby, og klødde i tennene, tygde han på veggen ? Etter tannfelling var ferdig så sluttet han. Men i går begynte han igjen!! Hva kan grunnen være..? 

Ingen store endringer har skjedd, så liten sannsynlighet for stress. Kan ikke tenke meg at han er understimulert, selvsagt noen dager med mer trening enn andre. Han har tyggebein, leker o.l liggende så han mangler ikke det akkurat, men velger veggen ?

Har satt noe foran der han biter så han ikke rekker til :) 

Er han rett å slett en unghund med masse hormoner..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke uvanlig at de har perioder hvor de kan bli verre igjen selv om de egentlig har blitt bedre. Og etter min erfaring, uansett alder, om de først kjeder seg og tenker på å bli kreative så er det stort sett alltid "ulovlige" ting som ryker, samme hvor mye leker og tyggebein de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Malamuten skrev:

Ikke uvanlig at de har perioder hvor de kan bli verre igjen selv om de egentlig har blitt bedre. Og etter min erfaring, uansett alder, om de først kjeder seg og tenker på å bli kreative så er det stort sett alltid "ulovlige" ting som ryker, samme hvor mye leker og tyggebein de har.

 

15 timer siden, Gåsa skrev:

Ja tipper nok det er pga unghund og hormoner. Her kom jeg hjem på omsdsg til at  frøkena på 6,5 mnd hadde startet ødelegge sofaen! Unghunder altså ??

Okei, takk ? Da stresser jeg ikke med det! Bare å sparkle veggen å la den delen være utilgjengelig for monsteret ??

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...