Gå til innhold
Hundesonen.no

Finsk Lapphund oppdrettere


Henrikk
 Share

Recommended Posts

Rundt Bærum et sted, er åpent for å kjøre et par timer også da, det er ikke et problem :)

Har vært litt i dialog med Vintervidda, men etter at de ba meg sende mail så svarte de ikke. Jeg sendte de en påminnelse om mailen min etter 2 uker uten svar, da fikk jeg beskjed om at jeg skulle få svar senest neste Mandag, det er en mnd siden nå :( 

Kan prøve å høre med fjelldronningen og schanderulven, tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg eg snakka med på PM? Oppdretterne i Vintervidda er jo veldig opptatt, så mange hunder dei har og så mye utstillinger dei reiser på. Så får dei nok maaaange henvendelser daglig vil eg tru.

 

Yngste mi er frå Vintervidda, og eldste er frå Lappekoia. Veit og at lappekoia nylig har parret eine tispa si med en hannhund frå Vintervidda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Klematis skrev:

Jeg er fornøyd med Mallalasse.

Driver dei fortsatt kennel? Faren til mi eldste er frå Mallalasse. Forsøkte å finne info om kennelen, men finner svært lite ? Linken til heimesida deira fungerer ikkje heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
7 timer siden, Havalapp skrev:

Driver dei fortsatt kennel? Faren til mi eldste er frå Mallalasse. Forsøkte å finne info om kennelen, men finner svært lite ? Linken til heimesida deira fungerer ikkje heller.

De hadde kull før i år i hvert fall, og er fortsatt på utstilling:-) Hvorfor hjemmesiden er nede vet jeg ikke. Har du Mallalasse-hund kan du jo melde deg inn i kennelgruppa for eiere av hunder derfra, på facebook:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Klematis skrev:

De hadde kull før i år i hvert fall, og er fortsatt på utstilling:-) Hvorfor hjemmesiden er nede vet jeg ikke. Har du Mallalasse-hund kan du jo melde deg inn i kennelgruppa for eiere av hunder derfra, på facebook:-)

 

Nei, har ikkje Mallalasse hund. Oppdretter til mi eldste brukte hannhund derfrå på tispa si. 

Søkte litt no i sta, dei skriver den oppført med .com, men sida er visst med .no, men lite innhold då. Såg dei dreiv visst med utstilling. Er visst berre eg som tuller litt...;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...