Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September!


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Kåre Lise skrev:

Dere som er drevne på bukta. 

Jeg har pådratt meg "You've committed to buy this item. Please continue to checkout."

wtf?

Har jeg commited?

Hvis du ikke føler deg comitted så er du vel ikke comitted! Du har jo ikke bestemt deg før du har bestemt deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så lykkelig nå! Det første som møtte meg da jeg og søsteren min dro for å lete i dag var nøklene mine som hang på et gjerde rett ved bilen!!! [emoji3][emoji3][emoji3] Hadde egentlig mistet håpe

SÅH letta nå! Det var far og yngste sønn som var her, de likte Uno kjempegodt! Uno oppførte seg fint, selv om han stjal en sko... De var inne og kosa litt, så gikk vi ute en liten runde og kasta litt

Hjemme fra jobbintervju - kryss fingrene for at de andre 5 som var til intervju har driti seg ut...

Posted Images

Guest Kåre Lise
Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Hvis du ikke føler deg comitted så er du vel ikke comitted! Du har jo ikke bestemt deg før du har bestemt deg.

He he nei jeg gjør ikke det men den ligger jo der da og jeg får ikke fjernet den. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Pixie skrev:

 

Det funker virkelig ikke å bo der. Det tar 40 minutter å sykle til sentrum og butikker, da med nedoverbakke hele veien. En god del mer tid å sykle hjem. Buss på den strekningen går før skoletid på morgenen og etter skoletid på ettermiddagen. Det er nesten ikke jobber å finne der, og alle de interessante folka har flytta derfra. Jeg har virkelig ikke godt av å bo der selv om det er gratis...

Og jeg har allerede begynt å søke på jobber andre steder. Søkte nettopp på en butikkjobb i Bergen, jeg flytter om jeg får den. Skulle gjerne funnet et hjem til Uno først bare!

Jeg tror jeg ville ha redigert annonsen til Uno en del. Jeg ville ha tenkt at hunden var uaktuell kun basert på lengden av annonsen hvis jeg surfet rundt på finn... Kort den ned til 1/4 - 1/5 av lengden og skriv kort om et par av "problemene" hans. Så kan du heller utdype etterhvert når de har møtt hunden. :) Du skremmer vekk veldig mange med den annonsen du har og jeg tror du vil ha store problemer med å omplassere han. Det kan jo godt tenkes at mange av dillene hans vil bli borte eller dempet bare ved å bytte hjem? Fokuser mer på de positive sidene! :) 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kåre Lise skrev:

Dere som er drevne på bukta. 

Jeg har pådratt meg "You've committed to buy this item. Please continue to checkout."

wtf?

Har jeg commited?

Ta kontakt med selger, men i utgangspunktet er du da forpliktet til å kjøpe ja. Du har nok trykket på den knappen :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, nå ble jeg litt skuffa. Dukka opp en stilling jeg har veldig lyst til å søke på, men samboer vil ikke bo der. Jeg forstår det, samtidig som jeg ikke gjør det :P Så da må jeg bare få kjenne litt på den skuffelsen før jeg lar det gå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg malt strøk to på "karosseriet" til kjøkkeninnredningen, og oppdaget at innerst i skapene på gulvet er det panel! Det er ikke kjøpeskap, noen har snekret de selv, med den sjarmen av trege dører og hakkete plater som det innebærer (I love it). Hva er sjansen for at benkeskap er bygget rett på veggen, slik at jeg kan finne panel om jeg river av tapeten og de stygge platene under (tapeten løsnet et sted, derfor vet jeg hva som er under)?

Jeg kan ikke begynne å rive ned ting en torsdag kveld, men du dæven som det frister. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Kåre Lise skrev:

Dere som er drevne på bukta. 

Jeg har pådratt meg "You've committed to buy this item. Please continue to checkout."

wtf?

Har jeg commited?

Det der har skjedd et par ganger med meg også. Jeg skjønte ikke hva jeg hadde gjort eller hva jeg skulle gjøre og bare ignorerte den. Det endte med, etter et par purringer, at eBay (ikke selger) åpnet *etellerannet* case på meg for at jeg ikke hadde betalt. For å få de til å trekke saken måtte jeg kontakte selger og forklare min uvitenhet og be hen gi beskjed at den skulle trekkes. Jeg hadde jo ikke bestilt eller fått noe vare ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
8 timer siden, Siri skrev:

Ungdommen nå til dags altså :aww: Selvsagt skal man tenke mer på helsa enn outfin'en :P 
Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, men da jeg begynte å gå tur med muckboots'ene mine, fikk ryggen min en helt annen hverdag ja :D Jeg skal ikke banne på at det var muckbootsene som fiksa ryggen - men jeg ble i hvert fall merkbart bedre - og har ikke hatt ryggtrøbbel på mange år :D 

Jeg ble også overbevist :lol: Måtte løpe etter noen barn ned en bratt og asfaltert bakke i støvler på jobb i dag. Nå sliter jeg med å plukke opp ting fra gulvet pga ryggen :aww: Må ut å prøve noen muckboots til neste uke da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Benedicte skrev:

Nå er jeg sånn passe desperat på å få logget inn på DKK sin dogweb og gjøre litt research rundt en stamtavle. Hva gjør man? Melder seg inn i DKK? :/


Sent fra min SM-G925F via Tapatalk
 

Det var i hvert fall mulig å kjøpe dagstilgang før, for 25-30 kroner. Greit om en har samlet opp ulike hunder en skal sjekke opp, og har en ledig kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - eller finner en venn som er medlem :aww: 


Jeg har en venn som er medlem, og hun har allerede sjekket veldig mye for meg, men jeg vil liksom ikke be om passordet hennes heller [emoji28]

Det var i hvert fall mulig å kjøpe dagstilgang før, for 25-30 kroner. Greit om en har samlet opp ulike hunder en skal sjekke opp, og har en ledig kveld. 


Hvis det fortsatt er et tilbud, så kommer jeg uten tvil til å benytte meg av det! *prøve å finne ut*

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Christine skrev:

Jeg ble også overbevist :lol: Måtte løpe etter noen barn ned en bratt og asfaltert bakke i støvler på jobb i dag. Nå sliter jeg med å plukke opp ting fra gulvet pga ryggen :aww: Må ut å prøve noen muckboots til neste uke da! 

:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Siri skrev:

Jeg holder en knapp på alternativ 1... *ellers må jeg mumle noe om hester og fandens verk og sånt... :aww:*

Det er tross alt en langt morsommere ting enn å ramle av en hest, så jeg sier meg enig der :aww: 

9 timer siden, JeanetteH skrev:

:lol: Hestene har ikke gjort noe feil de, snille som små søte lam. 

... og der kom bekreftelsen! :lol: 


Dette ble en tung og trist dag. 
I kveld fikk jeg vite at en god venn fra hundemiljøet/utstillingsmiljøet mistet sønnen sin i går. Å dø i 40-årene er alt for ungt. 

Akkurat nå føles det bare vondt, tungt, og helt ubegripelig :icon_cry: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag heiv vi oss ut på noe nytt, og det gikk faktisk ganske bra. Debuterte i Elite, og fikk en tredjeplass. Det ble mest feil pga føreren, bikkja derimot kunne det meste selv:)

Nå er jeg utslitt, så skal jeg lese litt, eller bare stupe i seng??

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdaget et trekk til ved Nova: DRAMA-QUEEN! Voldsomt til hyling og sutring over klokapsel.skaden - (kapsel fjernet hos veterinær i går). Bare jeg ser på poten hennes så hyler hun...Det å løpe i hagen med samme pote derimot, går helt fint... 
Å få på potesokk er omtrent umulig (og uansett bortkastet siden hun greier å få den av ganske raskt). Ikke lett å overtale en krakilsk valp på 22 kg...Hun syns fryktelig synd på seg selv om dagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, enna skrev:

Har oppdaget et trekk til ved Nova: DRAMA-QUEEN! Voldsomt til hyling og sutring over klokapsel.skaden - (kapsel fjernet hos veterinær i går). Bare jeg ser på poten hennes så hyler hun...Det å løpe i hagen med samme pote derimot, går helt fint... 
Å få på potesokk er omtrent umulig (og uansett bortkastet siden hun greier å få den av ganske raskt). Ikke lett å overtale en krakilsk valp på 22 kg...Hun syns fryktelig synd på seg selv om dagen.

 

Jeg skulle kommentere det på bildet, glemte det visst så here it comes - stor liten valp du har :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, *Kat84* skrev:

Det er tross alt en langt morsommere ting enn å ramle av en hest, så jeg sier meg enig der :aww: 

... og der kom bekreftelsen! :lol: 

 

:lol: Jeg tror dessverre ikke det har vært så spenstig denne uken av en liten årsak :lol: Men det er jo langt morsommere å kunne hatt en slik historie å fortelle. Det hadde vært det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...