Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September!


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Fus! :shifty:  

Er jo kanskje bra at du vant siden du er mattelærer og jeg ikke..

Så trenger vi vel ikke å nevne at skolen i bygda ikke anså meg som aktuell kandidat som mattelærer, men var god nok som studass i matte på høyskolen. Neida, ingen sure miner ang det altså. Fullstendig avreagert.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg er så lykkelig nå! Det første som møtte meg da jeg og søsteren min dro for å lete i dag var nøklene mine som hang på et gjerde rett ved bilen!!! [emoji3][emoji3][emoji3] Hadde egentlig mistet håpe

SÅH letta nå! Det var far og yngste sønn som var her, de likte Uno kjempegodt! Uno oppførte seg fint, selv om han stjal en sko... De var inne og kosa litt, så gikk vi ute en liten runde og kasta litt

Hjemme fra jobbintervju - kryss fingrene for at de andre 5 som var til intervju har driti seg ut...

Posted Images

Just now, Krutsi said:

Er jo kanskje bra at du vant siden du er mattelærer og jeg ikke..

Så trenger vi vel ikke å nevne at skolen i bygda ikke anså meg som aktuell kandidat som mattelærer, men var god nok som studass i matte på høyskolen. Neida, ingen sure miner ang det altså. Fullstendig avreagert.. :lol:

:lol::lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Tinkie said:

Hvis noen kan transkribere, så kan jeg prøve å oversette... :lol:  Hun er hvert fall 1-2 kg for tung med fin maske! :P  

Takk! Men eneste er vel 1-2kg for tynn, det var det dommer sa til mannen :P Hun er litt for tynn enda, så håper ikke hun blir mindre igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Line skrev:

@MarieR Har fu forresten fått noe info om helgen?

Ja, jeg etterspurte info og fikk til svar at det var sendt ut tidligere i uken. Av en eller annen grunn var den e-posten kommet som søppelpost. Oppmøte halv tolv med beregnet start kl. 12 på Twist.                                 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg har spist søtpotetsuppe fra Rema1000. Hildrande du så god! Jeg prøver mest mulig å lage maten fra bunnen, men den der skal jeg uansett ha flere ganger.

 

Den suppen var jo ikke god jo :aww:hjemmelaget søtpotetsuppe smaker i det minste søtpotet, tema sin smakte paprika :aww:

 

2 timer siden, Ganzie skrev:

Da har vi vært og stemt, og selv om jeg visste hva jeg skulle stemme, så må jeg innrømme at jeg et lite øyeblikk stod med Piratparti-seddelen i hånda:lol: Kun fordi jeg elsker navnet:aww::lol: 

Min onkel har vært svært aktiv i piratpartiet og jeg ler (inni meg) like mye hver gang vi snakker om det :lol: mest fordi jeg ser for meg pirates og the caribbean når jeg tenker på navnet:lol: og enda verre er at han hadde seilbåt og et lite kaptein sabeltann flagg på båten sin :lol:

 

Jeg har også stemt. Hadde planer om å stemme blankt, men endte opp med et parti. Litt vittig å se navnet på moren til min venninne i ene valglappen :P viste ikke at hun var så aktiv med politikken :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snoffe skrev:

Den suppen var jo ikke god jo :aww:hjemmelaget søtpotetsuppe smaker i det minste søtpotet, tema sin smakte paprika :aww:

 

Min onkel har vært svært aktiv i piratpartiet og jeg ler (inni meg) like mye hver gang vi snakker om det :lol: mest fordi jeg ser for meg pirates og the caribbean når jeg tenker på navnet:lol: og enda verre er at han hadde seilbåt og et lite kaptein sabeltann flagg på båten sin :lol:

 

Jeg har også stemt. Hadde planer om å stemme blankt, men endte opp med et parti. Litt vittig å se navnet på moren til min venninne i ene valglappen :P viste ikke at hun var så aktiv med politikken :P

 

 

Minnet meg om den her:
http://joikinorge.no/de-beste-og-morsomste-jodlene-fra-valgkampen-del-2/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, MarieR said:

Ja, jeg etterspurte info og fikk til svar at det var sendt ut tidligere i uken. Av en eller annen grunn var den e-posten kommet som søppelpost. Oppmøte halv tolv med beregnet start kl. 12 på Twist.                                 

Hvilken epostadresse brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Wachita skrev:

Takk! Men eneste er vel 1-2kg for tynn, det var det dommer sa til mannen :P Hun er litt for tynn enda, så håper ikke hun blir mindre igjen :D

Jeg tolket det som at hun var i god kondisjon men kunne legge på seg 1-2 kg. Mener jeg så noe om gode vinkler også i tillegg til pen maske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig friskemeldt rygg! :D

Var til muskelterapeut etter behandling hos kiropraktor i dag, herlighet så mange ømme muskler han traff. Ikke så rart etter feilbelastninger i en måneds tid. Jobb igjen senere ut i uken, det skal bli godt :ahappy:

 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Stine said:

Jeg skjønner ikke, så mange som sa de skulle stemme MDG?

Og venstre... I stedet har alle gått åt skogen og stemt Satanspartiet. :( Tragisk. Jeg hadde vært mer happy om det hadde vært SV, rent faktisk. Selv rødt. Bare ikke senterpartiet... :bye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Og venstre... I stedet har alle gått åt skogen og stemt Satanspartiet. :( Tragisk. Jeg hadde vært mer happy om det hadde vært SV, rent faktisk. Selv rødt. Bare ikke senterpartiet... :bye:

Nå stemte jeg senterpartiet selv, såh :innocent:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Stine said:

Nå stemte jeg senterpartiet selv, såh :innocent:

Ja stemmer, du har jo vært relativt aktivt for skyting av ulv så du har ikke noen moralske innvendinger med å stemme på det partiet. For meg er det en ektefølt tragedie. Noen vil utslette en hel rase, og de blir på politisk. Noen vil sette en hel rase i fangeleir for å utnytte de økonomisk, og de blir stemt på politisk. Et cetera. Det knuser min tro på menneskeheten/norge-heten. Stakkars dyra i Norge, ingen liker de :icon_cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

:hug: Syns du har gjort en kjempejobb jeg. :flowers:  Ble ikke MDG på meg av diverse grunner. (jeg er fælt ulvehatende menneske :aww: )  men jeg vurderte det - veldig!

 

Tja, man er vel en sann ulveelsker og dyrevenn, når man innser at forvaltning og balanse er veien å gå :)

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pringlen said:

Tja, man er vel en sann ulveelsker og dyrevenn, når man innser at forvaltning og balanse er veien å gå :)

Haha ja, jeg syns jo det da. Men så var det dette med øya som ser da. :)  Jeg hadde faktisk en veldig interessant samtale med en som er med på uttakslaget her oppe og er med å tar ut dyr det er tatt ut fellingsvedtak på. Selv han er ikke i mot ulv i norsk natur. Så ting er heldigvis ikke så sort/hvit som det fremstilles ofte. Selv om man er for felling av enkelt dyr, så betyr det heldigvis ikke at man hater ulv og ønsker dem dit pepper'n gror og litt til. :ahappy: 

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...