Gå til innhold
Hundesonen.no

Vurderer nytt hjem til min kjære Timon.


Recommended Posts

Jeg blir egentlig bare mer og mer syk, og vurderer derfor å selge Timon da han fortjener ekstremt mye mer enn hva han får pr dd. Hvis dere kjenner noen, eller er på utkikk etter en fantastisk hund med mye potensiale;

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=103377443&fks=103377443

 

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner en løsning på dette, jeg veit hvor fælt det er å måtte omplassere sjøl om det i mitt tilfelle var andre årsaker. :hug: 

Et vennlig tips: Annonsen bærer preg av skepsis mot andre, så du bør nok vurdere å legge om tonen litt, da det tross alt er du som er på tilbudsiden her med en unghund med sart mage og seperasjonsangst. Du vil jo at de rette folka skal ta kontakt, ikke bare de skamløse. :) 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner en løsning på dette, jeg veit hvor fælt det er å måtte omplassere sjøl om det i mitt tilfelle var andre årsaker. :hug: 
Et vennlig tips: Annonsen bærer preg av skepsis mot andre, så du bør nok vurdere å legge om tonen litt, da det tross alt er du som er på tilbudsiden her med en unghund med sart mage og seperasjonsangst. Du vil jo at de rette folka skal ta kontakt, ikke bare de skamløse. [emoji4] 
Det er masse skepsis mot andre [emoji23][emoji23] jeg hater mennesker. Men jeg skrev en finere annonse på face, så jeg kan bytte ut teksten til den.
Og hvis du selger ham kan du ikke kreve forkjøpsrett om han selges igjen. Du kan såklart alltids ta det med i kontrakten, men det er ikke juridisk holdbart om de velger å bryte den.
Lykke til!
Jeg håper jo i det lengste å kunne holde kontakten. Timon er liksom spesiell [emoji173]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre annonse nå! Kan han være litt alene i bil ville jeg ha fått med det. Og kanskje bare skrive at han har sep angst. Ikke "super". Grunnen er fordi du ikke har trent på det eller har han det fra han var liten? Ønsker deg masse lykke til. Ikke en morsom situasjon å være i!

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre annonse nå! Kan han være litt alene i bil ville jeg ha fått med det. Og kanskje bare skrive at han har sep angst. Ikke "super". Grunnen er fordi du ikke har trent på det eller har han det fra han var liten? Ønsker deg masse lykke til. Ikke en morsom situasjon å være i!

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk


Han bør ikke være alene, det takler han ikke overhodet.
Han har bare aldri vært alene, rett og slett :) det går bra så lenge hund nr 2 er hjemme i tillegg, men Timon må være med til dyrlegen når den andre skal dit [emoji849]

Tusen takk! Nei, det er det overhodet ikke. Frisk skulle jeg gjerne vært uansett. Meeko fortsetter jo å være her da, han gir totalt f i hva vi foretar oss, men nå når Timon kjeder seg ihjel går det ut over meeko som gjerne hadde li i sofaen å sovet [emoji17]

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Kristin_nord said:

Vel, Timon blir her. Uansett. Han viser så tydelig at han ikke vil skilles at jeg begynte å strigråte emoji23.png

Hunder er heldigvis tilpasningsdyktige, så det blir antageligvis ikke så ille for han som du forespeiler deg :) Gjør det du orker med ham, og la resten av det ligge, og prøv å ikke ha dårlig samvittighet for det. De liker oss jo som vi er, disse kjøterdyra, de veit ikke bedre de :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunder er heldigvis tilpasningsdyktige, så det blir antageligvis ikke så ille for han som du forespeiler deg [emoji4] Gjør det du orker med ham, og la resten av det ligge, og prøv å ikke ha dårlig samvittighet for det. De liker oss jo som vi er, disse kjøterdyra, de veit ikke bedre de :heart: 

Det er veldig sant..
Altså det han gjorde var å finne snusematta dems, som jeg kjøpte men som er alt for lett.. også la han seg ved siden av den :P super teit å strigråte av den grunn, men han vil vel få forholdet til å fungere da [emoji28]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...