Gå til innhold
Hundesonen.no

Regler/retningslinjer på Hundesonen


Recommended Posts

Grunnet en annen post begynte jeg å titte etter reglene/retningslinjene for hundesonen, og jeg kan ikke se at jeg finner dem noe sted?

I forumet "Informasjon fra ledelsen" står at de står "i menyen nederst til høyre", men der står det kun registreringsvilkår. I registreringsvilkårene er det en link til retningslinjene, men den leder kun til hovedforumet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tuvane skrev:

Nå har det gått en uke, er det ingen som jobber for forumet som kan svare på dette? :huh:

Beklager at du ikke har fått svar Tuvane :) Det jobbes med å ordne linken evt. integrere retningslinjene med registreringsvilkårene.

Moderator Alvira 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
On 9/2/2017 at 3:29 PM, Alvira said:

Beklager at du ikke har fått svar Tuvane :) Det jobbes med å ordne linken evt. integrere retningslinjene med registreringsvilkårene.

Moderator Alvira 

Må bare spørre om dette er et veldig langsiktig prosjekt? Det har gått 2,5 mnd og regelverket er fremdeles ikke tilgjengelig.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2017 at 4:15 PM, Tuvane skrev:

Må bare spørre om dette er et veldig langsiktig prosjekt? Det har gått 2,5 mnd og regelverket er fremdeles ikke tilgjengelig.

Vi jobber med saken, satser på at de kommer ut snarlig :) 

Moderator Alvira 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...