Treningsvest

24 innlegg i emnet

Jeg har googlet litt, og trålet gamle tråder på hundesonen, har funnet ut hva jeg ønsker å kjøpe, men informasjon om hvor en får kjøpt treningsvest er tydeligvis ferskvare! 

Jeg skulle gjerne kjøpt en Helsitar treningsvest i en nøytral farge, eventuelt en tilsvarende type treningsvest (også i nøytral farge) for maks 1000 kroner. Noen som kan hjelpe meg? Ønsker også å holde meg til norske forhandlere fordi det er ment å være en gave:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hundefører.no har vel en del tilbud på vester nå:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper det er greit at jeg slenger meg på denne, i stedet for å lage min egen. :) Har akkurat hatt samme runden med søking i gamle forumtråder. Hundefører.no er stort sett utsolgt ser det ut til, veit noen om andre, gode nettsider? 

Jeg likte den som heter Arrak acadia lady ut fra bildene, har noen erfaring med den vesten?

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
43 minutter siden, Vims skrev:

Håper det er greit at jeg slenger meg på denne, i stedet for å lage min egen. :) Har akkurat hatt samme runden med søking i gamle forumtråder. Hundefører.no er stort sett utsolgt ser det ut til, veit noen om andre, gode nettsider? 

Jeg likte den som heter Arrak acadia lady ut fra bildene, har noen erfaring med den vesten?

Har to vester av denne ( den første jeg kjøpte er snart utslitt). Har også jakka i fargen patrol.
Veldig glad i vesten, da det er stretch i den. Har x-antall vester i skapet, men bruker bare disse to pluss jakka.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutes ago, Carpediem said:

Har to vester av denne ( den første jeg kjøpte er snart utslitt). Har også jakka i fargen patrol.
Veldig glad i vesten, da det er stretch i den. Har x-antall vester i skapet, men bruker bare disse to pluss jakka.

Så bra! Hvordan er rygglomma på den? Dyp og god, eller ramler ting ut når du bøyer deg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Akkurat nå, Vims skrev:

Så bra! Hvordan er rygglomma på den? Dyp og god, eller ramler ting ut når du bøyer deg?

Har ikke opplevd at noe har falt ut. Jeg pleier å ha med bånd, 2-4 gappay baller eller feltgjenstander. Lue, votter osv.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt mine vester hos Kreativhund/Catch.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hundefører.no hadde jo lite inne, og alt var jo til salgs- skal de legge ned??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hooks har rimelige treningsvester som ser helt kurante ut :) Vet om flere som er veldig fornøyd med dem. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, puddellover skrev:

Vurderer den fra Hööks fordi den kan byttes om ønskelig! Dette var jo en fin en! Ville dere brukt den?

Jeg har den og syns den er helt ok! Har både den og jakken. Eneste forskjellen jeg merker mellom den og en dyrere vest jeg har er at stoffet er litt stivere og derfor kan lage litt mer lyd, men jeg syns ikke den bråker...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, puddellover skrev:

Jeg har googlet litt, og trålet gamle tråder på hundesonen, har funnet ut hva jeg ønsker å kjøpe, men informasjon om hvor en får kjøpt treningsvest er tydeligvis ferskvare! 

Jeg skulle gjerne kjøpt en Helsitar treningsvest i en nøytral farge, eventuelt en tilsvarende type treningsvest (også i nøytral farge) for maks 1000 kroner. Noen som kan hjelpe meg? Ønsker også å holde meg til norske forhandlere fordi det er ment å være en gave:)

HelsiTar har gått en del opp i pris, og det kan vere grunnen til at den ikkje er "overalt" lenger.. :( Usikker på om vi kjem til å ta den inn lenger.. Må et stykke over 1000lappen før det skal ha noko for seg å selge den :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

utstyrtilhund.no selger helsitar også.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 hours ago, Carpediem said:

Veit du om det er dame- eller unisex-størrelser på jakken? Vurderer å bestille, men ble usikker på størrelsen. Har sendt e-post for å spørre, men ble utålmodig. :P

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Avani skrev:

Den minner meg om en kopi av Canelanajakken, selv om den er dyrere. http://www.canelana.no/produkt/hundeforerjakken/ 

Ellers ser jeg snakk om Helsitarvest, jeg har en jeg er storfornøyd med! God plass i lommer, ikke trangt å få ut ting osv :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Vims skrev:

Veit du om det er dame- eller unisex-størrelser på jakken? Vurderer å bestille, men ble usikker på størrelsen. Har sendt e-post for å spørre, men ble utålmodig. :P

Jeg har samme str på vest og jakke som på det jeg bruker til vanlig.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ut treningsbelte :)

Jeg bruker så og si bare belte nå, og gått bort fra vest. Elsker at det er så god plass, og så enkelt og ha av og på seg.

KL245_var_t2x4q6_stor.jpg.a7b8bb6751b2f78350e8392b09503840.jpg

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 hours ago, Kristiin said:

Sjekk ut treningsbelte :)

Jeg bruker så og si bare belte nå, og gått bort fra vest. Elsker at det er så god plass, og så enkelt og ha av og på seg.

KL245_var_t2x4q6_stor.jpg.a7b8bb6751b2f78350e8392b09503840.jpg

Ja, har sett litt på de der. :) Du er fornøyd, altså? Jeg trenger uansett ny jakke, så har vært inne på tanken om en softshelljakka à la den Arrak- jakken, og heller ha et sånt belte til de dagene hvor softshelljakke blir for varmt/kaldt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
48 minutter siden, Vims skrev:

Ja, har sett litt på de der. :) Du er fornøyd, altså? Jeg trenger uansett ny jakke, så har vært inne på tanken om en softshelljakka à la den Arrak- jakken, og heller ha et sånt belte til de dagene hvor jakke blir for varmt.

Ja :)

Iværtfall når det er som kaldest når jeg vil bruke ordentlig tykk jakke og på sommern når jeg ikke har lommer.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beltet er helt genialt, bruker det samme som @Kristiin viser til her :) Brukte vest tidligere, og da arrak sin. De er gode, altså. Slitesterke, behagelige med god plass, synes jeg. 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
20 hours ago, puddellover said:

Vurderer den fra Hööks fordi den kan byttes om ønskelig! Dette var jo en fin en! Ville dere brukt den?

Jeg har denne. Er mer fornøyd med den enn pinewood-vesten. Bedre plass i lommene synes jeg :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte vesten jeg linket til:P Den er superålreit, og dersom gaven ikke passer mottageren så er det jo masse hundestæsj den kan byttes inn i!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 24.8.2017 at 3:14 PM, Vims skrev:

Ja, har sett litt på de der. :) Du er fornøyd, altså? Jeg trenger uansett ny jakke, så har vært inne på tanken om en softshelljakka à la den Arrak- jakken, og heller ha et sånt belte til de dagene hvor softshelljakke blir for varmt/kaldt.

Har et sånn skjørt, men er ikke fornøyd. Syns det er litt lite plass, og med litt stash i, siger den ned, selv med innstramming 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive