Gå til innhold
Hundesonen.no

Påmelding hundesonens snap

Recommended Posts

10 hours ago, Anooni said:

Kan ta i morra om noen sender meg passordet på nytt :)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På ‎19‎.‎06‎.‎2018 at 12:49 PM, Kristin_nord skrev:

uke 29:

16/7

17/7

18/7

19/7 @Tonje

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

Jeg kan ta den i morgen :) 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
2 timer siden, Kristin_nord skrev:

Har du passord?

Nei, trodde jeg huska det, men det var visst ikke det. Da kan jeg ta den en annen dag i stedet.

Endret av Tonje

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Tonje skrev:

Nei, trodde jeg huska det, men det var visst ikke det. Da kan jeg ta den en annen dag i stedet.

Passord sendt om du fremdeles ønsker å ta den :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
On 15.7.2018 at 11:16 PM, Kristin_nord said:

uke 29:

16/7 -  @Kristin_nord

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7 -

25/7 - @Th3a

26/7

27/7

28/7

29/7

Kanskje jeg skal prøve meg på snappen for første gang imorgen? Isåfall må jeg ha passord til brukeren :icon_redface:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Th3a skrev:

Kanskje jeg skal prøve meg på snappen for første gang imorgen? Isåfall må jeg ha passord til brukeren :icon_redface:

Sender

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan hoppe i det og prøve meg i morgen! Kan ikke love at det blir veldig spennende i denne varmen. Men vi har hannhundbesøk, så det kan kanskje bli litt gøy allikevel - vi krysser ihvertfall fingrene for det ;)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Nimbus skrev:

Jeg kan hoppe i det og prøve meg i morgen! Kan ikke love at det blir veldig spennende i denne varmen. Men vi har hannhundbesøk, så det kan kanskje bli litt gøy allikevel - vi krysser ihvertfall fingrene for det ;)

Har du passord?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 15.7.2018 at 11:16 PM, Kristin_nord skrev:

uke 29:

16/7 -  @Kristin_nord

17/7

18/7

19/7

20/7

21/7

22/7

uke 30:

23/7

24/7

25/7

26/7

27/7

28/7

29/7

Får ikke bort quoten men jaja, jeg kan ta fra i kveld 1/8 og I morgen 2/8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• @Ia her er Rogz-sele til Marvin med regulering rundt halsen.
    • Ja, det stemmer ganske godt med de alle sammen  Mischa var den "svakeste" i kullet og er ikke verdens tøffeste i dag, men hun er ikke en dårlig hund selv om, og vokste jo ganske mye bare de to ukene ekstra hun var her hjemme før hun flyttet. Peek-A-Boo på sin side er fortsatt ganske selvstendig og med bein i nesa, Yjossi er fortsatt MYE hund og alt i alt synes jeg det stemmer veldig godt for resten av gjengen er ganske like som de de var før levering med litt små justeringer så klart 
    • Prøvde for et par måneder siden å få reaktivert kontoen min «tillien». Det ble, etter mye om og men, gjort. Problemet er at hele kontoen er nå i et slags limbo. Grunnen er at det er umulig å gå gjennom den bekreftelsesprosedyren som kreves ved første gangs innlogging etter reaktiveringen. Jeg bare havner på en side som sier noe om for mange omdirigeringer. Hver gang jeg nå logger inn havner jeg der og kommer ingen som helst vei. Må slette cookies og slikt for i det hele tatt å få lest hundesonen som gjest. Så kontoen ser ut som den er aktiv, men jeg får ikke brukt den. Det er dessuten svært tungvindt at det ikke er noen måte å kontakte admin på uten å registrere seg på nytt, som jeg til slutt valgte å gjøre også denne gangen. Det vil si, det er mulig å sende melding som gjest, men de blir åpenbart ikke lest av noen. Så, er det noen som kan få liv i den gamle kontoen min? Denne kontoen kan slettes etterpå, men ikke gjør det før det er bekreftet at den gamle er oppe og går. Siden jeg da evt må registrere meg enda en gang for å kommunisere med dere...
    • Forslag til en aktivitet for en haug med studenter kan gjøre på hyttetur? Må kunne gjennomføres inne ved dårlig vær. Alt mottas med takk Usikker på hvor mange som skal være til stede, vi er totalt 66 stykker, men vet ikke om meningen er at alle skal delta eller ikke. 
    • https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=127293653&fks=127293653 Jeg kan sende mot at kjøper betaler frakt.
  • Nylig opprettede emner