Gå til innhold
Hundesonen.no

Equigroomer


mushi
 Share

Recommended Posts

Den er fantastisk til mine boxere. Myye bedre enn furminator. Beste børsten jeg har hatt noengang. 

Jeg bestilte første gang direkte fra produsent i Canada var det vel. Kom vel på 300. Inkludert frakt. 

Det er vel egentlig kun et baufilblad i et trestykke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er helt super på mine whippeter. Furminator funker ikke på mine, de har for kort pels. Furminatoren har lengre tenner og er skarpere(måtte være forsiktig så jeg ikke skrapte opp huden på schäferen). Equigroomeren har mye kortere tenner og skjærer ikke ned til huden. Funker utrolig bra på drever/beagle blandingen til mamma og mallene til ei venninne. Så er ikke bare kortkort pels den funker på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt innhabil er jeg nok i denne saken men men. Vi har prøvd den på stort sett alt av pels fra kort grey som vi jo har i hus (ceskyene røyter jo ikke) til nuffe og det er helt rått hvor mye den faktisk drar av. Om noen vil prøve før dere kjøper så skal house of dogs ha stand på Lillehammer, begge dager. Alternativt legg inn bestilling på en - funker det ikke i forhold til forventningene så er det jo bare å returnere.

Vedr at "det er jo bare en trekloss med en baufil i"; det er faktisk det å komme opp med idéen at det funker da og så omsette det til et produkt og få det på markedet. Det er vanvittig mye jobb - og så er det også et håndlaget produkt produsert i USA og ikke i Kina. Synes det er verdt prisen jeg [emoji4]

Prismessig er den forøvrig priset så den kommer på ca det samme som om en bestiller direkte fra USA eller Canada. Men så støtter man dog en norsk butikk også da ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg kjøpte en i går, og den fungerer som bare rakkern på min langhårede schäfer! :D Jeg har omtrent hatt mareritt pga dekkhår som er umulig å børste av, men som i stedet ender opp som en "teppe" på gulvet, men en fem minutters omgang med equigroomeren fikk av ekstremt mye pels! Tok en økt til på fem minutter litt senere, og fikk av enda mer. :)

Og verst av alt, bikkja, som egentlig ikke liker å bli børsta, syntes det var godt! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...