Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp! Vi vil ha labrador


Anine
 Share

Recommended Posts

Hei,

Jeg og min samboer har endelig bestemt oss for å få en valp! Vi hadde bestemt oss for en privatperson i Ørje, men ser nå etter litt googling at kanskje de driver en såkalt "valpefabrikk" 

Da har jeg noen spørsmål, etter å sett oppdretterlisten til labradorklubben synes jeg det er svært vanskelig å finne frem til oppdaterte valpelister åog hjemmesider.

Er det noen som vet om noen seriøse labradoroppdrettere/privatpersoner som har brune eller svarte labradorer som er leveringsklare innen 1 mnd? 

 

Da min samboer er hjemmeværende i 2,5 mnd så passer det perfekt med valp nå :)

 

Setter pris på all hjelp vi kan få!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke ta en telefon til oppdrettere og høre? Hvis de ikke har noen selv kan de kanskje anbefale deg noen. Har du tittet over i Sverige også? Kan være verdt å se :) Hjemmesider er ofte uoppdaterte, det beste er å ringe! 

Kjempebra at dere holder dere unna Tyrifjord og "Hagen Zoo", vær også obs på Ørje... (ehm ser jeg leste feil, men igjen kjempebra at dere er skeptiske og ikke kjøper katta i sekken!). Der er det alt for ofte valper til salgs og jeg ville vært skeptisk til å kjøpe derfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips, begge to! 

Vurderer sterkt tipset på valpelista, da må de vel følge retningslinjene for oppdrettere, ettersom de havna der :)

Og ja, har ikke lyst å støtte verken Ørje eller tyrinfjord slik de holde på, så veldig glad vi gjorde litt research! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anine93 skrev:

Tusen takk for tips, begge to! 

Vurderer sterkt tipset på valpelista, da må de vel følge retningslinjene for oppdrettere, ettersom de havna der :)

Og ja, har ikke lyst å støtte verken Ørje eller tyrinfjord slik de holde på, så veldig glad vi gjorde litt research! 

For å få stå på klubbens valpeliste så må man oppfylle klubbens krav til helse og eksteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...