Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpekurs i Vestfold


mushi
 Share

Recommended Posts

Jeg prøver å finne valpekurs nå, men har litt problemer med å finne noe som virker bra. Sandefjord hundeklubb har ikke ledig og setter opp nytt kurs i slutten av september. Det føler jeg er litt lenge til! Vi er klare nå, ikke om 1,5 mnd. Oslo Hundeskole ble jeg frarådet å gå hos. Stemmer det? Din Hundeskole er uaktuelt. Gilabb har ikke satt opp kurs. Vestfold og Telemark hundeskole har jeg ingen erfaringer med. 

Hjelp! Jeg bor i Sandefjord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun vært på drop in og konkurransetrening på springvill, med Helene som instruktør - veldig fornøyd! Ingen erfaring med vanlige kurs, men har godt inntrykk :)

Gilabb har vel et med oppstart i august en gang, om jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Nathalie98 skrev:

Kun vært på drop in og konkurransetrening på springvill, med Helene som instruktør - veldig fornøyd! Ingen erfaring med vanlige kurs, men har godt inntrykk :)

Gilabb har vel et med oppstart i august en gang, om jeg ikke husker feil?

Jeg trodde også Gilabb hadde et nå, men går ikke an å melde seg på :( Jeg har ingen erfaring med Springvill, men har sett plakater i nærområdet når jeg tenker på det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Jeg trodde også Gilabb hadde et nå, men går ikke an å melde seg på :( Jeg har ingen erfaring med Springvill, men har sett plakater i nærområdet når jeg tenker på det :) 

Hos Springvill blir det ihvertfall lagt opp veldig individuelt, med fokus på at man skal få hjelp utifra hva man vil få til med hunden - uansett hva det er :) Gikk forrige valpekurs på Gilabb, men hadde ikke de satt opp kurs som passet, så hadde jeg nok gått på Springvill. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Springvill blir det ihvertfall lagt opp veldig individuelt, med fokus på at man skal få hjelp utifra hva man vil få til med hunden - uansett hva det er [emoji4] Gikk forrige valpekurs på Gilabb, men hadde ikke de satt opp kurs som passet, så hadde jeg nok gått på Springvill. 
Shøres bra ut! Tror jeg går for det kurset. :)

Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk kurs i konkurranselydighet hos Helene fra Springvill i våres og var kjempefornøyd! De anbefales på det varmeste. Hadde min på valpekurs med Vestfold og Telemark hundeskole som var helt ok men ingenting mer. Oslo Hundeskole avd Vestfold har jeg kun gått sporkurs som var ganske så greit egentlig. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...