Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder har ingenting i fjellet å gjøre!


Guest *Kat84*
 Share

Recommended Posts

13 hours ago, Meg said:

Norge er så hundevennlig... 

Jeg får lyst til å flytte til et annet land hver gang jeg hører om slik hundefiendtlighet.. Jeg blir helt oppgitt over hvor mye hensyn det skal taes til hundeallergi og hunderedsel i dette landet.. Hva med alle som har parfymeallergi da? Jeg ser aldri noen som tar hensyn til det. 

8 hours ago, simira said:

Jeg tror mange av disse konfliktene ikke handler om redsel for hunder, men om kapasitet og plass, rett og slett. Befolkningstettheten øker og det er stadig mer populært med toppturer og uteliv. Det blir stadig fullere/trangere, og noen må vike plassen. Da er det lett å gå for de som kan være litt problematiske for noen fra før. Pluss de hundeeierene som ikke har kontroll og faktisk tar mer plass enn alle andre da.

Det er jo ikke noe særlig problem i andre land. Hvorfor er Norge så særegen på sin hundehat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, MegaMarie said:

Jeg får lyst til å flytte til et annet land hver gang jeg hører om slik hundefiendtlighet.. Jeg blir helt oppgitt over hvor mye hensyn det skal taes til hundeallergi og hunderedsel i dette landet.. Hva med alle som har parfymeallergi da? Jeg ser aldri noen som tar hensyn til det. 

Det er jo ikke noe særlig problem i andre land. Hvorfor er Norge så særegen på sin hundehat? 

Tja, fordi det er fri ferdsel i Norge, kanskje? Så folk mener de har litt mer "forkjørsrett"? I England, USA og andre land jeg har vært i så er det ikke nødvendigvis bare å gå hvor som helst, og jeg tror også folk har litt mer respekt for at alle har lov til å gå der det er lov, med eller uten hund. Og så har man jo litt strengere lover mtp munnkurv og sånt noen steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den formening at man bør forby folk i fjellet som tar med seg kamera, for å ta selfies..:sleep: Tar du med kamera så er det for å ta bilder av dyr/natur, til nød eventuellt turfølge. Etter at fb kom, så har lidelsen OSD ( obsessive selfie disorder) fått voldsom utbredelse.. Når tar WHO den inn i sitt register over lidelser tro?  Selfies er KUN ok hvis du faktisk lever av ditt utssende og lets face it, mesteparten av oss gjør ikke det..;)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...