Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, august


mokken
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Pixie skrev:

@Symra&Pippin :heart::hug:

Er det lov å bli litt sur når gubben mener vi neppe har råd til å fikse setevarmen på min side før vinteren, men så forhåndsbestiller ny XBOX mens jeg er ute med bikkja? Han har både xbox og PS4, jeg har lett for å fryse på rumpa... Bare for noen dager siden ble han sur for at jeg ikke har råd til å betale på ny oppvaskmaskin, dagen etter at han fikk ny 4K blu-ray spiller til 8000 kr i posten. Trengte han ny blu-ray spiller? Nei, men nå kan han ha den "gamle" på soverommet... Føler meg kanskje bittelittegranne nedprioritert ja.

Sur? Jeg hadde blitt forbanna jeg... Jeg skjønner fortsatt ikke at du orker å bo sammen med han der... Virker som han er midt i trass alderen og ikke en godt voksen mann... :blink:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er jeg skikkelig stolt av Fetter. Nå er han godkjent redninghund! Vi har til og med bestått alle prøver vi har vært oppe til på første forsøk. Dette hadde jeg ikke sett for meg da jeg for snart to

jeg fikk melding fra nav nå nettopp om at jeg får innvilget ungufør Endelig godtok de at jeg (som nå er 25år, vært syk i 9 år) oppfyller kravet om å ha blitt alvorlig syk før fylte 26 år! Fy flate det

I   my dog Stakkers Fetter som har en slik gal eier som meg.

Posted Images

Ikke mer båndtvang her jeg bor nå! Det ble feiret med en tre og en halv time langt tur med tre løse hunder som koste seg glugg ihjel i skogen. Nå ligger de som slakt i gangen, og kjenner jeg dem rett ligger de nok der til imorgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bananen skrev:

Da er bare Pøbel superkul som ikke trenger sånt. Eller rett og slett bare fantastisk lydig. :aww: Fnis. Han er flink, altså!

Han er Det! 

Og så blir dyrlegene så imponert når man kan brife med sånt. Eddie tok røntgen av skuldra sist uten bedøvelse, og det synes dyrlegen var imponerende av en valp :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Pixie said:

@Symra&Pippin :heart::hug:

Er det lov å bli litt sur når gubben mener vi neppe har råd til å fikse setevarmen på min side før vinteren, men så forhåndsbestiller ny XBOX mens jeg er ute med bikkja? Han har både xbox og PS4, jeg har lett for å fryse på rumpa... Bare for noen dager siden ble han sur for at jeg ikke har råd til å betale på ny oppvaskmaskin, dagen etter at han fikk ny 4K blu-ray spiller til 8000 kr i posten. Trengte han ny blu-ray spiller? Nei, men nå kan han ha den "gamle" på soverommet... Føler meg kanskje bittelittegranne nedprioritert ja.

Hvorfor bestiller han seg 4K blu-ray spiller til 8000kr, når ps4 har 4K blu-ray spiller? OG han har en gammel en? Fy fader så pissed jeg hadde blitt, bare for det!! Nå når streaming uansett tar over for det gamle formatet... Og han klager på at du ikke betaler på en oppvaskmaskin? Og det - isolert sett - utover at du originalt sett ble nedprioritert for en ny spillkonsoll? Jasses mich. Uholdbart.

I et forhold skal man være like mye verdt, og alltid forsøke å gjøre hverandre lykkelige. Den dagen du endelig kommer deg ut av det forholdet, og omså bare bor alene litt, så kommer det til å bli en lettelse framfor å leve med en egoist som utnytter deg for det han vil, og ikke trenger gi noe tilbake... Og at du sier han kan gå i vranglås hvis du sier i fra... Det er så innmari usunt :( +++++ alt det andre som har skjedd før, hvor du og hund bare er detaljer i hans liv. I stedet for å være sidestilte hovedmål i livet. Håper familie eller venner kan hjelpe deg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med Kanger. Det er ikke et sunt forhold du er i hvor du må "liste" deg rundt og få skylda for alt han finner på. Han stiller aldri opp for deg når det virker som du trenger støtte. Du virker veldig oppegående og jeg er ikke i tvil om at du klarer deg utmerket og mye bedre for deg selv. Flytt inn til ei venninne, hjem til mor og far, lei deg en leilighet uten at han vet det og flytt ut når den er klar, hva som helst egentlig. Jeg tror ikke du vil angre. 

Er du ikke mentalt klar for noe nå så tenk på det! Lek litt med tanken, se for deg hvordan det vil bli! Og for Guds skyld ikke kjøp et hus med mannen i desperasjon om at ting skal bli bedre. Det vil bli helt likt! 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Symra&Pippin :heart::hug:

 

Nå har ryggen snudd igjen, kom for sent til behandling i dag for jeg brukte så lang tid på å få på meg klær... Djises så kjedelig å ha så vondt. Bannet og gråt om hverandre hos kiropraktor, men nå utover kvelden løsnet det litt igjen heldigvis. Håper det fortsatt er sånn! 

Når vi var på kveldstur kom det et par gående med hver sin hund, jeg trakk meg godt ut i grøften for å unngå en trang passering. Lykke sitter pent å venter på at de skal gå forbi,  og plutselig henger det en RR i rumpen hennes. Lykke hopper til å gneldrer mens mannen lirer av seg"jaja de ordner best opp selv".  Han skal være veldig glad for at jeg bruker mye energi på å ha en vond kropp om dagen for jeg orket ikke å si mer enn at når man er redd for fremmede ønsker man ikke de opp i rumpa. Folkene himlet med øynene å gikk videre. At det skal være så veldig vanskelig å respektere at ikke alle vil hilse eller "ordne opp på egenhånd"...:|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Malinka said:

@Symra&Pippin :hug: 

 

Vel installert på hytta, litt enklere enn jeg så for meg men det går. Ikke så lett å lage middag når de bare er type tekjøkken her med en liten og en mindre plate. Men det var bare i dag at det er flere enn meg å lage mat til, så da går det nok greit resten av tiden. Grugleder meg til i morgen! Blir rart å rydde inn alt sammen med gutten på skolen og så forlate han der.

Oi så spennende! Fhs han skal på? 

 

1 hour ago, Bananen said:

Da er bare Pøbel superkul som ikke trenger sånt. Eller rett og slett bare fantastisk lydig. :aww: Fnis. Han er flink, altså!

Pøbel :wub: Håper det går bra med han og rønten og ul gav gode resultater :hug:  

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pixie said:

@Symra&Pippin :heart::hug:

Er det lov å bli litt sur når gubben mener vi neppe har råd til å fikse setevarmen på min side før vinteren, men så forhåndsbestiller ny XBOX mens jeg er ute med bikkja? Han har både xbox og PS4, jeg har lett for å fryse på rumpa... Bare for noen dager siden ble han sur for at jeg ikke har råd til å betale på ny oppvaskmaskin, dagen etter at han fikk ny 4K blu-ray spiller til 8000 kr i posten. Trengte han ny blu-ray spiller? Nei, men nå kan han ha den "gamle" på soverommet... Føler meg kanskje bittelittegranne nedprioritert ja.

Jeg håper for din (og ev barns) del at du ikke har noen planer om å få barn med en som prioriterer på denne måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått i meg halvannen liter drikke, brus riktignok men drikke er drikke. Ut og gi kaniner mat og så finne senga, igjen. Satser på at jeg kan våkne uten migrene i morgen. Værsåsnillmedsukkerpå... Hele helga gikk bort, og hele dag. Huset er bomba, barn, mann og dyr er forsømt. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

Oi så spennende! Fhs han skal på? 

 

Pøbel :wub: Håper det går bra med han og rønten og ul gav gode resultater :hug:  

 

Ja, han kom inn på esport linje her oppe. Blir et spennende år for oss begge!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Line said:

Egentlig en kostholdsomlegging, siden jeg gjerne får ømmere ledd og blir litt slapp og oppblåst av mye raske karbohydrater. Men som en følge av det så går jeg jo ned i vekt også (-6 kg på 4 uker) :) Men det er jo så godt... :P 

Det hadde jeg ikke fiksa, tror jeg. Ikke spise pasta? Det er jo nesten bare det jeg spiser, i en eller annen form :lol: Sukkerinntaket mitt skal jeg ikke si så mye om *kremt* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, enna skrev:

Jeg håper for din (og ev barns) del at du ikke har noen planer om å få barn med en som prioriterer på denne måten...

Aldri. Jeg bryr meg lite om meg selv, men aldri i verden om jeg ville fått barn med en som han. Heldigvis vil han ikke ha barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Pixie said:

Aldri. Jeg bryr meg lite om meg selv, men aldri i verden om jeg ville fått barn med en som han. Heldigvis vil han ikke ha barn.

Hvorfor i all verden bryr du deg lite om deg selv? Du burde bry deg nok om deg selv til å tenke at du fortjener det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, *Kat84* skrev:

Det var nå enda godt at han ikke klarte å herpe enda mer :o 

Neida, bare noen blåmerket, sånt har en jo av og til :P

4 timer siden, *Kat84* skrev:

Jeg krysser fortsatt alt som krysses kan for at hun blir bedre :hug: 

Tusen takk! 

4 timer siden, *Kat84* skrev:

Dagen startet ikke så supert. Dunket tåa borti dørkarmen, deretter tråkka Sjef oppå den tåa rett etter (intimsoner? Hva er det?!), tannkosten var tom for strøm, og så begynte ting å falle i hodet på meg når jeg skulle åpne kjøkkenskapene.

Jeg var ikke veldig positiv når jeg kom på jobb i dag kan man si, og tenkte bare at nå skal jeg bare gjøre det jeg er absolutt nødt til, og så glede meg til klokka blir 16.00 og jeg kan komme meg hjem, og så er snart hele dagen slutt. 

Men plutselig hadde jeg skaffet flere nye kunder, og var den personen med høyeste inntjening i dag! :D 
Jeg har til og med fått et par gode ideer til hva gubben skal få til bursdagen i morgen, så jeg har handlet litt av det allerede, og så skal jeg kjøpe det siste i morgen. :) 

Oh man, å sparke borti med tåa sånn er noe av det vondeste - nesten like ille som papirkutt! Godt at dagen tok seg såpass opp!

34 minutter siden, mokken skrev:

Jeg kløner med mobilen, beklager... 

34 minutter siden, mokken skrev:

Nå har ryggen snudd igjen, kom for sent til behandling i dag for jeg brukte så lang tid på å få på meg klær... Djises så kjedelig å ha så vondt. Bannet og gråt om hverandre hos kiropraktor, men nå utover kvelden løsnet det litt igjen heldigvis. Håper det fortsatt er sånn! 

Så innmari mye medfølelse med deg, det høres så innmari vondt ut.

34 minutter siden, mokken skrev:

Når vi var på kveldstur kom det et par gående med hver sin hund, jeg trakk meg godt ut i grøften for å unngå en trang passering. Lykke sitter pent å venter på at de skal gå forbi,  og plutselig henger det en RR i rumpen hennes. Lykke hopper til å gneldrer mens mannen lirer av seg"jaja de ordner best opp selv".  Han skal være veldig glad for at jeg bruker mye energi på å ha en vond kropp om dagen for jeg orket ikke å si mer enn at når man er redd for fremmede ønsker man ikke de opp i rumpa. Folkene himlet med øynene å gikk videre. At det skal være så veldig vanskelig å respektere at ikke alle vil hilse eller "ordne opp på egenhånd"...:|

For en drittsekk... 

Jeg er kjempesliten, men har fått gjort masse. Ryddet og vasket en hel del, gått 7 km med hundene (og kjørte fire mil en vei for hundenes del siden det fremdeles er båndtvang her), og handlet mat for uka. Og kom på at jeg skal i en femårsdag på lørdag, så jeg må få kjøpt en gave til lille niese.

I morgen skal jeg vaske bad, bake kake, og gjøre mitt soverom klart for gjestene siden det er enkeltseng på gjesterommet. Glam trenger en runde pelsstell, og er det tid igjen blir det gressklipping. 

Nå skal jeg roe ned med en episode HIMYM, så skal hundene få mat før vi køyer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kjempefornøyd! Endelig fått stumpen i gir, å fått på plass den etterlengtede piercingen! :D Ja, altså, tidligere i dag. Angrer bare på at jeg ikke har gjort det tidligere, etter å savna den i noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

Åååå, bamsefar :heart: Så trist å høre, men det var nok en riktig avgjørelse nå.

Jeg ligger akkurat nå i senga i bobilen og hører på den tunge og gode pusten til en sliten liten hund. Det har vært ei travel uke på ferie så langt, men herre min så fantastisk det har vært! Her går hundene stort sett løse over alt, og Yasmine har tilpasset seg det kontinentale hundelivet på en utmerket måte. Hun har hatt så godt av å måtte omgås masse fremmede hunder og hun storkoser seg med å flirte med de kule gutta hun møter ?. Vi har lært masse om gjeting av en utrolig dyktig franskmann. Ikke minst har det vært dritkult å starte på gjeterhundprøver! Først måtte vi gjennom en Herding Working Test, som Yasmine bestod med 92/100 p og excellent (og ble nest beste hund). Dagen etter startet vi i IHT 1-TS og fikk søren meg nok poeng til å kvalifisere oss til neste klasse! Vi ble også her nr to i konkurransen (av ti startende). Nå kan frøkna også stille i brukshundkursklassen på utstilling, og jeg tror nesten at hun også at hun kvalifiserer til CIB-tittelen ?

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutes ago, Siri said:

Åååå, bamsefar :heart: Så trist å høre, men det var nok en riktig avgjørelse nå.

Jeg ligger akkurat nå i senga i bobilen og hører på den tunge og gode pusten til en sliten liten hund. Det har vært ei travel uke på ferie så langt, men herre min så fantastisk det har vært! Her går hundene stort sett løse over alt, og Yasmine har tilpasset seg det kontinentale hundelivet på en utmerket måte. Hun har hatt så godt av å måtte omgås masse fremmede hunder og hun storkoser seg med å flirte med de kule gutta hun møter ?. Vi har lært masse om gjeting av en utrolig dyktig franskmann. Ikke minst har det vært dritkult å starte på gjeterhundprøver! Først måtte vi gjennom en Herding Working Test, som Yasmine bestod med 92/100 p og excellent (og ble nest beste hund). Dagen etter startet vi i IHT 1-TS og fikk søren meg nok poeng til å kvalifisere oss til neste klasse! Vi ble også her nr to i konkurransen (av ti startende). Nå kan frøkna også stille i brukshundkursklassen på utstilling, og jeg tror nesten at hun også at hun kvalifiserer til CIB-tittelen ?

Hvordan kjører du til france? Alltid lurt på hvilken veg man tar. Kjører du inn på A1 og passerer Bremen? :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Krutsi said:

Han er Det! 

Og så blir dyrlegene så imponert når man kan brife med sånt. Eddie tok røntgen av skuldra sist uten bedøvelse, og det synes dyrlegen var imponerende av en valp :lol:

Ja, veterinæren skryter fælt av Pøbel som kan gjøre sånt. De andre hun jobber med kunne ikke tro at en 40 kg hund, og ikke minst en flat, kunne ta sånt uten bedøvelse. :lol:

Og ja, imponerende av en valp! Får håpe skuldra er i orden!

6 hours ago, Raksha said:

Pøbel :wub: Håper det går bra med han og rønten og ul gav gode resultater :hug: 

Ja. Man får håpe det holder seg sånn! Han ER nemlig fineste, beste og kuleste Pøbel, tenk! :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...