Fra rått til tørt- erfaringer?

2 innlegg i emnet

Vi har alt for mye tørrfor og må prøve å få Uno til å spise mer av det. Han er jo bortskjemt med å få v&h/mush og syns tørrfor er kjedeliiiiig, noen tips til å få ham til å spise det?

Jeg tenkte å starte med å bruke litt mer tørrfor og litt mindre rått, men regner vel egentlig med at han bare plukker ut kjøttet og lar tørrforet ligge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du hiver en porsjon tørrfôr ut på plenen og lar han søke etter det er det kanskje mer interessant. Har du iq-leker kan du erstatte godbiter med tørrfôr og se om han lar seg lure. Du kan også lage tørrfôr-is med litt buljon/vann og tørrfôr til varme dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Gratulerer!          Campingplassen min har diskotek på do. 😆 
    • Hu pleier å bli med, men merker at hu ikke liker det altfor godt. Blir ofte tur i flere omganger nå da de to andre vil gå lenger. Hu begynner bl.a å stoppe opp, rulle seg på bakken.. men hu blir med på langturer og, så er da i form. Ble ikke utslitt av fjelltur på 4 t her, men hadde vært fornøyd uten hvis du skjønner..  Jeg tenker jeg får flytte uten hu, men gå tur med hu daglig likevel, også kan hu kanskje flytte inn når de andre er borte.  Har noen tanker om å ha hu med  på jobb og. Da kan hu dilte rundt og får oppmerksomhet mer eller mindre i 8 t. Hu blir fornøyd når hu får være med på ting, men bryr seg ikke om å gå langt.  Tror hun ville ha slappet av litt etter å ha vært med på jobb, så da kunne jeg og hund nr 2 gått tur imens, for så at hu kunne bli med å gå en times tur etterpå? Etter den turen er hu fornøyd og da er det rom for trening med hund nr 2.. Jeg liker å planlegge nemlig! 
    • Samme problem som vi som er høye og tynne. Skal buksene være lange nok, så detter de av. Jeg må kjøpe XL i joggebukser for at de skal være lange nok i beina...og de må strammes godt i livet. I gensere har jeg lenge kjøpt M, og etter jeg la på meg så passer de ganske greit nå, men da jeg var yngre så måtte jeg velge mellom å kjøpe S eller XS, som da passet rundt, eller M som var lange nok i armene og nedover. Hjelper liksom ikke når genserene og jakkene passer rundt, men ikke går lengre ned til navlen og stopper flere cm over håndleddet  Mange med min høyde har også store bein og finner heller ikke sko som passer, spesielt ikke pensko. Nå er jeg heldig, jeg er ligger mellom 40-41, så jeg finner som regel noe.  Nå finnes det noen spesialbutikker som har store størrelser i sko, og som har klær som er laget til lange, men det må som regel bestilles på nettet og jeg er ikke glad i å kjøpe klær på nett. Stormberg har ofte fritidsklær som passer da, det er kjekt. Brandsdal? Alt for kort. I butikker der du kan kjøpe bukser livvidde/lengde, så bruker jeg 28/34, og det har de som regel bare en eller kanskje to av, så om jeg er uheldig, så har de solgt de ut. 
    • Weee, så herlig!! Grattis  Skikkelig bra dag liksom  Sorry...   Noen ganger får man litt klump i magen når man kommer på at man kanskje har driti seg ut... men det er alltid greit å dele skylden med andre  Dere overlever nok fint, alle sammen   Vi har gått kveldstur på Hamar og fått trent skravla litt  ... også dytta jeg innpå nesten en halv pose Twist nå... det trengte jeg skikkelig  
  • Nylig opprettede emner