Gå til innhold
Hundesonen.no

Cleo,Basenji

Recommended Posts

1 time siden, Raksha skrev:

:wub:  Basenji er den beste sengekompisen å ha når man er syk og svak altså - min er fast følgesvenn under dyna når jeg er dårlig. 

Ja, hun er en perfekt sengekompis og kosehund ❤️Hun er så utrolig snill og god ❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På ‎16‎.‎09‎.‎2017 at 6:22 PM, Mini skrev:

IMG_0439.JPG

43 minutter siden, Mini skrev:

IMG_0483.thumb.JPG.26d8e487e7ee394953f1b4d01c9d4d21.JPG

Cleo 21 mnd.

Nydelig jente :wub: :wub: Elsker fargen hennes :D 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
11 minutter siden, QUEST skrev:

Var inne og kikka på siden, wow.. Virkelig flotte bilder! Er det lov å spørre om hvor mye et slikt bilde koster? :) 

Ja, hun er fantastisk flink :) Hun har malt to av mine forrige hunder også:IMG_0349.thumb.JPG.091b23b04ffccbe97c6751aba7554496.JPG

IMG_0350.thumb.JPG.bb6e4e3646376354d73f680a0c7fe2c2.JPG

Det koster ca.900kr for 24x33 cm., Hun maler større også til litt høyere pris .

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Mini skrev:

Ja, hun er fantastisk flink :) Hun har malt to av mine forrige hunder også:IMG_0349.thumb.JPG.091b23b04ffccbe97c6751aba7554496.JPG

IMG_0350.thumb.JPG.bb6e4e3646376354d73f680a0c7fe2c2.JPG

Det koster ca.900kr for 24x33 cm., Hun maler større også til litt høyere pris .

Oj...:blink: Virkelig flotte bilder altså og jeg syns ikke prisen var så gal heller, ikke med den kvaliteten :) 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, QUEST skrev:

Oj...:blink: Virkelig flotte bilder altså og jeg syns ikke prisen var så gal heller, ikke med den kvaliteten :) 

Nei, det synes ikke jeg heller.Verd hver krone :) Og så er det gratis frakt.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Mini skrev:

Nei, det synes ikke jeg heller.Verd hver krone :) Og så er det gratis frakt.

Nei dette er jo kunst! :) I motsetning til endel 'kunstverk' som diverse kommuner/institusjoner betaler flere hundre tusener for..:D

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Poter skrev:

Så vakker hun er! Hun virker bra god å ha som pelsterapi og pelskling!

Takk,ja hun er veldig god å ha:heart: Snillere hund skal man lete lenge etter:heart:

1 time siden, Toril skrev:

Hun er helt nydelig!!

Takk :heart:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
18 hours ago, Mini said:

Cleo elsker å sole seg... Rare dyr...IMG_0540.thumb.JPG.139346bee49baea476f321ddcb3e30c2.JPG

Basenjier går på solenergi :wub:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag er Cleo 2 år :heart: 

IMG_0487.thumb.JPG.c7e6cea1664ecdabb28e69e1cc5c4ea3.JPG

Hun er så snill og rolig :)

IMG_0637.thumb.JPG.41308d21f955e97aa97efc3802bcabb7.JPG

I januar skal hun stilles på dobbelutstillingen i Letohallen og vi håper hun får certet hun mangler for championatet :)

IMG_0657.thumb.JPG.08b0f80e9b4af16f745d3da2263c6f7f.JPG

• Like 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 timer siden, QUEST skrev:

Gratulerer med 2 års dagen! Nydelig hund! :wub:

Takk :) Ja,hun er nydelig både på utsiden og på innsiden... hun har et fantastisk temperament,glad i alt og alle og utrolig snill og god:heart:

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Den såkalte lekeatferden kan være ekstremt plagsom og i verste fall skadelig. Det bor en hund (sikkert fler) på øya her, som stadig er løs og liker å smake på forbipasserende. Det er helt sikkert "lek", det er lydløst og man får "bare" noen blåmerker. Men en dag kan det skje et barn, noen som tar igjen, noen med hund som tar igjen etc. Hva da?  Jeg støtter ikke avliving over en lav sko, av hunder som hopper på forbipasserende av en grunn, etc etc, men tenker samtidig det er lov å ikke gjøre normalvariasjonen så stor at man får et større problem med (begrunnet) redsel for hunder. 
    • Det har jeg ikke tenkt over    Det er dessverre på onlinekurset hennes alle filmene ligger ja.. Men anbefaler virkelig å gå handling 360, om man vil bruke det «oppsettet» for handlingen sin.    På videoen jeg la ut, så setter vi sammen basic momenter som vi har jobbet med. Jeg har trent veldig mye på en vinge/et hinder/to hinder og oppsett med: en vinge - et hopp - en vinge. Jeg har og trent litt kommando diskriminering med utlagt lureleke. Når oppgaven var å hopp rett frem, har jeg lagt ut leke i «rundt» posisjon og omvendt når jeg har trent «check» eller «nana».  (Edit: og ved hver nye øvelse, så går jeg tilbake til et hinder osv. Nå trener vi parallelt på s-sving/tysker (3 økter), men er langt fra å kunne ta det med i en bane. Lava har forståelse for at hun skal hoppe tilbake, selv om jeg er unna,  men hun trenger mye hjelp enda.)   For å skaffe mer forståelse hadde jeg først shapet øvelsen (som du gjorde) til den jeg vil ha, så lagt på kommando. Men så hadde jeg jobbet mye på det punktet, og trent med forskjellige utfordringer (med lurebelønninger, uten/med kroppsspråk, vanskelighetsgrader ++). Og når jeg hadde følt at det satt godt nok, så hadde jeg prøvd det i baner, og prøvd diskriminering (frem vs sving, tunnel vs frem, tunnel vs sving, check vs frem osv osv) ganske raskt.    Først når hunden starter å ha en god forståelse for kommandoen, så kan jeg evt holde tilbake belønning når hunden gjør feil i en liten kombinasjon. Så jeg synes kanskje det hørtes ut som du hoppet litt raskt til denne biten? For å overdrive, hadde Tidi skjønt om du hadde holdt henne foran et hinder og sagt «høy» eller «left» og tydelig valgt riktig, uten kroppsspråk osv?  Det er hvertfall sånn jeg gjør det
    • Haha ja, det er litt kropp å håndtere, synes hun selv også. Veldig lite kroppskontroll for tiden  Tusen takk 
    • Hei! Hvordan har det gått med valpisene i hus?
    • Alle mine hunder har likt å ligge å gnage på et eller annet. Det er også grunnen til at de har fått det 😊 Ekstra stas de gangene jeg stappet mat i de, men det var ingen nødvendighet egentlig. Men ja, ingen annen grunn enn at de har likt det. 
  • Nylig opprettede emner