Gå til innhold
Hundesonen.no

Snørrete..


Sissi
 Share

Recommended Posts

Gruff har snørret sikkelig de siste dagene. Sånn at han blir helt våt i skjegget. Bare klar væske. Når han  er ute nyser han hele tiden.. men lite inne. Ikke noe oppkast, hosting osv.  Spiser og er stort sett seg selv.

Han lekte med en valp for 1 uke siden ca... hun hadde lignene syntomer. Noe vi ikke tenkte på så veldig da.  Men hun er sjekket ut og er ikke kennelhoste eller nesemidd.  Hun er frisk igjen nå.

Men siden vi reiser på ferie i dag og plutselig ble jeg litt bekymret likevel... selv om han virker i god form.

Noen som har hatt noe lignene på sine?  

Japp... hønemor slo plutselig til :icon_redface: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sissi skrev:

Gruff har snørret sikkelig de siste dagene. Sånn at han blir helt våt i skjegget. Bare klar væske. Når han  er ute nyser han hele tiden.. men lite inne. Ikke noe oppkast, hosting osv.  Spiser og er stort sett seg selv.

Han lekte med en valp for 1 uke siden ca... hun hadde lignene syntomer. Noe vi ikke tenkte på så veldig da.  Men hun er sjekket ut og er ikke kennelhoste eller nesemidd.  Hun er frisk igjen nå.

Men siden vi reiser på ferie i dag og plutselig ble jeg litt bekymret likevel... selv om han virker i god form.

Noen som har hatt noe lignene på sine?  

Japp... hønemor slo plutselig til :icon_redface: 

 

 

Har egentlig ikke peiling på hvorfor han er snørrete .

Men min hund drypper litt i fra nesen når ho e varm.

 

Er litt hønemor selvsagt, så jeg pleier bare å ringe veterinæren å høre om det e noe jeg er beskymret for:)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesemidd behandles som regel på mistanke, ettersom det er veldig vanskelig å påvise ved klinisk undersøkelse. Det er også veldig smittsomt, og det er ikke alle hunder som har like tydelige symptomer. Hadde det vært min hund ville jeg bedt om behandling for nesemidd.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...