Gå til innhold
Hundesonen.no
Guest HestHundKatt

Slette profilen.

Recommended Posts

2 minutes ago, Annik said:

Om jeg ikke husker helt feil, så var det vel to utskiftninger av eiere her, på ganske kort tid? Eller blander jeg nå?

Forutsatt at jeg har rett, så kan eier nr1 ha tillatt sletting, eier nr 2 sagt at det ikke er lov og eier nr3(nåværende) har fulgt det slik det var hos nr 2

Eier 1 godtok overhodet ikke sletting og var særdeles ufin i konflikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
13 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Eier 1 godtok overhodet ikke sletting og var særdeles ufin i konflikt.

Det vet jeg ingenting om :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel noen som hadde forumet mellom nåværende eier og han som startet forumet? Var det jeg tenkte på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
33 minutter siden, Mirai skrev:

Det var vel noen som hadde forumet mellom nåværende eier og han som startet forumet? Var det jeg tenkte på. 

Var ikke det den dyrebutikken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Forumet er vel på fjerde runde med eier nå. Først pip og espen, så kun espen, så de som kjøpte forumet av espen som rah kjøpte forumet av, og nå rah. Så at ting har blitt håndtert forskjellig er jo ikke så merkelig. 

Forøvrig kan jeg ikke forstå hvorfor sletting av profiler skal være så krise, så lenge innleggene blir liggende med en unik id. 

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man ser på trådstarten så ser man at brukeren er inaktiv (man kan ikke gå inn på profilen eller sende melding, og har ingen innlegg tilknyttet nick), og derfor nok har fått slettet kontoen men at innleggene blir stående.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Noen som vet nårtid dette kom, og hvorfor det ikke er kommunisert tydeligere?

Spiller det noen rolle? :icon_confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kangerlussuaq skrev:

Kun ut av nysgjerrighet :ahappy: Jeg får vel lov å spørre, om jeg lurer, eller? :) 

Selvfølgelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
29 minutes ago, Kangerlussuaq said:

Kun ut av nysgjerrighet :ahappy: Jeg får vel lov å spørre, om jeg lurer, eller? :) 

@RAH

Tror funksjonen kom i en oppgradering btw kanger, men RAH vet nok mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? 

@RAH

Endret av QUEST

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
6 minutes ago, QUEST said:

Hvis man sletter profilen her, hva kommer da opp på vedkommenes innlegg? Jeg ser at endel står som bare Guest, andre som tm1234567890 o.sv, ,mens andre står som guest+tidligere brukernavn. Jeg er ikke interessert i at mitt brukernavn skal stå etter guest. Hvis jeg sletter profilen ( eller må admin gjøre det?) hva blir stående vd mine innlegg? 

@RAH

Etter siste oppdatering av forumet, står det guest etterfulgt av brukernavn. 

Quotene blir dog ikke endret. 

Du kan slette deg selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Kaja skrev:

Etter siste oppdatering av forumet, står det guest etterfulgt av brukernavn. 

Quotene blir dog ikke endret. 

Du kan slette deg selv.

Takk for svar. Nei, jeg er klar over at quotene ikke blir endret, det har jeg sett på andre brukere som har takket for seg. Men er det ikke mulig å fjerne brukernavn etter Guest? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Just now, QUEST said:

Takk for svar. Nei, jeg er klar over at quotene ikke blir endret, det har jeg sett på andre brukere som har takket for seg. Men er det ikke mulig å fjerne brukernavn etter Guest? 

Det vet jeg dessverre ikke, men kanskje @Anette eller @RAH vet hvordan det er  ;)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minute ago, Kaja said:

Det vet jeg dessverre ikke, men kanskje @Anette eller @RAH vet hvordan det er  ;)

jeg ser på saken, prøver å finne igjen noen som jeg vet ahr slettet seg for å teste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, QUEST skrev:

@RAH

Ikke slett deg da, vær så grei! Du er en flott person her på forumet, starter diskusjoner og bidrar aktivt.

• Like 6
  • Thanks 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Lillekrapyl skrev:

Ikke slett deg da, vær så grei! Du er en flott person her på forumet, starter diskusjoner og bidrar aktivt.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding :flowers:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, QUEST skrev:

@RAH

Jeg vet ikke om jeg helt liker det du antyder nå! :o *kikke strengt på*  

• Like 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 hours ago, QUEST said:

@RAH

Hvorfor er det et problem? Nå varierer det såklart, men om noen som har vært såppas aktive som du trekker deg ut av forumet, er det ikke da fair at man fortsatt kan se hvem som har bidratt i de ulike trådene? Sletting av brukere og innlegg er en uting i utgangspunktet, og om man plutselig skal anonymisere en vesentlig andel av innholdet på forumet så er det mye data som blir meningsløst. Jeg irriterer meg like mye hver gang jeg leser i en tråd der vesentlige innlegg er skrevet av anonymiserte brukere, så jeg har overhodet ikke noen mulighet for å se innlegget i en kontekst.

• Like 8

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

•  

Jaaaa, både åg? Jeg synes fremdeles alle rasene er pene hunder, men om de er på toppen av favoritter? njæ, kanskje ikke? 

APBT og Amstaff er fremdeles på lista, jeg er veldig svak for atletiske bullehunder. <3 
      En pen doberman er fremdeles to die for. 
      Collie, både lang og korthår har krøpet opp på lista.  
      Jeg er generelt svak for hunder med hoder som dalmisen og beaglen. Har nok mye med Rocky å gjøre.  

Jeg har også sansen for de fleste mynder, f.eks saluki synes jeg kan være meget pene! 

• Kan anbefale Merete Stokkenes, starter nytt kurs 21.August.  Tidligere hundefører i politiet bl.a. Flink og oppegående dame! Trener positivt.  
      Du kan finne henne via Kursagenten eller Facebook. Tror kursene fylles opp rimelig kjapt, så lurt å ta kontakt snart.  

Mye fokus på at valpene får hilse på hverandre og sosialiseres slik, og også at de får nok av pauser. Enkle kommandoer som Sitt, dekk, gå pent i bånd etc. 

EDIT: Kan også anbefale Siddis, gikk der med min forrige hund for 10år siden. Veldig, veldig fin opplevelse!
    • Fransk bulldog? Kan i så fall anbefale å ta en kikk på hawbucks i Nederland. Jeg holder et øye med dem for min egen del for fremtiden.  

• Det blir mer og mer aktuelt! Har vel anslått at jeg forhåpentligvis har fått solgt leiligheten i Volda og kjøpt meg noe her i Rogaland innen de neste 6 - 12 månedene!!! 
      Spørs på hvor kjapp papirmølla er så jeg kan få klarsignal fra bank til å kunne få lån, og deretter markedet, håper salget der oppe går fort! Krysser alt jeg har for at vedkommende jeg venter på nå er tilbake i midten av august og at det ikke drar ut lenger. 

Rasen er fremdeles den samme.  
      Kjønn: Tispe. 
      Navn: Har et på lager som jeg er rimelig sikker på at jeg vil bruke, men må nesten se når valpen er i hus om det passer den. 
      Farge: Fremdeles veldig lyst på BM, men tiden får vise hva jeg ender opp med.  

Rocky er jo dessverre ikke her lenger, og savnet etter hund er stort. Ei venninne skal antageligvis snart skaffe seg en staffe, og jeg tror jeg nesten gleder meg mer enn henne.  
    • Hva med noen av de andre terrierne? Parson/jack feks? De finnes vell i korthår også? Kanskje ikke fult så tøffe i utseende som staffen, men kule er de jo, og mer enn tøff nok inni. Aktive,  livlige osv. Fransk bulldog/bostonterrier? Fra en oppdretter som har fokus på gode snuter(det finnes noen av de etterhvert)? 
  • Nylig opprettede emner