Gå til innhold
Hundesonen.no

Föring av valp


Lunaw
 Share

Recommended Posts

Heisann. Jeg har ei 10 uker gammel pomeranian tispe som jeg hovedsakelig har föret med tørrför. Har merket at dette ikke er noe hun er noe særlig begeistret over. Først trodde jeg at knottene ble for store, så jeg bløtet dem. Det var fortsatt ikke særlig populært. Men da jeg tilsatt litt leverpostei eller våtför jeg fikk med fra oppdretter var det plutselig veldig interessant, og hun slukte alt. Ettersom hun er mer begeistret for dette og jeg vet at særlig rått kjøtt er bra for hund, har jeg tenkt å endre litt på föringsrutinene. Har dere noen tips og råd? Hva förer dere deres valper med? Tenker at jeg eventuelt skal begynne å före med vom. Hvor mye av föret kan rått kjøtt utgjøre ved siden av tørrföret? Setter pris på alle tips og tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

VOM har fullfôrvarianter som det ikke trengs noe ved siden av. Personlig anbefaler jeg rått og ikke noe helfabrikert (tørrfôr f.eks). Jeg har selv fôret Prey (egensammensatt) og i kombinasjon med V&H. Kan være en fordel å bruke litt fiskefilet/kjøtt uten bein/egg uten skall i kombinasjon med V&H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...