Gå til innhold
Hundesonen.no

Rottweiler skambet jente


QUEST
 Share

Recommended Posts

14 minutes ago, Emilie said:

Er rottweiler en av de tre mest benyttede redningshundene? Som leder for NRK hevder, sånn btw? 

Har ikke helt oppdaterte tall, men på oversikten fra 2015 er den på 5.plass, slått av schäfer, labrador, flat og border collie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote

Da Gulla ville klappe naboens hund angrep den.

Videre info i ymse artikler antyder at hunden stod i bånd. Nå er ikke det noen unnskyldning for å skambite noen, jeg mener ikke at denne hunden er noe å holde i live, MEN jeg kunne godt tenkt meg å sett en film av den situasjonen...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Artemis skrev:

Har ikke helt oppdaterte tall, men på oversikten fra 2015 er den på 5.plass, slått av schäfer, labrador, flat og border collie.

Hvis det er tilfelle i år også, så er det veldig uheldig at man kommer med faktafeil for å fremme en rase. Det er en liten filleting, men hvis man vil sin rase det beste; vær ærlig og formidle fakta, ikke ting som bare nesten stemmer, please. Det er ikke nødvendigvis den enkelte opplysningen jeg har problemer med, men tendensene til å rosemale noe som ikke en gang trenger rosemaling. Hvordan kan man da forvente at de som er i andre enden av skalaen ikke skal svartmale for å fremstille ting verst mulig?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...