Teamnavn, trenger tips 🙌

17 innlegg i emnet

Hei! Jeg vil gjerne ha et teamnavn for meg og jentene jeg kan ha på genser ol. på treninger og konkurranser. 

Jeg har også startet å lage litt leker og halsbånd, og tenker at jeg vil bruke samme navn på disse produktene etterhvert som jeg kanskje begynner å selge. Enkelt å ha samme navn på team og hundeustyret.  

Jeg er helt blank i hva vi kan bruke. Jeg har vært innom,

Team kaos. Liker at det er kort og enkelt, men det passer ikke 100% 😂 Nora er litt kaos, men Ida er aldri kaos.. 

Team skjønnheten og udyret. Passer veldig bra 😂 Men er alt for langt, og "vanskelig". Blir for langt i forhold til tingene jeg lager også. Har sett på det på engelsk, men synes ikke det klang så fint.  

Vi er meg, Nora, en gal energisk(!!!) border collie på 6 år, og Ida, en veldig rolig grei søt prinsesse alaskan husky på 3 år. Vi trener og konkurrerer i agility. Trener rally og smeller utenom. 

Noen tanker eller tips? :D

Sånn ser vi vanligvis ut. Hilsen Nora og Ida 😂

_20170711_143554.JPG

IMG_20170611_005235_671.jpg

IMG_20170604_213829_379.jpg

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Team Controlled Chaos? :P Eller er det litt langt kanskje? 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Team Kaos er det sikkert en hel haug andre som heter, og jeg må vel innrømme at jeg synes dette team-begrepet begynner å bli litt forslitt og utbrukt. Kanskje du kan finne en annen innfallsvinkel for det dere driver med? 

5 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er det sikkert! Har faktisk ikke tenkt på det 😂 Jeg vil gjerne finne noe som ikke er så mye brukt! 

Har du noen tips, må du bare slenge de ut. Jeg er blank! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Wachita skrev:

Team Controlled Chaos? :P Eller er det litt langt kanskje? 

Blir litt langt igjen, men artig 😂🙌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
Akkurat nå, Ane skrev:

Ja, det er det sikkert! Har faktisk ikke tenkt på det 😂 Jeg vil gjerne finne noe som ikke er så mye brukt! 

Har du noen tips, må du bare slenge de ut. Jeg er blank! 

Jeg har skikkelig dårlig fantasi nå, kjenner jeg... kanskje jeg får ta et par glass rødvin - da strøymer det kanskje på :lol: 

Men noe a la "lette poter", "airdogs"... altså - kjempedårlige eksempler, men ... hahahahhaha ! 

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Siri skrev:

Jeg har skikkelig dårlig fantasi nå, kjenner jeg... kanskje jeg får ta et par glass rødvin - da strøymer det kanskje på :lol: 

Men noe a la "lette poter", "airdogs"... altså - kjempedårlige eksempler, men ... hahahahhaha ! 

Haha 😂 Jeg dauer. Lette poteter 😂😍 Kokt potet! Nora er ganske kokt(heit) i toppen når vi trener 😂😂

Men jeg liker dårlig fantasi også! Plutselig kommer det er bra navn ut av det 😍🙌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ane skrev:

Haha 😂 Jeg dauer. Lette poteter 😂😍 Kokt potet! Nora er ganske kokt(heit) i toppen når vi trener 😂😂

Men jeg liker dårlig fantasi også! Plutselig kommer det er bra navn ut av det 😍🙌

:lol: Det var POTER da, men :lol: 
Eller Sniff&Snuse :aww: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 minutt siden, Siri skrev:

:lol: Det var POTER da, men :lol: 
Eller Sniff&Snuse :aww: 

Herrefred 😂😂😂 Trodde du skrev lette poteter 😂😂 Hahaha, nå dauer jeg iallefall. Synes det var så fantasifullt!! 😶😍 

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunsten er vel å finne snedige sammenhenger..

feks kan du kalle deg Team Proboscis. Proboscis er latinsk for sugesnabel og det kan jo ligne litt på ei lang tunge :P 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Ane skrev:

Herrefred 😂😂😂 Trodde du skrev lette poteter 😂😂 Hahaha, nå dauer jeg iallefall. Synes det var så fantasifullt!! 😶😍 

:lol::lol::lol: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 minutter siden, Ane skrev:

Team hot potato :P

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe med poteter er fint, poteter kan jo brukes til alt!

Så fine de er blitt! Du kan jo gjerne oppdatere litt også, du har vel en tråd for dem et sted?

Ellers ville jeg hatt i bakhodet om du skal bruke teamnavnet til eventuelle senere hunder også, ikke bare disse to?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tenker på det samme for tiden. Ikke enkelt :aww: Og ikke kan jeg hjelpe heller :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
23 timer siden, simira skrev:

Noe med poteter er fint, poteter kan jo brukes til alt!

Så fine de er blitt! Du kan jo gjerne oppdatere litt også, du har vel en tråd for dem et sted?

Ellers ville jeg hatt i bakhodet om du skal bruke teamnavnet til eventuelle senere hunder også, ikke bare disse to?

Ja, jeg holder på! Takk :D De har vokst litt, mental og fysisk 😂

23 timer siden, Christine skrev:

Jeg tenker på det samme for tiden. Ikke enkelt :aww: Og ikke kan jeg hjelpe heller :lol:

Det er forferdelig vanskelig!! Lykke til 😀😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Hot 'n sweet" aka Nora og Ida

(Hvis noen skulle være i tvil :P )

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 14.7.2017 at 10:17 AM, mokken skrev:

"Hot 'n sweet" aka Nora og Ida

(Hvis noen skulle være i tvil :P )

Hahaha, det passet bra 😂😂😂🙌

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive