Gå til innhold
Hundesonen.no

Utgått kongleke etterlyses


mokken
 Share

Recommended Posts

Lykke sin favoritt leke har gått ut av produksjon så eneste mulighet å få tak i er dersom butikker har et restlager liggende. 

Lurer derfor på om noen skulle komme over puppy kong squaker i str medium (gjerne turkis) om de kan være behjelpelig med å kjøpe og sende til meg? 

Screenshot_2017-04-20-22-16-51-1.thumb.png.dd12e21172d89ecbe5cf1aa0a553e7c3.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mokken skrev:

Lykke sin favoritt leke har gått ut av produksjon så eneste mulighet å få tak i er dersom butikker har et restlager liggende. 

Lurer derfor på om noen skulle komme over puppy kong squaker i str medium (gjerne turkis) om de kan være behjelpelig med å kjøpe og sende til meg? 

Screenshot_2017-04-20-22-16-51-1.thumb.png.dd12e21172d89ecbe5cf1aa0a553e7c3.png

Usikker på om det var puppy, men tror Anicura Bergen Sør hadde sånne i forrige uke. Var i alle fall Kong med pip mener jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WelshenNemi skrev:

Usikker på om det var puppy, men tror Anicura Bergen Sør hadde sånne i forrige uke. Var i alle fall Kong med pip mener jeg.

Så flott! Det er en av de få plassene jeg ikke har sjekket i Bergensområdet, så da skal jeg stikke innom der. Takk for tips! :)

 

3 timer siden, Nathalie98 skrev:

https://www.amazon.co.uk/KONG-KC750-15-Squeaker-Medium/dp/B001THPFGC

Disse? Isåfall tror jeg det fortsatt finnes både på ebay og Amazon :)

Yes! Har kun funnet i small på ebay og den er jeg redd for at hun sitter fast i halsen :P Takk for tips :)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...