Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli!


Teserere
 Share

Recommended Posts

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg døøør Skilt ved fødselen:  

Alvin er nå røntget med HD:A og AD: 0  Nå trenger jeg hvertfall ikke å ha det i bakhodet videre framover i treninga 

Koselig kveldstur med gutta i dag og siden det er få jakthunder her så tåler dere vel et bilde av de flotte gutta mine. 

Posted Images

30 minutter siden, *Kat84* skrev:

Det er det jeg tenker også. Vi har redusert inntaket av kjøtt ganske kraftig. Greit nok, når det grilles så er gubben veldig bestemt på at det skal være kjøtt på grillen. Eller rettere sagt burger og pølser. Som jo også finnes i vegetariske alternativer. 
Han har faktisk begynt å tenke på hva som passer best til taco og pizza av slike erstatningsprodukter. :o Men pepperonien på pizzaen nekter han å gi opp :P 

 

Endelig hjemme etter første dag av dobbeltutstillingen i dag! 
Rettere sagt har jeg vært hjemme en time allerede, men jeg måtte jo prioritere å slappe av, spyle skit av Sjef, og pakke fram premiene også da. 
Resultatet i dag ble CK, CERT, BIR, og dermed NORSK UTSTILLINGSCHAMPION! :bananas::jump::cheerleader:
Vi kom ikke noen vei i gruppa i dag, men det får vi heller håpe på i morgen :)  
Sjef ligger strekk ut, og han orket ikke å prøve å stikke av fra hageslangen en gang når jeg skulle få av ham skiten fra magen og labbene. Det sier jo sitt med tanke på at han kun kan akseptere bading han tar initiativ til selv :lol: 

Nå skal han få sove og lade opp til i morgen, og jeg skal snart begynne å kjevle ut pizzadeigen og starte helga med beina på bordet og vin i glasset :) 

Gratulerer :) 

Synes denne har et poeng, selv om det er veganmat her. I mine øyne gjelder mye det samme på vegetar også.

 

FB_IMG_1501351343186.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WelshenNemi skrev:

Gratulerer :) 

Synes denne har et poeng, selv om det er veganmat her. I mine øyne gjelder mye det samme på vegetar også.

 

FB_IMG_1501351343186.jpg

Sånn bortsett fra at det hopper en laaaang bukk over alt som handler om transport av matvarer. Spis heller vilt + lokalt produserte varer fra bønder som bryr seg om hele kjeden!

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pringlen skrev:

Sånn bortsett fra at det hopper en laaaang bukk over alt som handler om transport av matvarer. Spis heller vilt + lokalt produserte varer fra bønder som bryr seg om hele kjeden!

Kommer ikke til å røre kjøtt eller fisk igjen med mindre jeg er døende, ellers takk.. Men kjøper norske grønnsaker så mye som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Nora får mat 4 ganger om dagen nå, og for enkelhetens skyld har jeg gitt henne mat hver gang jeg skal ta medisiner, og siden jeg er så glemsk/oppslukt/vimsete har jeg på alarm når jeg skal ta medisiner, så nå spretter hun opp hver gang alarmen min går, forventningsfull og sulten :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, 2ne skrev:

:lol: Nora får mat 4 ganger om dagen nå, og for enkelhetens skyld har jeg gitt henne mat hver gang jeg skal ta medisiner, og siden jeg er så glemsk/oppslukt/vimsete har jeg på alarm når jeg skal ta medisiner, så nå spretter hun opp hver gang alarmen min går, forventningsfull og sulten :lol: 

Klassisk betinging der altså :lol: 
Litt motsatt situasjon her i heimen... hver gang jeg steiker noe i steikpanna, så går Yasmine på stua og legger seg - for hun VET at brannalarmen kommer til å gå av :lol: Senest i går da jeg stekte kotelett... 

Jeg holder på å lage eplepai av litt utgåtte epler. Satser på at de smaker godt etter en runde i steikovnen med sukker, kanel og diverse :D 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@TonjeM Excelark for middager? :o  Kan jeg få? :o  Jeg er så matlei og jah - at her blir det myyyye posesupper og kjip mat... 

Tenkte jeg skulle skrive opp liste over ting jeg vil bake og lage og ha i frysern, men da må jeg jo faktisk gjøre det da. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Siri said:

Klassisk betinging der altså :lol: 
Litt motsatt situasjon her i heimen... hver gang jeg steiker noe i steikpanna, så går Yasmine på stua og legger seg - for hun VET at brannalarmen kommer til å gå av :lol: Senest i går da jeg stekte kotelett... 

Vi har betinget det og vi - fort gjort i en kjeller med dårlig avtrekk og tenåringer som lærer seg å lage mat, liksom. Selv etter to år her, hvor brannalarmen har gått 1 eller 2 ganger, så er Nora sikker på at når vi setter på vifta, så er det best å legge seg i stua :rolleyes: 

AN har jeg sendt video av pelsen til Ali til oppdretteren til Leah. Du veit du har pelshund når, liksom :lol: Men hun har hatt så ullen og dårlig pels fra hun byttet fra valpepels til nå, nå ser det ut som det blir en greie på den.. Og det syns jeg bare fordi at den har holdt seg noenlunde ålreit i en uke.. :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Vi har betinget det og vi - fort gjort i en kjeller med dårlig avtrekk og tenåringer som lærer seg å lage mat, liksom. Selv etter to år her, hvor brannalarmen har gått 1 eller 2 ganger, så er Nora sikker på at når vi setter på vifta, så er det best å legge seg i stua :rolleyes:

Hhahahaa, fort gjort ja... og nå føler jeg meg ung og frisk og som en tenåring igjen :P 

Akkurat nå, 2ne skrev:

AN har jeg sendt video av pelsen til Ali til oppdretteren til Leah. Du veit du har pelshund når, liksom :lol: Men hun har hatt så ullen og dårlig pels fra hun byttet fra valpepels til nå, nå ser det ut som det blir en greie på den.. Og det syns jeg bare fordi at den har holdt seg noenlunde ålreit i en uke.. :lol: 

:lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, MarieR skrev:

Wasabi?

 

17 minutter siden, Pringlen skrev:

Kastanjer?

Nei men takk :)

Akkurat nå, Frida og fuglehundene skrev:

Står chili ravioli på beholderen?

Ja, det jeg leita etter! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
3 timer siden, Anooni skrev:

Så gøy!! Gratulerer så mye :D

 

2 timer siden, Debbie skrev:

Grattis:)

 

2 timer siden, Pixie skrev:

Grattis!! Så gøy:D

 

2 timer siden, Siri skrev:

Wohoooo! Se der ja, grattis så mye :D 

 

2 timer siden, WelshenNemi skrev:

Gratulerer :) 

 

2 timer siden, Snoffe skrev:

@*Kat84* gratulerer :D

 

Tusen takk alle :)

Han ligger og sover fortsatt. Gadd ikke å følge etter ut en gang som han alltid gjør :lol:

I kveld ble det lett underholdning på Netflix. Now you see me 2 først av alt, og så antakelig et par episoder av serien til Rob Schneider etter. :)

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Den følelsen, når du går på kjøkkenet for å hente den sjokoladen du kjøpte og ikke finner den, og innser at du må ha glemt den på butikken!  a065.gif

:console:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Den følelsen, når du går på kjøkkenet for å hente den sjokoladen du kjøpte og ikke finner den, og innser at du må ha glemt den på butikken!  a065.gif

DET er nedtur, det... :console:                               :teehe:
Jeg har prøvesmakt eplepaien som jeg bare klaska sammen helt uten oppskrift... som regel blir alt jeg lager uten oppskrift veldig søtt - men denne gangen ble det overraskende mye mindre søtt enn fryktet :ahappy: At den ble bittelitt brent på toppen får så være :aww: 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått lang kveldstur med den beste turvennen jeg veit om :wub: Bonita er i god form :wub:

Var så sikker på at jeg kom til å bli hundeløs forrige helg :no: så nå er det nesten litt sånn panikkfølelse når jeg drar på jobb, og jeg ikke er sammen med frøkna. 

Gikk forbi ett helsehus nå for en time siden, og hørte ei som ropte fortvilt etter hjelp. Tenkte noen hadde falt ut av senga og ikke fikk trykka på alarmen eller noe lignende. Så fant en plass å ringe på for å si ifra. Jeg hadde ikke samvittighet til å bare gå forbi, men fikk beskjed om at hun pleide å gjøre sånt. Men jeg har aldri hørt det der før, og vi går mye forbi der. Uff, det der likte jeg ikke :no: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått hyggelig invitasjon mellom gjeterhundlagene, så i morgen skal vi langt inn i Telemark på trening. 2t kjøring hver vei, bare, tjohei :ahappy: 

Burde kanskje begynne lete etter fløyta igjen, nekter å bruke reservefløyte foran fremmedfolk :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, maysofie skrev:

Fått hyggelig invitasjon mellom gjeterhundlagene, så i morgen skal vi langt inn i Telemark på trening. 2t kjøring hver vei, bare, tjohei :ahappy: 

Burde kanskje begynne lete etter fløyta igjen, nekter å bruke reservefløyte foran fremmedfolk :lol: 

 

San ca i en sving en hehe svipptur på oppsiden av Notodden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lijenta skrev:

San ca i en sving en hehe svipptur på oppsiden av Notodden?

En liten svipptur til Sauland, bare :lol: 

Jaja, Keo har godt av å få prøve nye sau, og Lyn har godt av å få lære at man kan bremse og ligge selv på nye jorder og et par hundre meter avstand :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Akkurat nå, maysofie skrev:

En liten svipptur til Sauland, bare :lol: 

Jaja, Keo har godt av å få prøve nye sau, og Lyn har godt av å få lære at man kan bremse og ligge selv på nye jorder og et par hundre meter avstand :P 

Tja san fritt etter husken er det minst/ca en mil etter at du har passert Sauland da hehe.  Men ser ut som fine jorder dem trener på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...