Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, juli!


Teserere
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Stine skrev:

Urutinert :lol:

FB_IMG_1500833437264.jpg

Uff, det så skikkelig vondt ut.

Min søster fisket med stang for noen år siden, og fikk kroken i hodet. Hun måtte også på legevakten. Kommentar fra legen: Oj, her er det nok en skikkelig tosk på kroken... Da følte hun seg ikke mye smart

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg døøør Skilt ved fødselen:  

Alvin er nå røntget med HD:A og AD: 0  Nå trenger jeg hvertfall ikke å ha det i bakhodet videre framover i treninga 

Koselig kveldstur med gutta i dag og siden det er få jakthunder her så tåler dere vel et bilde av de flotte gutta mine. 

Posted Images

52 minutter siden, Line skrev:

I kveld kan jeg ikke legge meg før jeg har ryddet soverommet, fordi halve klesskapet ligger utover sengen.

Jeg angrer :icon_redface:

Sånt skjer ofte her. I 99% av tillfellene danderes klærne på stoler, kommoder og alle andre steder når jeg skal sove for å slippe å gjøre det :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ozzy skrev:

Sånt skjer ofte her. I 99% av tillfellene danderes klærne på stoler, kommoder og alle andre steder når jeg skal sove for å slippe å gjøre det :lol:

Det er der de har vært, men nå lå det langt mer klær andre steder enn i skapet :P Så nå tok jeg meg på tak, og da skiftet jeg på senga samtidig.

Det betyr at jeg må ut med jentene for kveldsrunde nå, så jeg rekker å dusje før jeg legger meg. Man kan jo absolutt ikke legge seg med solkrem og skitne tær i rent sengetøy!!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Line skrev:

Det er der de har vært, men nå lå det langt mer klær andre steder enn i skapet :P Så nå tok jeg meg på tak, og da skiftet jeg på senga samtidig.

Det betyr at jeg må ut med jentene for kveldsrunde nå, så jeg rekker å dusje før jeg legger meg. Man kan jo absolutt ikke legge seg med solkrem og skitne tær i rent sengetøy!!

Absolutt ikke! Rent sengetøy krever en dusj. At dyrene mine som regel ikke er nydusjet når sengetøyet er nyskiftet har ikke noe med saken å gjøre. :aww:

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
13 hours ago, Teserere said:

Jeg er pilegrim står i bokhylla mi!

 

13 hours ago, Line said:

Random

 

Jeg er Pilegrim - er en av de mest fantastiske bøkene jeg har lest (eller hørt på lydbok - Storytel). Den er helt fantastisk - jeg ble så revet med at jeg nesten meldte meg ut av verden mens jeg hørte på den, og den er laaaaang den boka, allikevel så ble jeg kjempetrist når den var slutt, for jeg ville bare ha mer :)

Ellers så har jeg i sommerferien hørt Lisa Gardners serie om etterforsker D.D. Warren - veldig bra.
Og jeg har kost meg gjennom bøkene til Lars Kepler - herlig, om enn en smule drøyt voldelig og han er veldig veldig fokusert på svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, mokken skrev:

Har du vært her og @Siri...? :P

FB_IMG_1500843181456.jpg.1928f2cf646c7169382adc80773d06af.jpg

OMG :lol::lol::lol: 

Sitter jeg egentlig bare og venter på at jeg skal dra på sykehuset for månedens medisindose. Da blir det også kaffe og bolle - jeg bevilger meg alltid det når jeg er på sykehusbesøk :D Ellers gleder det meg at det endelig kom litt regn her - åkeren trengte det nå siden den er nysådd :) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Belgerpia skrev:

 

 

Jeg er Pilegrim - er en av de mest fantastiske bøkene jeg har lest (eller hørt på lydbok - Storytel). Den er helt fantastisk - jeg ble så revet med at jeg nesten meldte meg ut av verden mens jeg hørte på den, og den er laaaaang den boka, allikevel så ble jeg kjempetrist når den var slutt, for jeg ville bare ha mer :)

Ellers så har jeg i sommerferien hørt Lisa Gardners serie om etterforsker D.D. Warren - veldig bra.
Og jeg har kost meg gjennom bøkene til Lars Kepler - herlig, om enn en smule drøyt voldelig og han er veldig veldig fokusert på svette.

Hørte stalker for et par år siden, så nå har jeg startet forfra og er halvveis gjennom hypnotisøren. Irriterer meg litt over at han skal fortelle om alle sin tirsdag og begynner på tirsdag morgen sånn 5-6 ganger :teehe: syns stalker var mye mer intens og spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Just now, Teserere said:

Hørte stalker for et par år siden, så nå har jeg startet forfra og er halvveis gjennom hypnotisøren. Irriterer meg litt over at han skal fortelle om alle sin tirsdag og begynner på tirsdag morgen sånn 5-6 ganger :teehe: syns stalker var mye mer intens og spennende!

*ler* Ja, det er litt sånn... men prøv Kaninjegeren - spennende
Jeg har hørt alle - og liker alle, men Stalker var veldig spennende selv om det var den boken der jeg skjønte hvem "gjerningsmannen" var fra første stund - var skikkelig irritert over at de ikke så det altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Siri said:

Pft... Jeg hører som en ehhhhhhh... 50-åring *fnys*

Ja? Jeg sa jo det - alderen :P 

11 hours ago, Siri said:

Det er lite som slår en nystelt hund altså :D 

Ja :ahappy: Hun blir så søt, voksen og puddelaktig når hun er nystelt. Jeg blir like overraska hver gang, det er jo en pen hund inni der, liksom :lol: 

11 hours ago, Siri said:

Jeg er jo ikke sommerfanatiker, men jeg liker da sommeren også liksom, men når man fortsatt langt uti juli går og venter på at sommeren skal starte, da har den ikke vært strålende så langt :lol: 

Ikke akkurat. Det ække akkurat strålende sommervær her nå heller, hele 15 varmegrader, liksom. I slutten av juli.. 

11 hours ago, Siri said:

Vi har gått oss en god runde i kveld - men typisk nok måtte vi jo møte på familien Ull - og da maser jo Willy seg helt ut stakkars. Det ble varmt for ham på slutten for å si det sånn. 
20232057_1819393191421215_8457266074641176088_o.jpg?oh=f8942e24fe60a5c97b2c728330aab9ef&oe=59F2169B

Kanskje Willy vil gjete sau også? :teehe: 

--

Jeg har bestemt meg for å ikke dra på pudel-SM. Litt fordi jeg hadde en avtale på onsdag jeg hadde glemt, litt fordi jeg er usikker på formen til Nora og ikke vil dra henne med meg på tur. Teite bikkje, kan hun ikke bare være frisk eller sjuk? Ikke sånn "jeg gulper opp maten min hele døgnet, men jeg er like blid og ganske pigg allikevel". Hun syns forøvrig det er helt storveis nå, hun får mat 4 ganger om dagen. Det passer nok den kronisk sultne frøkna godt.. Pudlene syns det er urettferdig at Nora får mat dobbelt så ofte som dem, men det er sånne privilegier man får når man sliter med mage/tarm-systemet sitt :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, min gamle hund (13 år og 7 mnd)  har begynt å drikke mer og tisse mer (og må ut om natta). venter på at veterinæren skal åpne så vi kan få tatt blodprøver eller lignende. :( har jo en mistanke om at det er nyrene som ikke er tipp topp lenger.. .vi får se.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Vi ble vekket av at broren min ville på besøk i dag. Han hadde gjort seg ferdig med diverse ting på jobb allerede. :o Jeg hadde egentlig lyst til å sove ut litt i dag, men den gang ei :P 

Snart skal gubben levere bil til EU-kontroll, og jeg må få tak i ny bukse jeg kan bruke på utstillingen i helga. Den lyse jeg allerede har passer ikke. Fordømte raua mi :pinch: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen sonen:) Jeg synes sommeren har vært fantastisk frem til nå jeg, sol, litt vel varmt- regndager innimellom. Perfekt. Og jeg har igjen tre uker ferie, og livet er ganske bra:D

Litt trist at TdF er ferdig, men da åpner dagen seg for mye annet. TdF tar tid altså, men grattis igjen Froome:wub:

Jeg vurderer om Prima er blitt voksen sånn over natten...hun vil ligge og dra seg om morran liksom

20245505_10159068599265174_2406471348738

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal kle på meg, lage frokost og sette meg ut å spise. Høres ut som en grei plan.

I dag må jeg rydde hundegården for hundemøkk, det er virkelig en hat oppgave! Hadde det nå vært en fin og flat plen, men her består 60 % av lyng og blåbærlyng. Er vanskelig å finne bæsjene i sånt terreng :aww:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt overskyet i dag, men godt og varmt :) Passer egentlig greit siden jeg må klippe plen og rydde arbeidsrommet. Om sola ikke dukker opp senere så kanskje jeg skal begynne på sofatrekket. Jeg må fortsette på prosjekt tømme skittentøyskurv også - skulle hatt ei tørkeline ute, da hadde jeg fått hengt opp mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj altså, Uno er fortsatt dårlig i magen etter kenneloppholdet. Ble litt bedre med kylling, ris og probiotika, spiser med god appetitt og er leken og full i fart. Men må fortsatt ut mange ganger om dagen og et par om natta, det som kommer er tynt og gulaktig. Ikke noe blod heldigvis! Håper det bedrer seg snart, kjipt når han ikke er helt frisk. Og jeg begynner å bli litt desperat etter å få sove om natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg lurer på hva i all verden naboen har besøk av. Det er noe som bjeffer konstant, og jeg hører det inne i huset mitt, femti meter unna...Vi får gå ut og inspisere litt, hva dette bjeffemonsteret er for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
3 timer siden, Teserere skrev:

Hørte stalker for et par år siden, så nå har jeg startet forfra og er halvveis gjennom hypnotisøren. Irriterer meg litt over at han skal fortelle om alle sin tirsdag og begynner på tirsdag morgen sånn 5-6 ganger :teehe: syns stalker var mye mer intens og spennende!

Hypnotisøren var den dårligste av dem, så hold ut gjennom den, så blir de andre knallbra :D 

Nå minte dere meg på at jeg hadde en plan om å høre I am Pilgrim. Det passa perfekt å komme på fordi jeg skal ned til byen etterpå. Men først en tur ut i hundegården :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 2ne skrev:

Ja? Jeg sa jo det - alderen :P 

:fish:

2 timer siden, 2ne skrev:

Ja :ahappy: Hun blir så søt, voksen og puddelaktig når hun er nystelt. Jeg blir like overraska hver gang, det er jo en pen hund inni der, liksom :lol: 

Hahahahaha, jeg blir også overraska hver gang hundene er nybørsta og faktisk ser vakre ut :lol: 

2 timer siden, 2ne skrev:

Ikke akkurat. Det ække akkurat strålende sommervær her nå heller, hele 15 varmegrader, liksom. I slutten av juli.. 

Her også... Jeg var så kald på hendene da jeg kom inn på sykehuset at jeg måtte få sånn håndvarmer for å få blodårene til å poppe fram... 

2 timer siden, 2ne skrev:

Kanskje Willy vil gjete sau også? :teehe: 

Ja han snakke veldig høylytt om det faktisk :D 

2 timer siden, 2ne skrev:

Jeg har bestemt meg for å ikke dra på pudel-SM. Litt fordi jeg hadde en avtale på onsdag jeg hadde glemt, litt fordi jeg er usikker på formen til Nora og ikke vil dra henne med meg på tur. Teite bikkje, kan hun ikke bare være frisk eller sjuk? Ikke sånn "jeg gulper opp maten min hele døgnet, men jeg er like blid og ganske pigg allikevel". Hun syns forøvrig det er helt storveis nå, hun får mat 4 ganger om dagen. Det passer nok den kronisk sultne frøkna godt.. Pudlene syns det er urettferdig at Nora får mat dobbelt så ofte som dem, men det er sånne privilegier man får når man sliter med mage/tarm-systemet sitt :aww: 

Stakkars Nora da... selv om hun synes hun er heldig som får mat så mange ganger pr dag :ahappy:

1 time siden, 2ne skrev:

Oh, the irony.. Fikk akkurat sms av avtalen på onsdag, den måtte flyttes til uka etter.. :rolleyes: 

Typisk :lol: 

Nå er jeg hjemme igjen fra sykehuset. Det var veldig stille der i dag - bare meg og sykepleieren (sprek pensjonist som er innleid som ekstrahjelp). Så vi satt nå der og skravla om alt mulig da - og vipps var jeg ferdigmedisinert. Tida går fort i trivelig lag :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig hadde jeg gjort veldig mye :o 

Småryddet i hele huset, fjernet hundemøkk fra hagen, dusjet, vasket sminkekostene og satt på en maskin med klær og en oppvaskmaskin.

Da mangler å skifte vann til hønsene, rusle en tur med Casper, spise lunsj og forhåpentligvis hente gubben.  

Metrologene bommet på været, så vi har mye finere vær enn først meldt. Deilig! Tror jeg skal feire med en softis på eran :D

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...