Gå til innhold
Hundesonen.no

Podengo Português - Ebbe


Guest Ebbe
 Share

Recommended Posts

Nå gleder vi oss veldig til at lille podengogutten vår Ebbe flytter inn om noen uker. 

IMG_5011.thumb.JPG.16d571654f9de7dbdeeeea8ee33bdf4e.JPG

På søndag hilste vi på han for første gang, og han er en glad og kosete nysgjerrigper. Jeg tror han kommer til å passe godt inn sammen med oss. Vi skal hilse på han et par ganger til før han flytter inn.

I morgen kommer alt utstyret jeg har bestilt til han. Planen er å få satt på plass hundesenga, lekene legges på plassen sin, sette klart hundematboksen og skåler osv i morgen. Med en liten gutt i hus, så tenker jeg det er med på å forberede han på hva som kommer. Vi titter på bilder av Ebbe på telefonen, og snakker om at han skal bo hos oss. Han har også vært med å hilse på han. 

Jeg har også startet å lese boken "Valpen flytter hjemmefra" og må si jeg er glad for å lese den før han kommer i hus. Mye lurt å ta med seg videre.  

Nå krysser jeg fingrene for at alt kommer som det skal i morgen?. 

(Jeg har lagt ut flere bilder av han på Instagram. Brukernavnet er Saltsiv ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Jeg får også samme rase nå snart :) Hvilken kennel kommer han fra og hvor bor du? 

Ja, jeg så det rett etter jeg skrev dette. De er så fine ?. Han kommer fra Stoneweiler i sarpsborg(Østfold). Din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som skulle komme av hundeutstyr kom i går. Det var mer enn jeg husket, så nå virker det som har fått på plass det meste som trengs. 

I går var det også første turen ut for valpene. Det så ut som de syns det var veldig spennende å få bevege seg i gresset. 

Nå er det ikke mange dagene igjen før vi skal hilse på igjen. Før det skal vi et par turer på stranda og nyte det fine sommerværet som er nå.

Jeg har også begynt å oppdatere om han på Saltsiv.com. Så nå har det blitt en blanding av strikking, hund og tur/foto side?. Det er koselig å kunne ha en slags "dagbok" for å se utviklingen og litt av hva vi driver med for egen del også?! Forhåpentligvis blir det mye bilder fra vi er på turer i naturen samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...