Gå til innhold
Hundesonen.no

"Galleri" og tegning på hundeutstilling?


Recommended Posts

Hei! 

Jeg driver med frihåndstegning, og tegner mest hundeportrett på oppdrag. Har lurt en stund på om jeg skulle leie plass på hundeutstillinger for å vise frem kopier av diverse hundeportrett. Også tenkte jeg at jeg skal sitte og tegne portrett jeg har i bestilling mens jeg likevel er der. Tanken er selvfølgelig å nå ut til flere mtp oppdrag. 

Men er det noe som kan være av interesse tror dere? Er det i det hele tatt rom for å ha den type "bod" på hundeutstillinger?? 

Takknemlig for innspill, for jeg er ukjent med hvordan ting foregår på utstillinger. Vi har hund selv, men aldri vært på utstilling med godgutten vår :)

DSC_1872.JPG.12830727606938c9db240cf8940ec737.JPG

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Det er den type boder jeg gjerne stopper ved i hvertfall,har også fått tegnet noen av mine tidligere hunder.Så,JA gi det et par forsøk du!!

Har sett på bloggen din tidligere og du er veldig dyktig!!!!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2017 at 9:40 AM, Toril skrev:

Hei. Det er den type boder jeg gjerne stopper ved i hvertfall,har også fått tegnet noen av mine tidligere hunder.Så,JA gi det et par forsøk du!!

Har sett på bloggen din tidligere og du er veldig dyktig!!!!!

Hjertelig takk for hyggelig kommentar, og for at du tok deg tid til å skrive i det hele tatt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 at 10:44 PM, Snøfrost skrev:

Har sett noen med slike stands før. Tror nok det kan fenge en del. 
Jeg liker alltid å se på, men kjøper sjelden noe. Men det gjelder forsåvidt alle stands på utstillinger for min del :) 

Hjertelig takk for svar ☺️ Det er ikke meningen at jeg skal selge noe på standen. Jeg ønsker å vise frem kopier av tegneoppdrag jeg har hatt, og forhåpentligvis få nye bestillinger på tegneoppdrag. I tillegg ser jeg for meg st jeg kan sitte og tegne på standen ?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...