Gå til innhold
Hundesonen.no

Har du bilde av en hund etter hoggormbitt?


Cams
 Share

Recommended Posts

Jeg visste ikke helt hvor denne tråden passer, så håper det er greit å legge den her... :)

Jeg jobber for tiden med de nye nettsidene til Norsk Herpetologisk Forening, og vi har fått en dyktig veterinær til å skrive en artikkel for oss ang hund/katt og hoggormbitt. Artikkelen er ferdigskrevet, og kommer opp på sidene nå så fort som mulig, men så kom jeg på - vi mangler jo et bilde av en hund (eller katt!) som har blitt bitt av en hoggorm med tydelige reaksjoner! Så da tenkte jeg at hvilke andre steder å spørre enn Hundesonen? :) Har en av dere et bilde som NHF kan få lov til å bruke i artikkelen? Navn-credits vil såklart gies!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.6.2017 at 11:18 PM, Carro92 said:

Vet ikke om noen slike bilder kan funke? :)

IMG_5905.jpg

 

Jeg endte opp med å bruke dette bildet her, men trenger et fullt navn dersom du ønsker credits i artikkelen. :)

Ellers så er artikkelen lesbar her! http://herpetologisk.org/2017/06/19/huggormbitt-pa-hund-og-katt/

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cams skrev:

Jeg endte opp med å bruke dette bildet her, men trenger et fullt navn dersom du ønsker credits i artikkelen. :)

Ellers så er artikkelen lesbar her! http://herpetologisk.org/2017/06/19/huggormbitt-pa-hund-og-katt/

ok, det er Caroline Klemsdal :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...