Gå til innhold
Hundesonen.no

Snapchatliste uke 25


Kristin_nord
 Share

Recommended Posts

Da er lista klar for denne uka!

 

Mandag:@JeanetteH

Tirsdag:@MaritaS

Onsdag:@Kaja

Torsdag:@maysofie

Fredag:@Anooni

Lørdag & søndag:@Bellare

 

 

Har du lyst til at soniser skal følge deg videre, post snapchatnick under her :)

 

Og pga mange spørsmål om passord velger jeg å bare si at jeg sender ut passordet til dere på søndag :)

 

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Sender du ut en mal på hvordan man kommer oss inn på hundesone kontoen. Jeg er ikke så teknisk begavet at jeg skjønner hvordan jeg logger inn på annen sin konto :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
3 timer siden, Klematis skrev:

Han Sinner var jo til å spise opp da!

Han er en snåling :wub:

3 timer siden, WelshenNemi skrev:

Jeg også :lol: veldig gøy å følge med på, både i dag og de andre dagene :)

Takk :)

Nå er det natta her. Ny tidlig morgen i morgen. Hardt å ha friuke :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Kristin_nord said:

Jeg synes det morsomste er å finne ut hvor nærme mange av oss bor emoji3.png

Og@sandyeyecandy jeg synes du kan godta meg på snap emoji23.pngemoji23.pngemoji23.png

Sent fra min SM-T550 via Tapatalk
 

Jeg har åpen profil så hvem som helst kan se storyen min, så har ikke tenkt på at noen vil være "venner" også! :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Jeg har åpen profil så hvem som helst kan se storyen min, så har ikke tenkt på at noen vil være "venner" også! :lol: 

Nå begynner jeg å føle meg litt teknisk utfordret her... kanskje det er alderen som begynner å slå inn, men hvordan ser man storyen til de med åpen profil? Jeg vet bare hvordan jeg legger til venner.... :icon_redface: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Malinka said:

Nå begynner jeg å føle meg litt teknisk utfordret her... kanskje det er alderen som begynner å slå inn, men hvordan ser man storyen til de med åpen profil? Jeg vet bare hvordan jeg legger til venner... :icon_redface: 

Når du søker opp folk, så legger du dem til, og kan deretter se storyen deres. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SandyEyeCandy skrev:

Når du søker opp folk, så legger du dem til, og kan deretter se storyen deres. :) 

Ikke verre altså. :lol:  som sagt... alderen slår ut på hva man får med seg av sånne nymotens ting som apper og slikt :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å følge folk! Gleder meg til å åpne Snappen :D

Men jeg har et lite ønske: kan man skrive litt kort om hva det er man snakker om? Jeg har aldri lyd på Snappen min, så det hadde vært greit med litt tekst til snakkingen. Spesielt hvis man sier noe spesielt til "seerne", er det bare "så flink gutt" eller noe sånt så er det ikke så farlig. Har man derimot en lengre monolog om noe så hadde det vært fint med en kort oppsummering i tekstform.

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...